Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00304480/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie przebudowy budynku administracyjnego nr 10 Wojskowego Instytutu Techniki Inżynieryjnej im. profesora Józefa Kosackiego w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego – część ogólnobudowlana.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowy Instytut Techniki Inżynieryjnej im. profesora Józefa Kosackiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930064508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obornicka
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-961
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71/347-44-66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kulaga@witi.wroc.pl; witi@witi.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.witi.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/witi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przebudowy budynku administracyjnego nr 10 Wojskowego Instytutu Techniki Inżynieryjnej im. profesora Józefa Kosackiego w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego – część ogólnobudowlana.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc8903b2-2149-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356735
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304480
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 02/WITI/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 441273,35 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 192449,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie przebudowy budynku administracyjnego nr 10 Wojskowego Instytutu Techniki Inżynieryjnej im. profesora Józefa Kosackiego w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego w tym między innymi wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na spełniające wymagania określone w stwiorb i załącznikach do niej.
Celem realizacji robót budowlanych jest dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów w zakresie ochrony przeciwpożarowej oraz wymagań określonych w dokumentacji postępowania.
Podstawą do realizacji robót objętych zamówieniem jest opis przedmiotu zamówienia – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb), określający zakres i standard robót. Przedmiary robót załączone do swz, stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie mogą służyć jako wyłączne (podstawowe) źródło informacji do opracowania oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia
Podstawą do realizacji robót objętych zamówieniem jest opis przedmiotu zamówienia (projekt techniczny, stwiorb) opracowany na podstawie poniższych dokumentów:
a) Ekspertyza techniczna zabezpieczenia przeciwpożarowego przebudowy budynku administracyjnego nr 10 w Wojskowym Instytucie Techniki Inżynieryjnej ul. Obornicka 136 50-961 Wrocław,
b) Postanowienie nr 1/DWOP/2023 z dnia 21.02.2023r.,
c) Postanowienie nr 2/DWOP/2023 z dnia 21.02.2023r.,
d) Zgłoszenie PB-2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262522-6 - Roboty murarskie
45442110-1 - Malowanie budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241510,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241510,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241510,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDRO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971761421
7.3.3) Ulica: ul. Braniborska 58-68
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-680
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241510,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Modernizacja obiektów szkolnych - 2 zadania
- Termomodernizacja niskiej części budynku A-10 Politechniki Łódzkiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa wejścia głównego oraz budowa podjazdu dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Skarbowego w Lubaczowie przy ul. Jana III Sobieskiego 6
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.