Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00329306/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
- 2023/BZP 00407625/01 - Wynik z dnia 2023-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja świetlicy wiejskiej w Głuchówku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZESMYKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 13
1.5.2.) Miejscowość: Przesmyki
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-109
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@przesmyki.pl; zp@przesmyki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przesmyki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae749bb1-2c74-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja świetlicy wiejskiej w Głuchówku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae749bb1-2c74-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356777
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010223/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja świetlicy wiejskiej w Głuchówku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329306
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKIZp.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy wykonania robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn: – „Modernizacja świetlicy wiejskiej w Głuchówku”. Roboty budowlane dotyczą budynku świetlicy wiejskiej Głuchówek 48 nr działki ewidencyjnej 181/4.Część nr 1 Roboty rozbiórkowe dachu, wykonanie więźby dachowej z pokryciem dachu, docieplenie ścian, remont schodów zewnętrznych, których zakres obejmuje:
a) Roboty rozbiórkowe dachu
b) Wykonanie więźby dachowej z pokryciem dachu
c) Docieplenie ścian
d) Remont schodów zewnętrznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 122500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie dotyczy wykonania robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn: – „Modernizacja świetlicy wiejskiej w Głuchówku”.2. Roboty budowlane dotyczą budynku świetlicy wiejskiej Głuchówek 48 nr działki ewidencyjnej 181/4.
Część nr 2 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 9,9 kW
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane panele fotowoltaiczne i inwerter spełnia minimalne wymagania określone w projekcie technicznym stanowiącym załącznik nr 10c do SWZ, żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
- karty katalogowe (opisy techniczne) oferowanych modułów fotowoltaicznych i inwertera podpisane przez producenta lub podmiot uprawniony do reprezentowania producenta lub dystrybutora urządzeń na rynku polskim lub Wykonawcę obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych
w dokumentacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.5.) Wartość części: 65000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część nr 1 zostały złożone trzy oferty:
Oferta nr 1 – GENNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Grudniowa 44, 26-600 Radom NIP 527 269 27 24, REGON 146 634 852.
Oferowana cena 224 644,81 zł, oferowany okres gwarancji 84 miesiące.
Oferta nr 2 - Maxim Marcin Wrzosek ul. Łowiecka 4, 08-300 Sokołów Podlaski,
NIP 823 161 52 08, REGON 146 651 299.
Oferowana cena 120 621,88 zł, oferowany okres gwarancji 60 miesięcy.
Oferta nr 3 - SOLLAR TECHNOLOGY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Sosnowa 5, 05-805 Otrębusy NIP 534 265 64 04, REGON 523 474 960.
Oferowana cena 148 465,22 zł, oferowany okres gwarancji 84 miesiące.
Zgodnie z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia z dnia 11.08.2023 r. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę ogółem 187 500,00 PLN w tym:
na część nr 1: 122 500,00 PLN,
na część nr 2: 65 000,00 PLN.
W części nr 1 postepowania „Roboty rozbiórkowe dachu, wykonanie więźby dachowej z pokryciem dachu, docieplenie ścian, remont schodów zewnętrznych” cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.
W postępowaniu kryterium oceny ofert stanowiły: najniższa cena 60 pkt i okres gwarancji jakości
i rękojmi za wady 40 pkt. Oferta która uzyskała największą ilość punktów w kryteriach oceny ofert przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie części nr 1 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120621,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224644,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI PRZESMYKI
więcej: przetargi PRZESMYKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- Remont stropodachu na budynku sali ruchowej Młodzieżowego Domu Kultury w Bartoszycach
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.