Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00329159/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
- 2023/BZP 00346713/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont i wyposażenie pomieszczeń Biblioteki-Ośrodka Kultury w Konarzynach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka-Ośrodek Kultury w Konarzynach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842911
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strażacka 2
1.5.2.) Miejscowość: Konarzyny
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-607
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: (59) 833 11 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kultura.gok2@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bokkonarzyny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1616d85a-2c6c-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont i wyposażenie pomieszczeń Biblioteki-Ośrodka Kultury w Konarzynach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1616d85a-2c6c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356823
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00328893/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont i wyposażenie pomieszczeń Biblioteki -Ośrodka Kultury w Konarzynach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329159
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac remontowo-budowlanych Sali widowiskowej Biblioteki Ośrodka Kultury w Konarzynach.Zadanie pn. „Remont i wyposażenie pomieszczeń Biblioteki-Ośrodka Kultury w Konarzynach” dofinansowane ze środków pozostających w dyspozycji ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego INFRASTRUKTURA DOMÓW KULTURY 2023.
Zamówienie zostało podzielone na 2 następujące części:
Część nr 1 - BRANŻA BUDOWLANA obejmuje:
– remont sufitu: demontaż starej boazerii na sali i scenie i wykonanie nowego sufitu podwieszanego;
– remont ścian na sali i scenie;
– remont podłogi sali: cyklinowanie i lakierowanie, wymiana i uzupełnienie listew przyściennych;
3
– remont podłogi sceny: położenie nowych desek na scenie i ich lakierowanie;
– wymiana drzwi wejściowych;
– dostawa i montaż kotar ruchomych i stałych;
– obudowa grzejników z wykonaniem parapetów;
– wykonanie schodów z balustradą na scenę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 374352,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac remontowo-budowlanych Sali widowiskowej Biblioteki Ośrodka Kultury w Konarzynach.Zadanie pn. „Remont i wyposażenie pomieszczeń Biblioteki-Ośrodka Kultury w Konarzynach” dofinansowane ze środków pozostających w dyspozycji ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego INFRASTRUKTURA DOMÓW KULTURY 2023.
Zamówienie zostało podzielone na 2 następujące części:
Część nr 2 – BRANŻA ELEKTRYCZNA obejmuje:
– Gniazda 230V;
– Gniazda 230/400V;
– Oświetlenie podstawowe Sali w technologii LED + oświetlenie ścienne;
– Oświetlenie podstawowe sceny;
– Oświetlenie sceniczne;
– Oświetlenie awaryjne sali widowiskowej i sceny;
– kamera tubowa;
– szafa RACK;
– zestaw mikrofonów bezprzewodowych LDM, mikrofon nagłowny, mikrofon P170 małomebranowy, mikrofon pojemnościowy;
– nagłośnienie: instalacja kablowo – głośnikowa (mikser cyfrowy, wzmacniacz, monitor sceniczny, mikrofony jak wyżej);
– pętla indukcyjna wokół Sali.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 125647,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podczas weryfikacji ofert złożonych w niniejszym postępowaniu Zamawiający dopatrzył się nieprawidłowości w przedmiotowym postępowaniu. W zamieszczonym przez Zamawiającego formularzu ofertowym nie zostały wyszczególnione części postępowania, co uniemożliwiło to wprowadzenie właściwych danych do poszczególnych części oferty. Zamawiający nie wyeliminował błędu na etapie postępowania przed otwarciem ofert, co uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w niniejszym postępowaniu stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy i na tym etapie nie jest możliwe poprawienie czy też zweryfikowanie działania Zamawiającego a Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podczas weryfikacji ofert złożonych w niniejszym postępowaniu Zamawiający dopatrzył się nieprawidłowości w przedmiotowym postępowaniu. W zamieszczonym przez Zamawiającego formularzu ofertowym nie zostały wyszczególnione części postępowania, co uniemożliwiło to wprowadzenie właściwych danych do poszczególnych części oferty. Zamawiający nie wyeliminował błędu na etapie postępowania przed otwarciem ofert, co uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w niniejszym postępowaniu stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy i na tym etapie nie jest możliwe poprawienie czy też zweryfikowanie działania Zamawiającego a Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Siemyślu
- Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Regów Stary
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4
- Przebudowa zew. pochylni, montaż platform schodowych dla os. niepełnosprawnych, oznaczenie schodów FON, remont i malowanie pomieszczeń i klatki schodowej w szkole podst. im. Boh. Bukowskich w Buku.
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. 136, obręb Skała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.