Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00139441/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja i obsługa Konferencji Metodologia Badań Statystycznych – MET 2023 dla maksymalnie 350 osób w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Statystyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331501
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 208
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-925
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.jagoda@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stat.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja i obsługa Konferencji Metodologia Badań Statystycznych – MET 2023 dla maksymalnie 350 osób w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f15ef6f-c3c8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00124937/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Konferencja MET 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139441
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/DK/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 371582,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa organizacja i obsługa Konferencji Metodologia Badań Statystycznych – MET 2023 dla maksymalnie 350 osób w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące Zadania: 1) Zadanie I: Zapewnienie miejsca i sal, w których odbywać się będzie Konferencja, w tym: a) zapewnienie sali konferencyjnej dla maksymalnie 350 uczestników w dniach 3 - 5 lipca 2023 r., b) zapewnienie w dniach 3 - 5 lipca 2023 r. trzech sal z wyposażeniem, każda dla co najmniej 100 uczestników, w których odbywać się będą sesje panelowe, c) zapewnienie sali technicznej dla co najmniej 8 osób w dniach 3 – 5 lipca 2023 r., d) zapewnienie dostępu do sal, o których mowa w pkt a) - c), w dniu poprzedzającym Konferencję od godz. 14.30 do godz. 18:30 oraz aranżacja ww. przestrzeni zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym, e) zapewnienie przestrzeni dla zorganizowania przerw kawowych, serwisu kanapkowego oraz networking w przerwach pomiędzy sesjami, f) zapewnienie zaplecza higieniczno – sanitarnego; 2) Zadanie II - Zapewnienie obsługi Konferencji, w tym: a) zapewnienie obsługi organizacyjnej Konferencji, w tym: i. opracowanie, dostarczenie, konfekcjonowanie i dystrybucja materiałów konferencyjnych i promocyjnych, ii. zapewnienie przestrzeni do zorganizowania recepcji Konferencji, iii. obsługa recepcji Konferencji, iv. zapewnienie oznakowania miejsca organizacji Konferencji; b) zapewnienie obsługi promocyjnej konferencji, w tym: i. zapewnienie nagrania audio-video Konferencji oraz przygotowanie 2 minutowego filmu podsumowującego Konferencję, ii. zapewnienie serwisu fotograficznego; c) zapewnienie w dniach 3 – 5 lipca 2023 r. konferansjera, d) posprzątanie przestrzeni po Konferencji i odwiezienie sprzętu/przedmiotów Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od zakończenia Konferencji; 3) Zadanie III: Zapewnienie wyżywienia dla uczestników Konferencji w dniach 3 – 5 lipca 2023 r. , w tym: a) zapewnienia uroczystej kolacji dla maksymalnie 300 uczestników w dniu 3 lipca 2023 r., b) zapewnienie obiadów oraz przerw kawowo – kanapkowych dla maksymalnie 350 uczestników w dniach 3 – 5 lipca 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
55511000-5 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
79810000-5 - Usługi drukowania
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79961000-8 - Usługi fotograficzne
79992000-4 - Usługi recepcyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488003,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 562417,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 488003,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KDK Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5262837167
7.3.3) Ulica: Mokotowska 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-561
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 488003,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji, zapewnienie usług hotelarskich, restauracyjnych, sal konferencyjnych podczas Narady Kierowników Placówek Zagranicznych w dniach 6 - 12 lipca 2025 r.
- Zakup usługi na współorganizację uroczystości Centralnych Obchodów Dnia Strażaka połączonych z Promocją Oficerską Głównej Państwowej Straży Pożarnej
- "Świadczenie usługi restauracyjnej"
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Departamentu Gospodarki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.