Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00330111/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup komputerów i laptopów w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRĄBKI WIELKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675066
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 12
1.5.2.) Miejscowość: Trąbki Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-034
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@trabkiw.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trabkiw.ug.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/trabkiw_ug1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup komputerów i laptopów w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f798005-2a2b-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012610/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup laptopów, komputerów oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający otrzymał grant nr 489/1/2021 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia. Projekt grantowy „Cyfrowa Gmina”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330111/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 143871,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę komputerów ( stacji roboczych jako komplet monitor + klawiatura + mysz) oraz laptopów i oprogramowania o parametrach określonych w Załączniku Nr 3 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia. OPZ zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia jako nowych, kompletnych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych wraz z dostawą.
Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu używanego, poleasingowego, powystawowego, po zwrocie itp. Nie dopuszcza się zaoferowania komputera „refurbished”. Nie dopuszcza się modyfikacji na drodze Producent-Zamawiający.
Zamawiający nie dopuszcza stosowania licencji używanej, przeniesionej z innego komputera oraz licencji typu refurbished.
Nie dopuszcza się stosowania adapterów, przejściówek, ani innych urządzeń zewnętrznych w celu osiągnięcia wymaganych portów i funkcjonalności urządzeń.
Nie dopuszcza się urządzeń z zainstalowanym systemem operacyjnym w wersji edukacyjnej, ponieważ jest on przeznaczony wyłącznie dla instytucji edukacyjnych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia pełnej zgodności parametrów oferowanego sprzętu z wymogami niniejszej SWZ i Opisie przedmiotu zamówienia.
Odbiór dostarczonych laptopów nastąpi w formie protokołu odbioru jakościowego w ciągu 5 dni roboczych od dostarczenia laptopów do Zamawiającego i stwierdzeniu ich zgodności z warunkami zamówienia. Protokół odbioru jakościowego zostanie przekazany wykonawcy na adres e-mail wskazany w ofercie i jeżeli nie będzie zawierał zastrzeżeń będzie podstawą do wystawienia faktury, natomiast jeżeli będzie zawierał zastrzeżenia wykonawca zobowiązany jest zabrać przedmiot zamówienia (na własny koszt) nie spełniający opis przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 3 do SWZ) i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z opisem w terminie 5 dni. Za nie dotrzymanie tego terminu zostanie naliczona kara umowna zgodnie z § 5 ust 2 pkt 2) umowy.
5.1.2. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy wymagane przedmiotowe środki dowodowe, testy, wydruki opisane w załączniku nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
33195100-4 - Monitory
30237410-6 - Myszka komputerowa
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181170,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181170,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181170,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techsource Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361910602
7.3.3) Ulica: Kordeckiego 38
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181170,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI TRĄBKI WIELKIE
więcej: przetargi TRĄBKI WIELKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Nauczanie rolnicze XXI wieku - lepszy start" - sprzęt informatyczny
- Zakup komputerów przenośnych do placówek wychowania przedszkolnego Gminy Stężyca
- Dostawa wyposażenia pomieszczeń edukacyjnych i pedagogicznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Siemirowicach.
- Dostawa 1 szt. laptopa na potrzeby SJO AGH
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i programów multimedialnych na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych w ramach projektu pn. Edukacja włączająca w Gminie Studzienice"
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.