eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Modernizacja, rozbudowa i budowa systemu p.poż w TPN poprzez zakup pojazdu wielozadaniowego z cysterną oraz wysokociśnieniowym systemem gaśniczym



Ogłoszenie z dnia 2024-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja, rozbudowa i budowa systemu p.poż w TPN poprzez zakup pojazdu wielozadaniowego z cysterną oraz wysokociśnieniowym systemem gaśniczym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: PRZETARGI@TPN.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja, rozbudowa i budowa systemu p.poż w TPN poprzez zakup pojazdu wielozadaniowego z cysterną oraz wysokociśnieniowym systemem gaśniczym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc5fa510-24b9-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357001

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00209441/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 1kpl. - Zakup pojazdu wielozadaniowego do dostarczania wody i wspomagania akcji gaśniczej przy użyciu specjalistycznego, wysokociśnieniowego systemu gaśniczego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc5fa510-24b9-11ef-a458-c2a7c3d67e03

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dział VIII
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): X.1. Klauzula informacyjna
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informujemy, że:
2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Tatrzański Park Narodowy, dalej „my” lub „TPN”;
3. Nasze dane kontaktowe: Tel. (+48) 18-20-23-200,
Adres: Kuźnice 1, 34-500 Zakopane,
E-mail: sekretariat@tpn.pl;
4. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych listownie pod wskazanym wyżej adresem lub przez e-mail: daneosobowe@tpn.pl;
5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (art. 6 ust. 1 lit. c, rodo). Podstawą prawną ich przetwarzania jest zgoda Wykonawcy wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:
• ustawa z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz.2019);
• ustawa z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 164);
9. W przypadku wyboru Pani/Pana oferty (lub podmiotu, który Pani/Pan reprezentuje) Pani/Pana dane osobowe będą dalej przetwarzane także:
10. w celu realizacji umowy (art. 6 ust.1 lit. b, rodo) oraz wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego i rachunkowego (art. 6 ust. 1 lit. c, rodo). Podstawą prawną przetwarzania będzie niezbędność do wykonania umowy (a w stosunku reprezentantów stron umowy – nasz prawnie uzasadniony interes w zawarciu i realizacji umowy z drugą stroną) oraz przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1325, ze zm.) oraz ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2019r., poz. 351, ze zm.);
11. w celu dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu w zarządzaniu roszczeniami nas dotyczącymi (art. 6 ust. 1 lit. f, rodo).
12. Dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
13. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty przetwarzające, działające na nasze zlecenie np. w zakresie usług informatycznych lub usług archiwizacyjnych a także podmioty, których usługi są niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia postępowania i realizacji umowy np. podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie.
14. Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być także inni odbiorcy danych, o ile ich upoważnienie wynika z przepisów prawa, np. w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych.
15. Ponieważ dokumentacja wytworzona przez Tatrzański Parki Narodowy stanowi wartość archiwalną, informujemy, że będziemy przechowywać dane osobowe na podstawie przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz zgodnie z obowiązującą w Tatrzańskim Parku Narodowym Instrukcją kancelaryjną oraz Jednolitym rzeczowym wykazem akt, który przewiduje okres 5 – letni w przypadku udziału w procesie zamówień publicznych oraz 10 - letni w przypadku zawarcia umowy o zamówienie publiczne, liczone od roku następnego po roku, w którym sprawę załatwiono. Zniszczenie dokumentacji następuje na podstawie zgody właściwego archiwum państwowego, które w szczególnie uzasadnionych przypadkach może dokonać zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji.
16. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): X.3 Zobowiązanie Wykonawcy

Wykonawca zobowiązuje się do przekazania w imieniu Zamawiającego wszystkim osobom fizycznym, których dane osobowe zostaną udostępnione Zamawiającemu przez Wykonawcę w związku z udziałem w postępowaniu lub zawarciem i realizacją umowy o zamówienie publiczne (w szczególności: pracownikom Wykonawcy lub podwykonawcom i ich pracownikom) informacji o przetwarzaniu danych osobowych wymaganych zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2 RODO, według wzoru zamieszczonego na stronach internetowych BIP Zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/tpnzakopane, zakładka: RODO (1.1. klauzula informacyjna art. 14 rodo wg PZP 2021.doc), wskazując w niej kategorie odnośnych danych przekazywanych Zamawiającemu oraz
Wykonawcę jako źródło pochodzenia danych osobowych, którymi będzie dysponował Zamawiający.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/483/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa pojazdu wielozadaniowego, składającego się z : - pojazdu nośnika, - cysterny 2000l, - pompy ssąco - tłoczącej oraz wysokociśnieniowego systemu gaśniczego, - posiadający łączony napęd terenowy 4x4 oraz 4 koła skrętne

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34144213-4 - Motopompy

35111000-5 - Sprzęt gaśniczy

34114000-9 - Pojazdy specjalne

34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3.1. Kryterium nr 1: Cena danego zadania - waga kryterium 60.00 % 3.2. Kryterium nr 2: Termin płatności faktury – waga kryterium 40.00 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania określonych przez Zamawiającego w Dziale V pkt 2 SWZ, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP (z zastrzeżeniem pkt 6.6. SIWZ);

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Specyfikacja producenta proponowanego samochodu potwierdzająca spełnienie wymagań Zamawiającego opisane w SWZ. Nie załączenie specyfikacji do oferty podlega uzupełnieniu zgodnie z ustawą PZP.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

OPISANO W SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące niniejszej Umowy wymagają formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie której został wybrany, możliwa jest wyłącznie w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności i w zakresie określonym poniżej:
a. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z SWZ, przez którą, na potrzeby niniejszej Umowy rozumie się zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne, zamieszki, strajki lub inne formy protestu, akty nieposłuszeństwa obywatelskiego, demonstracje i rozruchy społeczne, ataki terrorystyczne, stan wojenny, stan wyjątkowy, działania wojenne, akty władz państwowych uniemożliwiające wykonanie zobowiązań umownych.
b. gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia niniejszej Umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania niniejszej Umowy zgodnie z SWZ;
c. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy lub świadczenia Stron;
d. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w niniejszej Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie niniejszej umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
e. zaistniały przyczyny niezależne od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można było uniknąć, ani im zapobiec.
3. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej Umowy, zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności stanowiących przesłankę do zmiany. Wniosek o zmianę postanowień niniejszej Umowy musi być złożony na piśmie.
4. Wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 2 powyżej, skutkuje powstaniem po stronie Zamawiającego uprawnienia do wprowadzenia zmian do niniejszej Umowy, nie zaś obowiązku. Okoliczności te nie mogą również stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy o dodatkowe wynagrodzenie lub odszkodowanie.
5. Nie stanowi zmiany niniejszej Umowy:
a. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną,
b. zmiana danych teleadresowych Strony,
c. zmiana nazwy Strony, zmiana firmy Strony, zmiana formy organizacyjno-prawnej strony

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: EZAMOWIENIA.GOV.PL

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-17 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.