Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00300452/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
- 2024/BZP 00317455/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-09
- 2024/BZP 00323948/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-15
- 2024/BZP 00336558/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-23
- 2024/BZP 00348852/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-03
- 2024/BZP 00547511/01 - Wynik z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa doradcza dla MFiPR w związku z realizacją rządowego programu Dostępność Plus i wdrażaniem ustawy z 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140315583
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wspólna 2/4
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-926
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mfipr.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357027
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00300452
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 2) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
22,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
Osoba z wykształceniem prawniczym realizująca zamówienie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
8,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
inne.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
(numeracja zgodna z SWZ)
5.1. nie podlegają wykluczeniu,
5.2. spełniają następujące warunki dotyczące:
5.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
5.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
5.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
5.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca
wykaże, że:
5.2.4.1. w okresie ostatnich pięciu lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:
a) usługę / usługi, w ramach których wykonał łącznie 25 usług weryfikacji zapewniania dostępności lub audytów dostępności architektonicznej lub cyfrowej lub informacyjno-komunikacyjnej, o wartości przynajmniej 8 000,00 zł brutto za każdą, pojedynczą usługę weryfikacji / audytu.
b) usługę / usługi, w ramach których wykonał przynajmniej 300 godzin (lekcyjnych – 45 minut), doradztwa lub/i szkoleń z zakresu dostępności
architektonicznej lub cyfrowej lub informacyjnokomunikacyjnej, liczonych łącznie (godziny doradztwa i szkoleń podlegają sumowaniu);
5.2.4.2. dysponuje lub będzie dysponował zespołem liczącym co najmniej 2 osoby, z których każda spełnia co najmniej jeden z poniższych warunków, a łącznie spełniają wszystkie:
a) 1 osoba która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zdobyła doświadczenie w realizacji co najmniej 100 godzin doradztwa / szkoleń oraz realizacji co najmniej 15 weryfikacji / audytów dostępności architektonicznej lub informacyjnokomunikacyjnej (co najmniej po jednym audycie / weryfikacji w każdym z ww. obszarów),
b) 1 osoba, która w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 20 weryfikacji zapewniania dostępności / audytów dostępności systemów teleinformatycznych lub stron internetowych pod kątem spełniania standardów WCAG 2.0 lub nowszych;
c) 1 osoba wykonująca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682), wpisana do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a tej ustawy oraz wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, o których mowa w art. 5 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551), lub ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie na kierunku architektura i urbanistyka.
Uwaga!!!
Zamawiający wyraża zgodę na łączenie funkcji osób wskazanych w pkt 5.2.4.2 SWZ.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
(numeracja zgodna z SWZ)
5.1. nie podlegają wykluczeniu,
5.2. spełniają następujące warunki dotyczące:
5.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
5.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
5.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
5.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca
wykaże, że:
5.2.4.1. w okresie ostatnich pięciu lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:
a) usługę / usługi, w ramach których wykonał łącznie 25 usług weryfikacji zapewniania dostępności lub audytów dostępności architektonicznej lub cyfrowej lub informacyjno-komunikacyjnej, o wartości przynajmniej 8 000,00 zł brutto za każdą, pojedynczą usługę weryfikacji / audytu.
b) usługę / usługi, w ramach których wykonał przynajmniej 300 godzin (lekcyjnych – 45 minut), doradztwa lub/i szkoleń z zakresu dostępności
architektonicznej lub cyfrowej lub informacyjnokomunikacyjnej, liczonych łącznie (godziny doradztwa i szkoleń podlegają sumowaniu);
5.2.4.2. dysponuje lub będzie dysponował zespołem liczącym co najmniej 2 osoby, z których każda spełnia co najmniej jeden z poniższych warunków, a łącznie spełniają wszystkie:
a) 1 osoba która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zdobyła doświadczenie w realizacji co najmniej 100 godzin doradztwa / szkoleń oraz realizacji co najmniej 15 weryfikacji / audytów dostępności architektonicznej lub informacyjnokomunikacyjnej (co najmniej po jednym audycie / weryfikacji w każdym z ww. obszarów),
b) 1 osoba, która w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 20 weryfikacji zapewniania dostępności / audytów dostępności systemów teleinformatycznych lub stron internetowych pod kątem spełniania standardów WCAG 2.0 lub nowszych;
c) 1 osoba wykonująca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682), wpisana do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a tej ustawy oraz wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, o których mowa w art. 5 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551), lub ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie na kierunku architektura i urbanistyka lub ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie na kierunku budownictwo/inżynieria lądowa.
Uwaga!!!
Zamawiający wyraża zgodę na łączenie funkcji osób wskazanych w pkt 5.2.4.2 SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-06-17 10:00
Po zmianie:
2024-06-20 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-06-17 11:00
Po zmianie:
2024-06-20 11:00
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa/sprzedaż komputerów przenośnych/laptopów
- "Zakup i sukcesywną dostawę produktów do żywienia pozajelitowego"
- Wycena 4 nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie województwa mazowieckiego
- Przebudowa linii ogrodzenia wewnętrznego w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- Naprawa elewacji, remont, wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach nr 16 i 17 wraz z wymianą stolarki okiennej w pomieszczeniu nr 17 w budynku nr 21 ul. Ostroroga 35 w Warszawie K-1039
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej dwóch lekarzy do Klinicznego Oddziału Chirurgii ogólnej i onkologicznej z częścią urazową w Szpitalu Wolskim
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu
- Świadczenie usług przez psychologa oraz psychoterapeutę.
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkolenia w formie online pt. Zatrudnienie socjalne i spółdzielczość socjalna. Obszary współdziałania publicznych służb zatrudnienia i podmiotów ekonomii społ.
- Usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu współpracy z klientem
- Usługi o charakterze doradczym - doradztwo rzecznika patentowego.
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie Akademii Danych - 6 kursów online dla pracowników administracji publicznej z zakresu otwierania i ponownego wykorzystywania danych
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.