Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00309616/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mat. sanitarn. na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach inwestycji pn Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim, cz 3: Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SP ZOZ w Sokółce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nad Biebrzą Sp. zo.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524609050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857118909
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nadbiebrza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nadbiebrza.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9227281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mat. sanitarn. na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach inwestycji pn Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim, cz 3: Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SP ZOZ w Sokółce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-248238c3-084e-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357082
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309616
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NB.DZ-DK.Db.263.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 251617,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim, część 3 zamówienia: Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SP ZOZ w Sokółce.
2. Zamówienie obejmuje:
2.1. Dostawę materiałów sanitarnych (fabrycznie nowych), posiadających wszelkie wymagane przepisami dopuszczenia do stosowania w budownictwie (znak „B”, „CE” oraz atesty i certyfikaty wskazane w poszczególnych pozycjach zamówienia.
2.2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim, część 3 zamówienia: Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SP ZOZ w Sokółce - zgodnie z zapisami Opisu Przedmiotu Zamówienia.
3. Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia.
3.1. Przedmiot zamówienia ma być nowy, wolny od wad i uszkodzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ.
3.2. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w miarę składanych zapotrzebowani przez Zamawiającego – czas reakcji od dnia złożenia zapotrzebowania nie dłuższy niż 10 dni roboczych (zgodnie ze wskazaniem w ofercie Wykonawcy).
3.3. Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
3.4. Wymagany okres gwarancji jakości wynosi – min. 12 miesięcy.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna Wykonawcy oraz karty gwarancyjne producentów na poszczególne elementy przedmiotu zamówienia.
3.6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Rozładunek we wskazanym przez Zamawiającego miejscu przy użyciu środków rozładunku Wykonawcy (np. HDS, wózek widłowy, wózek paletowy, winda samochodowa).
3.7. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia – Sokółka, ul. Torowa 12.
3.8. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
3.9. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42122000-0 - Pompy
42131100-7 - Zawory funkcyjne
42131260-6 - Zawory kulowe
44163000-0 - Rury i osprzęt
44163230-1 - Złącza do przewodów rurowych
44176000-4 - Taśma
44167400-2 - Kolanka
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:Zamawiający – Nad Biebrzą Sp. z o.o., ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, w dniu 02.05.2024r., zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) pn.: „Dostawa mat. sanitarn. na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach inwestycji pn Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim, cz 3: Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SP ZOZ w Sokółce”.
Po opublikowaniu wymaganego ogłoszenia zamieszczono Specyfikację Warunków Zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
W przedmiotowym postępowaniu wyznaczono odpowiednio:
1) termin składania ofert na: 10.05.2024r. godz. 10:00
2) termin otwarcia ofert na: 10.05.2024r. godz. 10:05
Zamawiający, stosownie do treści art. 222 ust. 4 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.), przed otwarciem ofert (tj.: w dn. 10.05.2024r.), udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Zgodnie z treścią ww. informacji, Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto: 68 000,00 zł (w zakresie zamówienia podstawowego).
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oferty złożyli:
1) Bogusław Paszko prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą AGMA Bogusław Paszko wspólnik spółki cywilnej Dariusz Krzywicki prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą AGMA Dariusz Krzywicki wspólnik spółki cywilnej, spółka cywilna, ul. Kolejowa nr 4, 16-100 Sokółka z ceną 155 437,19 zł (w tym za zamówienie podstawowe 35 999,90 zł; za zamówienie w opcji 119 437,29 zł);
2) Radosław Kalinowski prowadzący działalność pod firmą Hurtownia Artykułów Przemysłowych Import-Eksport Radosław Kalinowski ul. 1000-lecia PP 34 16-200 Dąbrowa Białostocka z ceną 195 779,43 zł (w tym za zamówienie podstawowe 44 043,94 zł; za zamówienie w opcji 151 735,49 zł);
3) METALZBYT-HURT" Sp. z o.o., ul. Usługowa 4, 43-392 Międzyrzecze Dolne z ceną (po poprawieniu omyłek rachunkowych) 462 566,11 zł (w tym za zamówienie podstawowe 103 667,48 zł; za zamówienie w opcji 358 898,63 zł);
4) Metal Fach Technika Grzewcza Sp. z o.o., ul. Sikorskiego 66, 16-100 Sokółka z ceną (po poprawieniu omyłek rachunkowych) 253 575,44 zł (w tym za zamówienie podstawowe 67 537,26 zł; za zamówienie w opcji 186 038,18 zł).
Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, stwierdził, iż w ofertach wszystkich Wykonawców (w Ofertach na wykonanie zamówienia), w części „D” tych ofert, w Tabeli nr 1 „Załączniku asortymentowo-cenowym”, odpowiednio w kilku wierszach, nie mógł pozytywnie zidentyfikować i zakwalifikować proponowanego przez Wykonawców asortymentu jako zgodnego z wymaganiami zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia przedmiotowego postępowania, tj. poszczególne oferowane przywołane powyżej przez Wykonawców asortymenty nie spełniały wymagań Opisu przedmiotu zamówienia Zamawiającego, w związku z czym treść ich ofert staje się w ocenie Zamawiającego niezgodna z warunkami zamówienia.
W przedmiotowym postępowaniu zaistniała sytuacja, w której wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu na mocy art. 226 ust 1 pkt 5).
Na mocy art. 255 pkt 2), stosownie do treści przesłanki tam zawartej, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli „[…] wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu […]”.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 2) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155437,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462566,11 PLN
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości wg dodatku nr 2 do niniejszej SWZ
- Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej Przebudowy Placu Kościuszki w Sokółce
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 2384B z wyłączeniem nawierzchni bitumicznej i wykonania oznakowania pionowego
- Dostawa sprzętu sportowego dla szkół w ramach programu Aktywna Szkoła
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Świadczenie w 2025 r. na rzecz Starostwa Powiatowego w Sokółce usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ratowniczego dla OSP Kęty w ramach projektu "Zarządzanie kryzysowe bez granic"- 8 części
- Dostawa 4 szt. laboratoryjnych pomp membranowych dla WEiP - DE-dzp.272-673/24
- dostawa wielokanałowej pompy perystaltycznej wraz z akcesoariami dla WEiP-DE-dzp.272-693/24
- Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
- Dostawa agregatów głębinowych wraz z osprzętem (rurociągi, kable zasilajace i sterownicze, wyposażenie technologiczne).
- dostawa pomp wgłębnych do odwiertów zagłowiczonych podwodnie.
więcej: Pompy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.