Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00315736/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524128964
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857118909
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien@ppdb.sokolka.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppdb.sokolka.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9244411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
W szczególności usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe, utrzymanie zieleni przydrożnej, bieżące utrzymanie budynków będących własnością Powiatu Sokólskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfa300db-0d24-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315736
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPDB.DZ-OB.Db.263.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 408771,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21.
2. Zamówienie obejmuje:
2.1. Dostawę materiałów sanitarnych (fabrycznie nowych), posiadających wszelkie wymagane przepisami dopuszczenia do stosowania w budownictwie (znak „B”, „CE” oraz atesty i certyfikaty wskazane w poszczególnych pozycjach zamówienia).
2.2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. Zamówienie składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. Zakres ilościowy i Wymagania ogólne zawiera Tabela nr 1, stanowiąca załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia.
3. Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia.
3.1. Przedmiot zamówienia – materiały sanitarne – mają być fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń, posiadających wszelkie wymagane przepisami dopuszczenia do stosowania w budownictwie (znak „B”, „CE” oraz atesty i certyfikaty wskazane w poszczególnych pozycjach zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ.
3.2. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w miarę składanych zapotrzebowani przez Zamawiającego – czas reakcji od dnia złożenia zapotrzebowania zgodny z terminem wskazanym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania.
3.3. Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
3.4. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości wynosi – 12 miesięcy.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.
3.6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Rozładunek we wskazanym przez Zamawiającego miejscu przy użyciu środków rozładunku Wykonawcy (np. HDS, wózek widłowy, wózek paletowy, winda samochodowa).
3.7. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest – Suchowola, ul. Goniądzka 21.
3.8. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
3.9. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42122000-0 - Pompy
42131100-7 - Zawory funkcyjne
42131260-6 - Zawory kulowe
44163000-0 - Rury i osprzęt
44163230-1 - Złącza do przewodów rurowych
44176000-4 - Taśma
44167400-2 - Kolanka
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:Zamawiający – Powiatowe Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o., ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, w dniu
08.05.2024r., zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, wszczął postępowanie o
udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1) Ustawy PZP, pn.: „Dostawa
materiałów sanitarnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne
w Suchowoli ul. Goniądzka 21”.
Po opublikowaniu wymaganego ogłoszenia zamieszczono Specyfikację Warunków Zamówienia na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
W przedmiotowym postępowaniu postępowania o udzielenie zamówienia wyznaczono odpowiednio:
1) termin składania ofert na: 16.05.2024r. godz. 11:00
2) termin otwarcia ofert na: 16.05.2024r. godz. 11:05
Zamawiający, stosownie do treści art. 222 ust. 4 Ustawy PZP, przed otwarciem ofert (tj.: w dn. 16.05.2024r.), udostępnił
na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Zgodnie z treścią ww. informacji, Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto:
123 160,00 zł (w zakresie zamówienia podstawowego).
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oferty złożyli Wykonawcy:
1) Metal Fach Technika Grzewcza Sp. z o.o., ul. Sikorskiego 66, 16-100 Sokółka z ceną 462 464,13 zł (w tym za
zamówienie podstawowe 129 201,20 zł; za zamówienie w opcji 333 262,93 zł);
2) Bogusław Paszko prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą AGMA Bogusław Paszko wspólnik spółki
cywilnej Dariusz Krzywicki prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą AGMA Dariusz Krzywicki wspólnik
spółki cywilnej, spółka cywilna, ul. Kolejowa nr 4, 16-100 Sokółka z ceną 737 684,55 zł (w tym za zamówienie
podstawowe 217 351,93 zł; za zamówienie w opcji 520 332,62 zł);
3) Instalbud Janosz Sp. z o.o., ul. Bielska 31B, 43-200 Pszczyna z ceną 653 471,84 zł (w tym za zamówienie
podstawowe 200 261,89 zł; za zamówienie w opcji 453 209,95 zł)
Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, stwierdził, iż we wszystkich ofertach Wykonawców
(w Ofertach na wykonanie zamówienia), w części „D” tych ofert, w Tabeli nr 1 „Załączniku asortymentowo-cenowym”,
odpowiednio w kilku wierszach, nie mógł pozytywnie zidentyfikować i zakwalifikować w całości proponowanego przez
Wykonawców asortymentu jako zgodnego z wymaganiami zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia
przedmiotowego postępowania, tj. poszczególne oferowane przywołane powyżej przez Wykonawców asortymenty nie
spełniały wymagań Opisu przedmiotu zamówienia Zamawiającego, w związku z czym treść ich ofert staje się w ocenie
Zamawiającego niezgodna z warunkami zamówienia.
W przedmiotowym postępowaniu zaistniała sytuacja, w której wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu na mocy
art. 226 ust 1 pkt 5) Ustawy PZP.
Na mocy art. 255 pkt 2), stosownie do treści przesłanki tam zawartej, Zamawiający unieważnia postępowanie o
udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli „[…] wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo oferty podlegały odrzuceniu […]”.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 2) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 462464,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 737684,55 PLN
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Modernizacja i doposażenie pomieszczeń SP ZOZ w Sokółce
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 1268B z wyłączeniem robót branży telekomunikacyjnej, bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego
- Zakup i dostawa rur z tworzyw sztucznych SN 8 do realizacji zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 1265B Kuźnica - Nowodziel"
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego na odcinku drogi powiatowej 1269B z wyłączeniem robót branży telekomunikacyjnej, bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Zespołu Konserwacji Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- TP/10/2024 "Sukcesywna 24 miesięczna dostawa wyrobów celulozowych oraz artykułów gospodarczych dla SPZOZ w Wolsztynie".
- Dostawa pompy szlamowej dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Postępowanie na dostawę materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych, sanitarnych, artykułów hydraulicznych, baterii, akumulatorów, soli w tabletkach, podchlorynu sodu, wkładów filtrujących
- Dostawa elementów sieci ciepłowniczej
- Dostawa armatury i artykułów hydraulicznych na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Rzeszowie
więcej: Pompy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.