Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00333973/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace budowlane w zabytkowym budynku Urzędu Gminy Borów polegające na przebudowie pomieszczeń z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BORÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział zamówien publicznych UG Borów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934928
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 22
1.5.2.) Miejscowość: Borów
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-160
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 713933221
1.5.8.) Numer faksu: 713933035
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.engel@borow.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gwborow.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace budowlane w zabytkowym budynku Urzędu Gminy Borów polegające na przebudowie pomieszczeń z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d14390c-1757-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062249/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Prace budowlane w zabytkowym budynku Urzędu Gminy Borów polegające na przebudowie pomieszczeń z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333973
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SSiRG.271.003.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem opracowania jest przebudowa pomieszczeń budynku Urzędu Gminy Borów
z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w Borowie, na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 318/2023 z dnia 11.12.2023r.
Projekt obejmuje swym zakresem:
• przebudowę pomieszczeń budynku na parterze;
• wykonanie nowych żelbetowych schodów łączących kondygnacje parter – I piętro- klatka KL1
• remont ist. drewnianych schodów (odtworzenie jako nowe) łączących kondygnacje I piętro – strych.
• wykonanie nowego stropu żelbetowego na I piętrze – klatka schodowa KL1
• montaż stolarki okiennej w proj. łazience ( pom. Nr 11 wg rys. A.04) o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż U ≤ 0,86 W/m²K;
• montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej - nowe drzwi aluminiowe (pom. Nr 9 wg rys. A.04) o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż U ≤ 1,26 W/m²K
• wymianę stolarki wewnętrznej drzwiowej w proj. pomieszczeniach;
• wymiana posadzki oraz warstw posadzkowych w pomieszczeniach objętych opracowaniem
• wymiana tynków wewnętrznych na ścianach w pom. 1;12;14 wg rys. A.04;
• montaż sufitu rastrowego w w pom. WC (pom. 11 wg rys. A.04);
• przebudowę instalacji c.o. w proj. Pomieszczeniach
• przebudowę instalacji wodociągowej w proj. pomieszczeniach;
• przebudowę instalacji kanalizacji sanitarnej do proj. pomieszczeń;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, którą stanowią załączniki do niniejszej SWZ tj.:
a) Projekt: budowlany, zagospodarowania terenu, techniczny
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych („STWiORB”)
c) Przedmiar robót budowlanych
Wszystkie w/w dokumenty wymienione dostępne są jako dokumenty do pobrania na stronie internetowej prowadzonego postępowania tj. https://gwborow.e-zp.finn.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Prace budowlane w zabytkowym budynku Urzędu Gminy Borów polegające na przebudowie pomieszczeń z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.”w terminie składania ofert tj. do dnia 7 czerwca 2024r. do godz. 13.00 nie wpłynęła żadna oferta. W zawiązku z zaistniałą sytuacją oraz zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.Mając powyższe na względzie, unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego stało się zasadne.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Remont posadzki foyer Teatru Dramatycznego w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap IIA.
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach, malowanie dachu kaplic cmentarnych w Babicach i Krzywczy oraz dostawa i montaż klimatyzacji w budynku świetlicy w Reczpolu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.