eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomModernizacja bloku nr 3 na potrzeby Oddziału Klinicznego Pediatrii



Ogłoszenie z dnia 2024-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja bloku nr 3 na potrzeby Oddziału Klinicznego Pediatrii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny nr 2 w Bytomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270235892

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 15

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital2.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.bytom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja bloku nr 3 na potrzeby Oddziału Klinicznego Pediatrii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2917d43f-2491-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357164

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035181/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja bloku nr 3 na potrzeby Oddziału Klinicznego Pediatrii

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Dofinansowanie z Urzedu Marszałkowskiego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=bde6788f-05e9-4b6f-81db-d11f6aa21489

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=bde6788f-05e9-4b6f-81db-d11f6aa21489

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: XIV. SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ
1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: na platformę
e-ProPublico.:
• Platforma e-ProPublico to system realizujący proces elektronizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2023 r. poz. 1605 ze zm.), służący do komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności do składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń i innych dokumentów przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
• Dostęp do Platformy e-ProPublico użytkownik uzyskuje poprzez przeglądarkę internetową na stronie https://e-ProPublico.pl
• Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z formularzem ofertowym oraz skompresowana do jednego pliku archiwum (ZIP)., który stanowi załącznik do SWZ i musi być zgodny z wymaganiami SWZ oraz ustawy.
• Zamawiający dopuszcza złożenie oferty i załączników do oferty na formularzach sporządzonych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść, a także opis kolumn
i wierszy odpowiadać będzie formularzowi określonym przez Zamawiającego.
• Warunki formalne sporządzenia oferty, których niespełnienie może spowodować odrzucenie oferty, zgodnie z art. 226 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2023 r. poz. 1605 ze zm.) : oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny z zachowaniem formy pisemnej. Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, na komputerze. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone,
• Wszystkie dokumenty i oświadczenia w języku obcym należy dostarczyć przetłumaczone na język polski i potwierdzone przez Wykonawcę,
• Oferta musi być podpisana podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
• Pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę,
• Wszelkie zmiany w tekście oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) muszą być naniesione czytelnie oraz podpisane podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty. W przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane,
• Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę,
w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena. Oferty wariantowe nie będą rozpatrywane,
• Wykonawca składa ofertę o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, dalej „wniosek” za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego http://e-propublico.pl na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.

szczegółowy opis znajduje się w załączniku SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: 14/14PN/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn: Modernizacja bloku nr 3 na potrzeby Oddziału Klinicznego Pediatrii – etap II
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Wykonanie prac zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ
2. Zakres prac objętych postępowaniem.

Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest remont pomieszczeń oddziału pediatrii we fragmencie - cześć parteru – izba przyjęć i części piwnic - szatnie
POLEGAJĄCA NA:
1. Demontażu części istniejących ścian wewnętrznych, działowych wraz z drewnianą stolarką drzwiową we fragmencie
- zg. z załączonymi rysunkami arch.-bud.
2. Demontażu istniejących urządzeń „białego montażu”, w tym:
- Zlewów
- Umywalek
- Misek wc
- Brodzików prysznicowych
3. Demontażu istniejących warstw posadzkowych
4. Demontażu istniejących instalacji wewnętrznych: elektrycznych i sanitarnych – we fragmencie - zg. z załączonymi rysunkami branżowymi
5. Demontażu istniejącej stolarki drzwiowej – we fragmencie - zg. z załączonymi rysunkami arch.-bud.
6. Demontażu istniejącej stolarki okiennej wewnętrznej – drewnianej
7. Montażu nowych ścian działowych – wewnętrznych / uzupełnień istniejących ścian – jako gipsowo-kartonowej na stelażach systemowych
8. Wykonaniu nowych instalacji elektrycznych, sanitarnych i niskoprądowych
9. Montażu sufitów podwieszanych - zg. z załączonymi rysunkami
10. Montażu urządzeń „białego montażu”, w tym:
- Zlewów
- Umywalek
- Misek wc
- Brodzików prysznicowych
11. Montażu stolarki okiennej – wewnętrznej / PVC
12. Montażu drzwi wewnętrznych, w tym:
- PVC
- PVC – z przeszkloną częścią górną
- Alu – jedno i dwuskrzydłowych / p. poż
13. Wykonaniu nowych warstw posadzkowych wraz z niezbędnymi warstwami w tym:
- PVC / warstwa wyrównawcza
- Płytek ceramicznych / zaprawa klejowa
14. Montażu wewnętrznych żaluzji PVC

Na przedstawionym rysunku dookreślony jest zakres prac do wykonania w ramach postępowania.
Prace remontowe izby przyjęć obejmują obszar zaznaczony linią przerywaną, jak również obszary oznaczone linią zieloną i literami:
Litera A – pomieszczenie istniejącej toalety
Literą B - Przebudowa istniejącej toalety według schematu dołączonego do dokumentacji
Litera C - Wykonanie nowej łazienki dla niepełnosprawnych z pełnym wyposażeniem obejmującym zarówno ceramikę, lustra i dozowniki , biały montaż i uchwyty dla niepełnosprawnych
Litera. D - Przegroda przeciwpożarowa z drzwiami EI 30. Zamawiający wymaga przesunięcia przegrody do zaznaczonej linii podwójne i przerywanej.

Remont szatni na poziomie przyziemia. – Ok. – 183 m2. Ilość osób korzystających z szatni 80.Szatnie należy wyremontować zgodnie z załączoną koncepcją . Prace obejmują obszar istniejących pomieszczeń szatni dla pracowników, szatni dla studentów i pomieszczeń kuchni mlecznej. Prace remontowe obejmują prace budowlane, instalację elektryczną, instalację wod.-kan., system ppoż., jak również instalacje wentylacji grawitacyjną z wypustami poza ścianę budynku zgodnie z obszarem zaznaczonym na koncepcji remontowej.

Przedmiar obejmuje obszar zaznaczony linią przerywaną zgodnie z projektem, natomiast należy uwzględnić w wycenie wszystkie dodatkowe pomieszczenia - prace zaznaczone punktami od A do D.

Zamawiający wymaga wykonania fartuchów przy umywalkach i zlewozmywakach itp.. W miejsce projektowanych odpływów liniowych w prysznicach wymaga zastosowania brodzików z kabiną – nie dotyczy to łazienek dla osób niepełnosprawnych.
W ramach prac należy zakupić i zamontować również wyposażenie jak na rysunkach projektowych – wc z myjką-dezynfekatorem, zabudowa meblowa w miejscu montażu zlewozmywaków, dozowników na mydło w płynie, środki dezynfekcyjne, podajniki na ręczniki, kosze na śmieci jak również tabliczki informacyjne dla poszczególnych pomieszczeń .
Wszelkie kolizje z istniejącą instalacją C.O należy usunąć i przebudować.
Każdy punkcie przyłączenia wodnego musi być wyposażony w zawory odcinające. Zamawiający wymaga aby lampy były wykonane w technologii ledowej a 6 lamp zostało wyposażone w czujniki ruchu i zmierzchu – miejsce montażu do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie montażu.
Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania istniejącej instalacji sieci komputerowej i sieci internetowej uwzględniając nowe pomieszczenia.

UWAGA
Do wyceny należy brać pod uwagę tylko pozycje w w załączonych przedmiarach dotyczące izby przejęć ( parter) i dodatkowo zaznaczone na rysunkach pomieszczenia A,B,C,D wraz z pomieszczeniami szatni należy wycenić indywidualnie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-08

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

VII.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej - w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać się:
a) dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. 2024 poz. 725 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2023 poz. 334 z późn. zm.), które uprawniają do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przy realizacji przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę jego zakres:
- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów i posiadającą co najmniej 8-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy robotach budowlanych oraz pełnił funkcję kierownika budowy przy robotach budowlanych na co najmniej jednym obiekcie kubaturowym dotyczącym służby zdrowia, osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy,

- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych bez ograniczeń. Osoba ta winna posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót

- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Osoba ta winna posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót

z podaniem na lub wg zał. nr 8 do SWZ informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych
do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez jedną osobę w więcej niż jednej specjalności).
b) wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
- co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na remoncie, budowie, lub rozbudowie obiektu kubaturowego użyteczności publicznej i wartości co najmniej 1 000 000 zł brutto, co należy wykazać na lub wg zał. nr 7 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
3. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach mających na celu wykazanie spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu podane w walutach obcych, Wykonawca zobowiązany jest przeliczyć na złote polskie, według średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym postępowaniu.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określony w pkt. 4 b) - zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia samodzielnie wykaże się wykonaniem robót budowlanych wymaganych w pkt. 4 b) (stosuje się to odpowiednio w przypadku polegania na doświadczeniu innych podmiotów).
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 6 potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
8. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 2.
9. Zamawiający informuje na podstawie art. 118 ust 2 ustawy pzp, że w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający w trakcie realizacji umowy będzie w przypadku umów o podwykonawstwo wymagał spełnienia tego wymagania przez wykonawcę
i podmiot udostępniający zasoby. Przypomina także, że w takim wypadku podmiot udostępniający zasoby musi złożyć w ofercie wykonawcy zobowiązanie o udostępnieniu zasobów oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegóły opis znajduje się w SWZ
XII. WYKAZ INNYCH WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
XV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYMAGANIA FORMALNE DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

XV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYMAGANIA FORMALNE DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

20 000,00

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

XII. WYKAZ INNYCH WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg załącznika nr 4 do SWZ) - składa każdy Wykonawca do oferty;
2) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (na lub wg zał. nr 9 do SWZ) - składa Wykonawca do oferty;
3) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. X pkt. 1 SWZ - składa każdy z Wykonawców na wezwanie Zamawiającego;
4) dokumenty, o których mowa w rozdz. XI SWZ - składa odpowiednio Wykonawca,
który wykazuje spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. VII SWZ - na wezwanie Zamawiającego.
2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązany jest dołączyć do oferty:
1) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub według wzoru określonego
w załączniku nr 4 do SWZ);
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (na lub według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, określające w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu, udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie
z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.

Szczegółowy opis znajduje sie w SWZ ....

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-24 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-24 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.