Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00543267/01 - Wynik z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa realizacji cyklu szkoleniowo - coachingowego modernizującego kompetencje Sieci doradczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Łódzkie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472071715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Piłsudskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.info@lodzkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa realizacji cyklu szkoleniowo - coachingowego modernizującego kompetencje Sieci doradczej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9be2538a-227a-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026445/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Usługa cyklu szkoleniowo-coachingowego modernizującego kompetencje Sieci doradczej.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Region przyszłości – biznes przyszłości. Regionalny system wsparcia gospodarki „Łódzkie dla biznesu”, współfinansowany jest ze środków pochodzących z programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umwl.ezamawiajacy.pl/pn/UMWL/demand/155426/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umwl.ezamawiajacy.pl/pn/UMWL/demand/155426/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zapewnionych przez Platformę służącą do obsługi procesu udzielania zamówień publicznych.
Platforma jest dostępna pod adresem: https://umwl.ezamawiajacy.pl bezpośredni link do postępowania: https://umwl.ezamawiajacy.pl/pn/UMWL/demand/155426/notice/public/details
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ASI.272.41.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie cyklu szkoleniowo-coachingowego modernizującego kompetencje Sieci doradczej w ramach realizacji projektu: Region przyszłości – biznes przyszłości. Regionalny system wsparcia gospodarki „Łódzkie dla biznesu”, współfinansowany jest ze środków pochodzących z programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. Realizacja przedmiotu zamówienia wynika z konieczności realizacji zadania Region przyszłości będącego komponentem ww. projektu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60 %
Jakość 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:a) wykonał co najmniej 5 usług szkoleniowych przeprowadzonych w formie stacjonarnej o tematyce: środki unijne dla MŚP lub doradztwo biznesowe lub rozwój firm lub motywacja w biznesie, w tym co najmniej 3 zrealizowane dla Instytucji Otoczenia Biznesu;
b) wykonał co najmniej 3 usługi szkoleniowe lub usługi konsultacji/porad w formie zdalnej/on-line o tematyce: środki unijne dla MŚP lub doradztwo biznesowe lub rozwój firm lub motywacja w biznesie, w tym co najmniej 1 zrealizowana dla Instytucji Otoczenia Biznesu;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa:
- w pkt 1 a) musi spełnić samodzielnie jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Analogicznie w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu trzeciego celem wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 1 a) to podmiot trzeci ma spełnić ten warunek samodzielnie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa:
- w pkt 1 b) musi spełnić samodzielnie jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Analogicznie w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu trzeciego celem wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 1 b) to podmiot trzeci ma spełnić ten warunek samodzielnie.
2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować niżej wymienionymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a) Kierownik Projektu – (1 osoba) odpowiedzialna za sprawy organizacyjne i za kontakty bieżące z Zamawiającym – Kierownik musi posiadać doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie koordynacji i realizacji co najmniej 5 usług szkoleniowych, w tym co najmniej 3 zrealizowane dla Instytucji Otoczenia Biznesu;
b) Ekspert – (3 osoby):
1) Ekspert ds. szkoleń – musi posiadać co najmniej wykształcenie wyższe, doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w realizacji co najmniej 3 szkoleń o tematyce: środki unijne dla MŚP lub rozwój firm lub motywacja w biznesie;
2) Ekspert ds. konsultacji indywidualnych musi posiadać co najmniej wykształcenie wyższe, doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w realizacji co najmniej 3 szkoleń o tematyce: środki unijne dla MŚP lub rozwój firm lub motywacja w biznesie;
3) Ekspert ds. warsztatów musi posiadać co najmniej wykształcenie wyższe oraz certyfikat lub akredytację międzynarodowej organizacji coachingowej, doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w realizacji co najmniej 3 szkoleń lub warsztatów o tematyce: środki unijne dla MŚP lub rozwój firm lub motywacja w biznesie.
c) Prelegent – (1 osoba) musi posiadać co najmniej wykształcenie wyższe, doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w realizacji co najmniej 3 szkoleń lub warsztatów o tematyce: środki unijne dla MŚP lub rozwój firm lub motywacja w biznesie oraz spełniać 2 z 3 warunków dodatkowych wskazanych poniżej:
- dorobek naukowy – tytuł naukowy dr lub wyższy;
- dorobek medialny – co najmniej 10 wypowiedzi eksperckich w ogólnopolskiej tv, radiu, prasie w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert;
- dorobek influencerski – prowadzenie branżowego/eksperckiego profilu w mediach społecznościowych, który uzyskał ponad 100 tys. polubień/subskrypcji.
d) Pracownik techniczny – (1 osoba) odpowiedzialna za sprawy techniczne związane z funkcjonowaniem i obsługą platformy do konsultacji indywidualnych online. Pracownik techniczny musi posiadać doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie realizacji/obsługi technicznej co najmniej 10 usług szkoleniowych online, dla minimum 5 różnych odbiorców, a także doświadczenie w realizacji/obsłudze co najmniej 2 webinariów lub wydarzeń online.
Uwaga: za wykształcenie wyższe Zamawiający uzna uzyskany tytuł licencjata, inżyniera, magistra, magistra inżyniera;
W przypadku zaistnienia w trakcie wykonywania zamówienia okoliczności uniemożliwiających lub utrudniających wykonywanie zamówienia przez wskazane przez Wykonawcę osoby, Wykonawca będzie mógł zmienić personel delegowany do wykonywania zamówienia – z zastrzeżeniem, iż w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu osobę, która spełnia wymogi określone powyżej dla osoby, którą będzie miała zastąpić. Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z usunięcia lub wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia.
Każda osoba może pełnić tylko jedną rolę.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda:
1) wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ;
*okres 3 lat jest liczony wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert
2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat odpowiednio ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu oceny ofert w kryterium pn. „Jakość” Wykonawca zaznacza w punkcie2 Formularza ofertowego – Załącznik nr 1 do SWZ właściwy kwadrat, w zależności od realizacji liczby dodatkowych prelekcji, ponad minimalną ilość wymaganą w OPZ.
Oferta w zakresie informacji żądanych w pkt 2 formularza ofertowego nie będzie podlegała uzupełnieniu.
Szczegółowe wymogi co do powyższego środka wskazane zostały w pkt XX.4. niniejszej SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorem Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. Ponadto do oferty należy załączyć:a) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SWZ (oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe) – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
Uwaga: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców z osobna. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostepniających zasoby, Wykonawca przedstawia także oświadczenie o którym mowa powyżej podmiotu udostepniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy),
c) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (jeśli dotyczy),
d) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeśli dotyczy) – przykładowy wzór stanowi Załącznik nr 7.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (np. lider konsorcjum).Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa powyżej, powinno być w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych do reprezentowania wykonawców lub w kopii potwierdzonej notarialnie, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza oraz zostać przekazane w ofercie wspólnej wykonawców.
Pełnomocnictwo to powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Przykładowy wzór pełnomocnictwa stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną.
W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim wypadku zobowiązani są do złożenia oświadczenia o którym mowa w pkt XVI ust. 4 d).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://umwl.ezamawiajacy.pl/pn/UMWL/demand/155426/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-01 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z terminami wynikającymi z OPZ, jednak nie dłużej niż do dnia 15 grudnia 2026 r. Wykonawca zobowiązuje się wykonać poszczególne prace objęte przedmiotem zamówienia w terminach określonych w OPZ.INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Oddziału ZUS we Wrocławiu z tematu: Radzenie sobie ze stresem w komunikacji
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Bełchatowa przez dostawę sprzętu, usługi wdrożeniowe i szkoleniowe związane z realizacją projektu "Ceberbezpieczny Samorząd" Etap I
- Zakup usługi przeprowadzenia kursów dla nauczycieli biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego"
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Radymno
- Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w Gminie Kocierzew Południowy uwzględniając rozwiązania organizacyjne, kompetencyjne i techniczne w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st Warszawy oraz świadczenie usług serwisowych
więcej: Szkolenie pracowników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.