Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja windy towarowej w budynku położonym w Koszalinie przy ul. Połczyńskiej 72.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSPEKCJA WETERYNARYJNA WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000093438
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ostrawicka 2
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-337
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wiw.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wiw.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-701af881-3d8e-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań administracji publicznej z zakresu weterynarii, bezpieczeństwo żywności, ochrona zdrowia zwierząt, weterynaryjna ochrona zdrowia publicznego.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja windy towarowej w budynku położonym w Koszalinie przy ul. Połczyńskiej 72.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-701af881-3d8e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072307/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja małego dźwigu towarowego O / ZHW KOSZALIN
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu A.272. C 22.2023 prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym została złożona 1 oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt. 2 ustawy
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6caf1ef4-253e-11ee-9aa3-96d3b4440790
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.272. C 37. 2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja windy towarowej w budynku położonym w Koszalinie przy ul. Połczyńskiej 72.
Modernizacja polega na wymianie dźwigu towarowego, małego, elektrycznego w istniejącym szybie.
2. Przedmiot zamówienia będzie wykonany zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik do niniejszego zaproszenia, zawierającą:
a) STWiORB Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z dokumentacja projektową
b) Przedmiar robót, kosztorys nakładczy - element pomocniczy, nie stanowi jedynej podstawy do wyceny oferty.
W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać min.:
Wymienić istniejący mały dźwig towarowy na nowy mały dźwig towarowy o identycznych parametrach kubaturowych, ilościach przystanków jak dotychczasowy. Nowy dźwig ma mieć 4 przystanki na jedną stronę.
Zdemontować istniejący dźwig i zamontować nowy.
Należy wykorzystać istniejący szyb.
Doprowadzić nowe zasilanie z tablicy głównej.
Ogólny zakres prac przy wymianie dźwigu:
Zakup i dostawa nowego dźwigu.
Demontaż starego dźwigu.
Prace budowlane.
Doprowadzenie zasilania elektrycznego do maszynowni dźwigu.
Montaż nowego dźwigu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416120-2 - Windy towarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600 PLN
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Urządzeń Dźwigowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130020252
7.3.3) Ulica: Bolęcin 41
7.3.4) Miejscowość: Suchocin
7.3.5) Kod pocztowy: 09-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Zakup i dostawa koszy ulicznych.
- Rozbiórka uszkodzonej Dalby nr 56 i wykonanie nowej dalby wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz uzyskaniem decyzji i pozwoleń (w systemie zaprojektuj i wybuduj)
- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej na potrzeby Zakładu Patologii Ogólnej
- Obsługa prawna zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja dziedzińców Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie
- Przeglądy nurkowe
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.