eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JordanówPrace konserwatorskie w dwóch obiektach zabytkowych projektu Jana Sas Zubrzyckiego w Jordanowie realizowane w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków



Ogłoszenie z dnia 2024-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace konserwatorskie w dwóch obiektach zabytkowych projektu Jana Sas Zubrzyckiego w Jordanowie realizowane w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jordanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Jordanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@jordanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jordanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-416e09a1-da16-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace konserwatorskie w dwóch obiektach zabytkowych projektu Jana Sas Zubrzyckiego w Jordanowie realizowane w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-416e09a1-da16-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357297

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062199/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Prace konserwatorskie w dwóch obiektach zabytkowych projektu Jana Sas Zubrzyckiego w Jordanowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232271

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.1.1.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 744490,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są Prace konserwatorskie w dwóch obiektach zabytkowych projektu Jana Sas Zubrzyckiego w Jordanowie. Realizowane w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, obejmująca 2 części :
Część 1 – „Przeprowadzenie prac konserwatorskich oraz robót budowlanych w budynku Ratusza Miejskiego przy ul. Rynek 1 w Jordanowie – nr rej. zab. A-852/M (st. rej zab. A-789),
na działce nr ewid. 5874”, obejmujących:

A. Elementy wybranych partii elewacji takie jak:
1. Kamienny detal architektoniczny w elewacjach budynku: kamienny cokół we wszystkich elewacjach budynku, kamienny portal wejściowy, kamienne narożniki ścian elewacji, kamienne stopnie wejściowe, kamienne murki oporowe przy wejściu w pd. Elewacji (odczyszczenie, likwidacja kolonii zielonych glonów, uzupełnienie ubytków, odsolenie, wzmocnienie strukturalne).
2. Ceramiczne wątki ceglane: balustrady schodów wejścia głównego (odczyszczenie, likwidacja kolonii zielonych glonów, uzupełnienie ubytków cegieł spoin, odsolenie, wzmocnienie strukturalne).
3. Stolarka drzwiowa wejścia głównego do budynku (odczyszczenie, usunięcie zniszczonych partii drewna, wykonanie uzupełnień oklein, impregnacja, scalenie kolorystyczne).
4. Wykonanie zadaszenia nad wejściem do kotłowni od strony pn. w elewacji pn.
B. Elementy wybranych partii wnętrz obiektu takie jak:
1. Kamienne marmurowe i granitowe posadzki holi parteru i 1 piętra, przedsionka (renowacja wierzchnich warstw, szlifowanie polerowanie, uzupełnienie ubytków, hydrofobizacja).
2. Kamienne marmurowe stopnie schodów i balustrada w pionie komunikacyjnym (renowacja wierzchnich warstw, szlifowanie, polerowanie, uzupełnienie ubytków, hydrofobizacja).
3. Oryginalna zachowana kamionkowa posadzka podestu schodów w pionie komunikacyjnym (odczyszczenie z nawarstwień, spolerowanie uzupełnienie ubytków, uzupełnienie spoin, hydrofobizacja).
4. Oryginalne zachowane biegi cementowych lastrykowych stopni schodów (odczyszczenie z nawarstwień, spolerowanie, uzupełnienie ubytków, uzupełnienie spoin, hydrofobizacja).
5. Oryginalna zachowana metalowa balustrada biegów cementowych stopni schodowych (usunięcie nawarstwień, odrdzewienie, zab. antykorozyjne, pomalowanie, konserwacja drewna balustrady).
6.Drewniany parkiet w pomieszczeniach USC (cyklinowanie powierzchni, uzupełnienie ubytków drewna klepek parkietowych, zabezpieczenie powierzchniowe i nadanie odpowiedniej kolorystyki).
7.Stolarka drzwi wahadłowych (profilaktyczna konserwacja).
8.Naprawa tynków i odmalowanie ścian i sufitów w holach parteru i 1 piętra, przedsionka, pomieszczeń USC i pionu komunikacyjnego.
9.Montaż ścianki jednowarstwowej wraz z ościeżnicą drewnianą i skrzydłami drzwiowymi w pomieszczeniu USC.
10. Wymiana instalacji elektrycznej w pomieszczeniach USC.

Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie, w którym są zlokalizowane: Urząd Miasta Jordanowa (siedziba Zamawiającego), Urząd Stanu Cywilnego, Rada Miasta Jordanowa. Prace należy zorganizować przy zminimalizowaniu utrudnienia funkcjonowania instytucji, zarówno w aspekcie wykonywania pracy urzędniczej jak również dostępu i korzystania przez zainteresowane strony i podmioty. Pomieszczenia wewnętrzne będą sukcesywnie udostępniane wykonawcy wg przygotowanego przez niego harmonogramu terminowego, na bieżąco operatywnie uzgadnianego z upoważnionym przedstawicielem zamawiającego. Wszystkie pomieszczenia objęte zakresem prac należy zabezpieczyć przed (nadmiernym) hałasem, kurzem związanym z wykonywaniem prac, uciążliwym dla użytkowników rozmieszczeniem sprzętu oraz materiałów zdemontowanych i przygotowanych do wbudowania; cały obiekt – w którym jest sprawna instalacja alarmowa i pożarowa – należy zabezpieczyć przed włamaniem, kradzieżą i pożarem. Koniecznym rozwiązaniem organizacyjnym w zakresie ciągów komunikacyjnych jest zapewnienie ciągłości dostępu do pomieszczeń biurowych, a szczególnie pomiędzy kondygnacjami.
Zaleca się dla zminimalizowania tych uciążliwości uwzględnienie zaplanowania wykonywania prac w godzinach popołudniowych a nawet nocnych, w dni wolne od pracy jak soboty i niedziele.

Prace na warunkach ściśle opisanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wykonawca winien udzielić pełnej (tj. na materiały i robociznę) gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres nie krótszy niż wskazany w Istotnych Postanowieniach Umownych.
Gwarancja na przedmiot zamówienia wskazana w SWZ: wymagana – minimum 60 miesięcy, oceniana – maksymalnie do 84 miesięcy.
Wynagrodzenie ma zawierać koszty pobierania i badania próbek wskazanych w STWIORB jak również koniecznych wynikających z polecenia inspektora nadzoru inwestorskiego, przygotowania i organizacji terenu budowy, organizacji robót, oznakowania i zabezpieczenia terenu robót (obiektu), wykonanie dokumentacji konserwatorskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 404429,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są Prace konserwatorskie w dwóch obiektach zabytkowych projektu Jana Sas Zubrzyckiego w Jordanowie. Realizowane w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, obejmująca 2 części :

Część 2 – „Przeprowadzenie prac konserwatorskich oraz robót budowlanych przy budynku
dawnego Ratusza i Sądu Grodzkiego, Rynek 2 w Jordanowie – nr rej. zab. A- 1457/M, na działce nr ewid. 5891/2”, obejmujących 2 nieużytkowane pomieszczenia poddasza:

1. Konserwację stolarki reliktów 2 drewnianych okienek z 1896 r w ścianie bocznej (zach.) pomieszczenia nad skrzydłem pn.
2. Pełną konserwację ceglanego wątku ceramicznego zach. ściany pomieszczenia w skrzydle pn.
3. Konserwację widocznych elementów drewnianej więźby dachowej spod płyt typu GKF.
4.Wykonanie tynków wapienno cementowo piaskowych w ścianie pd. sąsiadującej budynkiem przy Rynku 3, w pomieszczeniu nad skrzydłem wschodnim oraz tynków na pozostałych fragmentach wewnętrznych ścian w pomieszczeniach, w tym w ścianie południowej pomieszczenia nad skrzydłem pn.
5. Odmalowanie powierzchni ścian oraz innych połaci wyprowadzonych tynkami.
6. Wykonanie podłóg w typie paneli podłogowych drewnopodobnych w pomieszczeniu nad skrzydłem pn. i w pomieszczeniu nad skrzydłem wsch.
6. Wykonanie instalacji sanitarnych: wodnej i kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej.
7. Wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia pomieszczeń nad skrzydłem pn. i skrzydłem wsch.

Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie, w którym są zlokalizowane: Centrum Kultury i Biblioteka Miejska w Jordanowie, Poczta Polska, Orange Polska S.A. Prace należy zorganizować przy zminimalizowaniu utrudnienia funkcjonowania instytucji.
Transport materiałów należy zorganizować z terenu dziedzińca bezpośrednio (poprzez okno) do objętego zakresem prac pomieszczenia na poddaszu nr 2.08. Niedopuszczalnym jest korzystanie z wewnętrznej windy (właściwie podnośnika) przeznaczonej wyłącznie dla osób niepełnosprawnych. Komunikację pomiędzy pomieszczeniem nr 2.08 a 2.03 (dla pracowników, sprzętu oraz materiałów), tj. ciągiem komunikacyjnym łączącym pomieszczenia CKiBM, z dostępem do klatki schodowej z polichromią na ścianach, należy zorganizować ze zminimalizowaniem uciążliwości dla użytkowników (najczęściej osoby starsze i dzieci), zabezpieczyć przed (nadmiernym) hałasem, kurzem związanym z wykonywaniem prac, zbytecznym rozmieszczeniem sprzętu oraz materiałów zdemontowanych i przygotowanych do wbudowania; cały obiekt – w którym jest sprawna instalacja alarmowa i pożarowa oraz monitoring – należy zabezpieczyć przed włamaniem, kradzieżą i pożarem.
Z dziedzińca należy korzystać w sposób nie ograniczający dostępu do pomieszczenia Orange S.A. w przyziemiu oraz transportu Poczty Polskiej do wejścia do budynku Rynek 2.

Główny kod CPV: 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne
45332000-3 - roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331210-1 - instalowanie wentylacji
45331100-7 - instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 - montaż rozdzielnic
45316000-5 - instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

Prace na warunkach ściśle opisanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wykonawca winien udzielić pełnej (tj. na materiały i robociznę) gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres nie krótszy niż wskazany w Istotnych Postanowieniach Umownych.
Gwarancja na przedmiot zamówienia wskazana w SWZ: wymagana – minimum 60 miesięcy, oceniana – maksymalnie do 84 miesięcy.
Wynagrodzenie ma zawierać koszty pobierania i badania próbek wskazanych w STWIORB jak również koniecznych wynikających z polecenia inspektora nadzoru inwestorskiego, przygotowania i organizacji terenu budowy, organizacji robót, oznakowania i zabezpieczenia terenu robót (obiektu), wykonanie dokumentacji konserwatorskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 340061,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta złozona przez Konserwacja Obiektów Zabytkowych (Mateusz Drabczyński) podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp . Wadium dla danej oferty nie zostało wniesione w terminie- wadium wpłacone w formie pieniężnej zostało zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego w dn. 21.03.2024 r. o godzinie 10:20, a zatem po terminie składania ofert, który Zamawiający oznaczył na dzień 21.03.2024 r. godzinę 10:00.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 867793,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 867793,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396099,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396099,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396099,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.I.B."MONT-BUD"S.C. Wojciech Świątek, Marek mach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120403699

7.3.3) Ulica: ul.Na Ogrody 39

7.3.4) Miejscowość: Zielonki

7.3.5) Kod pocztowy: 32-087

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Spółdzielnia Rzemieślnicza ,,BUDMET" os. Szkolne 3, 31 - 975 Kraków w zakresie prac ogólnobudowlanych i konserwatorskich.

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396099,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.