Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00282191/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
- 2024/BZP 00482170/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Lgota Wielka część II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LGOTA WIELKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radomszczańska 60
1.5.2.) Miejscowość: Lgota Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-565
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 680 13 81
1.5.8.) Numer faksu: 44 680 17 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lgotawielka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lgotawielka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Lgota Wielka część II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70bd5951-0e60-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024385/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Lgota Wielka cz II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282191/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIG.IR.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Przebudowa drogi gminnej nr 112302E (Brudzice - Janów) - realizacja tej części przedmiotu zamówienia polega w szczególności na:1) wykonaniu prac projektowych,
2) wykonaniu nowej nawierzchni jezdni,
3) wykonaniu obustronnych poboczy z kruszywa łamliwego,
4) wykonaniu nowej konstrukcji na odcinku od km 0+000,00 do km 0+300,00,
5) budowie kanału technologicznego lub uzyskanie zwolnienia z obowiązku jego budowy
Opis części , o której mowa został wskazany w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ i obejmuje:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi gminnej nr 112302E (Brudzice – Janów) oraz uzyskanie wymaganych uzgodnień i decyzji, poprzedzonych opracowaniem koncepcji architektoniczno – budowlanej i technologicznej,
2) uzyskanie przez Wykonawcę prawomocnego pozwolenia na budowę/ dokonanie zgłoszenia budowy przyjętego bez sprzeciwu we właściwym organie administracji architektoniczno – budowalnej, poprzedzonego uzyskaniem niezbędnych warunków, decyzji, opinii i uzgodnień,
3) wykonanie robót budowlanych ;
4) przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla tej inwestycji
5) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
6) uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie stosownego upoważnienia decyzji na użytkowanie lub zgłoszenia do użytkowania (o ile jest wymagane),
7) wykonanie innych czynności niewymienionych powyżej, a niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1422771,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Przebudowa drogi gminnej nr 112309E (Brudzice – Kotlewy)- realizacja tej części przedmiotu zamówienia polega w szczególności na:1) wykonaniu prac projektowych ,
2) wykonaniu nowej nawierzchni jezdni,
3) wykonaniu poszerzeń podbudowy,
4) wykonaniu chodnika jednostronnego,
5) wykonaniu zjazdów z kostki betonowej i bitumicznych,
6) wykonaniu obustronnych poboczy z kruszywa łamliwego i gruntowych,
7) wykonaniu nowej konstrukcji,
8) wykonaniu rowów i przepustów,
9) budowie kanału technologicznego lub uzyskanie zwolnienia z obowiązku jego budowy
10) wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego,
Opis części, o której mowa został wskazany w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ i obejmuje:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi gminnej nr 112309E (Brudzice – Kotlewy) oraz uzyskanie wymaganych uzgodnień i decyzji, poprzedzonej opracowaniem koncepcji architektoniczno – budowlanej i technologicznej,
2) uzyskanie przez Wykonawcę prawomocnego pozwolenia na budowę/ dokonanie zgłoszenia budowy przyjętego bez sprzeciwu we właściwym organie administracji architektoniczno – budowlanej, poprzedzonego uzyskaniem niezbędnych warunków, decyzji, opinii i uzgodnień,
3) wykonanie robót budowlanych,
4) przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla tej inwestycji
5) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
6) uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie stosownego upoważnienia decyzji na użytkowanie lub zgłoszenia do użytkowania (o ile jest wymagane),
7) wykonanie innych czynności niewymienionych powyżej, a niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 7033324,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III Przebudowa drogi gminnej nr 112308E (Krępa - Józefina) - realizacja tej części przedmiotu zamówienia polega w szczególności na :1) wykonaniu prac projektowych,
2) wykonaniu nowej nawierzchni jezdni,
3) wykonaniu poszerzeń podbudowy,
4) wykonaniu chodnika jednostronnego,
5) wykonaniu zjazdów z kostki betonowej i bitumicznych,
6) wykonaniu poboczy z kruszywa łamliwego,
7) wykonanie rowów i przepustów,
8) budowie kanału technologicznego lub uzyskanie zwolnienia z obowiązku jego budowy
9) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
Opis części, o której mowa został wskazany w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ i obejmuje:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi gminnej nr 112308E (Krępa - Józefina) oraz uzyskanie wymaganych uzgodnień i decyzji, poprzedzonej opracowaniem koncepcji architektoniczno – budowlanej i technologicznej,
2) uzyskanie przez Wykonawcę prawomocnego pozwolenia na budowę/ dokonanie zgłoszenia budowy przyjętego bez sprzeciwu we właściwym organie administracji architektoniczno – budowalnej, poprzedzonego uzyskaniem niezbędnych warunków, decyzji, opinii i uzgodnień,
3) wykonanie robót budowlanych,
4) przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla tej inwestycji
5) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
6) uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie stosownego upoważnienia decyzji na użytkowanie lub zgłoszenia do użytkowania (o ile jest wymagane),
7) wykonanie innych czynności niewymienionych powyżej, a niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 3209439,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1422771,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1422771,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1422771,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. "DOMAX" Arkadiusz Mika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 575-138-34-87
7.3.3) Ulica: ul. Grabińska 8
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1422771,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7033324,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7033324,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7033324,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. "DOMAX" Arkadiusz Mika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 575-138-34-87
7.3.3) Ulica: ul. Grabińska 8
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7033324,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3209439,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3209439,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3209439,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. "DOMAX" Arkadiusz Mika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 575-138-34-87
7.3.3) Ulica: ul. Grabińska 8
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3209439,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ulicy Okrężnej w Dziemionnie
- Remont drogi gminnej 510062K ul. Kwiatowej na odcinku I - w km od 0+490,00 do km 1+940,00, na odcinku II - w km od 0+000,00 do km 0+150,00 w miejscowości Witkowice, Gmina Kęty
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.