Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00293839/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
- 2024/BZP 00293977/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-19
- 2024/BZP 00551778/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nawodnienia boisk sportowych na terenie Gminy Leszno:
Część I – „Nawodnienie boiska w Lesznie”
Część II – „Nawodnienie boiska w Zaborowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Leszno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-084
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 022 487 11 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akolnierzak@gminaleszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminaleszno.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaleszno.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa nawodnienia boisk sportowych na terenie Gminy Leszno:Część I – „Nawodnienie boiska w Lesznie”
Część II – „Nawodnienie boiska w Zaborowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88702a72-fe38-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357384
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026194/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.33 Budowa nawodnienia boisk sportowych na terenie Gminy Leszno : Część I – Nawodnienie boiska w Lesznie, Część II – Nawodnienie boiska w Zaborowie /drugi przet./
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293839
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – „Nawodnienie boiska w Lesznie”Realizacja inwestycji przewiduje:
• zakup i montaż odpowiedniej pompy głębinowej,
• zlokalizowanie zabezpieczonej studni wodomierzowej z możliwością odczytu oraz technicznej, w której znajdować się będzie pompa nadająca odpowiednie ciśnienie dla istniejących zraszaczy,
• zlokalizowanie odpowiednich zbiorników o łącznej pojemności sugerowanej do 10m3 na zgłoszenie budowy, a jeśli zaistnieje konieczność zastosowania zbiorników o większej pojemności Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać stosowne pozwolenie na budowę, w celu zapewnienia odpowiedniego zasobu wody dla instalacji nawodnieniowej,
• zaprojektowanie i wybudowanie przyłącza energetycznego poprowadzonego od szafy energetycznej zlokalizowanej na działce 147/1 oddalonej ok 100m do studni głębinowej oraz do instalacji nawodnieniowej wyprowadzonej pod bieżnią,
• podpięcie i uruchomienie modułowego sterownika WaterControl + S.C. (w posiadaniu Gminy),
• połączenie planowanych zbiorników z istniejącą instalacją nawodnieniową.
Wyżej wymienione punkty są jedynie sugerowane, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia prawidłowego działania systemu nawodnieniowego oraz do przeprowadzenia skutecznej próby podlania płyty boiska
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających
43323000-3 - Sprzęt do nawadniania
4.5.5.) Wartość części: 100 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Nawodnienie boiska w ZaborowieRealizacja inwestycji przewiduje:
• zakup i montaż odpowiedniej pompy głębinowej,
• zlokalizowanie zabezpieczonej studni wodomierzowej z możliwością odczytu,
• zlokalizowanie odpowiedniego zbiornika hydroforowego w celu zapewnienia odpowiedniego ciśnienia dla instalacji nawodnieniowej,
• wybudowanie instalacji energetycznej poprowadzonej od skrzynki zlokalizowanej na działce 430/3,
• wybudowanie instalacji nawodnieniowej z zastosowaniem zraszaczy wynurzalnych.
Wyżej wymienione punkty są sugerowane, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia prawidłowego działania systemu nawodnieniowego oraz do przeprowadzenia skutecznej próby podlania płyty boiska.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających
43323000-3 - Sprzęt do nawadniania
4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160744,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANIEL WALENDZIK KENT-GARDEN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL9511635201
7.3.3) Ulica: ul. Wał Miedzeszyński 233 lok. 59
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-866
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87330 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136144 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87330 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANIEL WALENDZIK KENT-GARDEN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 9511635201
7.3.3) Ulica: Wał Miedzeszyński 233 lok. 59
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-866
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87330 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Świadczenie usług przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych będących własnością Zamawiającego
- Dostawa samochodu ciężarowego przystosowanego do nauki i egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami w zakresie kategorii C prawa jazdy dla WORD w Lesznie
- Budowa kancelarii pojedynczej w leśnictwie Długie Stare wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa oczyszczalni ścieków w Lesznie"
- Budowa sygnalizacji z detektorem prędkości na drodze powiatowej w m. Wilkowice i Włoszakowice
- przebudowa drogi powiatowej nr 4773P (ul. Kosmonautów) - opracowanie dokumentacji projektowej
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
więcej: Sprzęt do nawadniania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.