Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00271972/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
- 2024/BZP 00288998/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa lokali mieszkalnych w Łaziskach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jemielnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413231
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelecka 67
1.5.2.) Miejscowość: Jemielnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-133
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jemielnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jemielnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jemielnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa lokali mieszkalnych w Łaziskach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c07fc96d-f266-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003994/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa lokali mieszkalnych w Łaziskach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271972
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IB.271.02.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2207628,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa lokali mieszkalnych w Łaziskach przy ul. Strzeleckiej 37, na działce nr 334.
2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku w obrębie poddasza wraz z komunikacją z parteru na poddasze. Planuje się poprawę funkcji poddasza tj. dojście do mieszkań z jednej klatki schodowej oraz zmianę ilości mieszkań komunalnych na poddaszu z trzech na pięć. Budynek objęty przebudową składa się z lokali mieszkalnych (na poddaszu) oraz świetlicy wiejskiej i przedszkola (na parterze).
Parametry techniczne budynku:
1) powierzchnia zabudowy – 378,6 m2
2) powierzchnia użytkowa przebudowywanej części budynku 275,01 m2
3) powierzchnia użytkowa całego budynku 557,32 m2
4) kubatura 1 893 m3
3. Zakres robót obejmuje m,in.:
zgodnie z projektem technicznym:
1) rozbiórkę pokrycia i konstrukcji dachu,
2) rozbiórkę ścian wewnętrznych – bez ścian szczytowych,
3) rozbiórkę stropu między poddaszem i parterem,
4) rozbiórkę schodów wewnętrznych prowadzących na poddasze – obie klatki schodowe,
5) wykonanie nowej, jednej klatki schodowej prowadzącej na poddasze,
6) wykonanie konstrukcji wsporczej dla nowego stropu nad parterem, tj. wykonanie stopy fundamentowej oraz słupa żelbetowego w pomieszczeniu świetlicy,
7) wykonanie nowego stropu nad parterem,
8) montaż konstrukcji dachu,
9) montaż pokrycia dachu,
10) murowanie ścian wewnętrznych na poddaszu,
11) montaż nowej stolarki okiennej na poddaszu,
12) montaż nowych instalacji wewnętrznych w poziomie poddasza i odtworzenie instalacji oświetleniowej na parterze,
13) roboty tynkarskie stropu nad parterem,
14) roboty tynkarskie ścian poddasza,
15) roboty posadzkowe na poddaszu,
16) roboty dociepleniowe i okładzinowe połaci dachu,
17) roboty okładzinowe z płytek ceramicznych ścian w pomieszczeniach sanitarnych i kuchniach na poddaszu,
18) roboty malarskie,
19) montaż stolarki drzwiowej na poddaszu oraz wymiana drzwi zewnętrznych prowadzących do części mieszkalnej.
zgodnie z projektem zmian:
20) rozbiórkę komina przechodzącego przez środek pomieszczenia świetlicy,
21) wykonanie nowego komina do wentylacji świetlicy,
22) zmianę sposobu wykonania konstrukcji wsporczej stropu nad świetlicą,
23) wykonanie ścian dzielących komunikację od ogrzewanych mieszkań materiałem, z którego wykonana przegroda spełni warunek współczynnika przenikania ciepłą nie większego niż 1,0W/m2K,
24) docieplenie ścian zewnętrznych – elewacja tynkowana docieplana od zewnątrz, elewacja z cegły licowej docieplana od wewnątrz,
25) wykonanie niezależnej instalacji grzewczej dla pomieszczeń mieszkalnych w oparciu o powietrzna pompę ciepła umieszczoną w wydzielonym z komunikacji pomieszczeniu technicznym,
26) wykonanie pilastra między wejściem do budynku a pomieszczeniami przedszkola – wydzielającego strefy pożarowe.
4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowo – technicznej z 2016r. wraz z projektem zmian nieistotnych z 2021r., specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 1 do SWZ oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez zamawiającego.
5. Zadanie dofinansowane ze środków Funduszu Dopłat Banku Gospodarstwa Krajowego
6. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej o której mowa w art. 131 ust. 2.
7. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej - załącznik nr 1 do SWZ. Przedmiary robót stanowiące załącznik do specyfikacji należy traktować jako element pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty. W przypadku pominięcia przez wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nieujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie.
8. Zamawiający wymaga przedłożenia przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego szczegółowego będącego podstawą sporządzenia oferty.
9. Zamawiający wymaga przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonawcy najpóźniej w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy z określeniem terminów realizacji poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia, mając na uwadze, iż prace w części przedszkolnej mogą się rozpocząć dopiero po zakończeniu zajęć w przedszkolu tj. po 30 czerwca 2024r.
10. Zamawiający wymaga przedłożenia przed podpisaniem umowy opłaconego dokumentu ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalna suma gwarancyjna powyższego ubezpieczenia powinna wynosić nie mniej niż 4 000 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia z rozszerzeniem o odpowiedzialność od podwykonawców bez prawa do regresu do limitu sumy gwarancyjnej (w przypadku zatrudniania podwykonawców).
11. Zamawiający wymaga przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, a najpóźniej przed podpisaniem protokołu przekazania placu budowy, zawarcia umowy ubezpieczeniowej od ryzyk budowlano-montażowych obowiązującej przez czas wykonywania robót. Umowa ubezpieczeniowa musi zawierać minimalne warunki określone w §3 ust. 2 pkt 3 załącznika nr 10 do SIWZ (projektu umowy).
12. Zamawiający informuje, iż zastrzega nadto prawo naliczenia kary umownej w wysokości równej utraconemu dofinansowaniu ze środków Fundusz Dopłat BGK w przypadku, gdy Zamawiający utraci to dofinansowanie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
14. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wymagania opisane w SWZ.
15. Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca udzieli na całość wykonanego przedmiotu zamówienia gwarancji jakości, na opisanych poniżej warunkach:
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości dla przedmiotu umowy na ilość miesięcy zaoferowaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym ( wartość oceniana) liczoną od daty przekazania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia i przyjęcia przez Zamawiającego jako należycie wykonanego – okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert (minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości: 36 miesięcy, maksymalny możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę okres gwarancji jakości: 60 miesięcy).
2) Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
3) Bieg okresu rękojmi i gwarancji rozpoczyna się:
- w dniu następnym licząc od daty odbioru końcowego,
- dla wymienianych materiałów wbudowanych w ramach umowy z dniem ich wymiany
4) Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji na zasadach przewidzianych w ustępach poprzedzających, także po okresie gwarancji zaproponowanej przez Wykonawcę, jeżeli zgłosił wadę przed upływem tego okresu.
5) Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (w terminie do 14 dni od dnia dokonania oględzin lub otrzymania powiadomienia), to Zamawiający może zlecić usunięcie ich osobie trzeciej na ryzyko i koszt Wykonawcy. W tym przypadku koszty usuwania wad będą pokrywane w pierwszej kolejności z zatrzymanej kwoty będącej zabezpieczeniem należytego wykonania umowy.
6) Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązuje się bez dodatkowego wynagrodzenia dokonywać za powiadomieniem Zamawiającego, przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń na obiekcie oraz dokonywać czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, które warunkują utrzymanie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę. Obowiązki gwarancyjne Wykonawcy obejmują także czynności serwisowe wraz z wymiana materiałów eksploatacyjnych niezbędne do utrzymania gwarancji wynikającej z umowy.
7) Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kartę gwarancyjną, zawierającą wszystkie warunki określone powyżej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2138355,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2629282,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2138355,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): OPOL-SKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: OPOL-SKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543064373
7.3.3) Ulica: Wygonowa
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-402
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zgodnie z złożoną ofertą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom część zamówienia jednak na dzień składania ofert oraz podpisania umowy nazwy ewentualnych podwykonawców oraz wartość lub procent zamówienia, które ma zostać powierzone podwykonawcom nie są znane
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPOL-SKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
OPOL-SKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2138355,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.