Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00259729/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
- 2023/BZP 00269551/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-21
- 2023/BZP 00273619/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-23
- 2023/BZP 00276917/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-27
- 2023/BZP 00361894/01 - Wynik z dnia 2023-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz ze szkoleniem z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach realizacji projektu grantowego "CYFROWA GMINA"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gniewkowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350748
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17 Stycznia
1.5.2.) Miejscowość: Gniewkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gniewkowo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gniewkowo.bipgmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_gniewkowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz ze szkoleniem z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach realizacji projektu grantowego "CYFROWA GMINA"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef55a0fc-0aa2-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357455
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031048/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu grantowego Cyfrowa Gmina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina o numerze POPC.05.01.00-0001/21-00”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259729
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZp.271.1.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 268865,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:a) serwera- 1 szt.
b) szafy rackowej- 1 szt.
c) oprogramowania do serwera- 50 licencji dla użytkowników i 5 licencji do urządzenia
d) zasilacza awaryjnego do serwera- 1 szt.
e) oraz usługę w zakresie wdrożenia sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dotyczącego serwera
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2a do SWZ- opis przedmiotu zamówienia dla części 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
4.5.5.) Wartość części: 51997,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:a) urządzenia zabezpieczającego UTM z licencją- 1 szt.
b) urządzenia zabezpieczającego UTM Wifi z licencją- 1 szt.
c) urządzenia zabezpieczającego pocztę e-mail z licencją- 1 szt.
d) przełącznika sieciowego (rozdzielacza)- 3 szt.
e) przełącznika sieciowego (switch)- 4 szt.
f) oraz usługi w zakresie wdrożenia sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dotyczącego urządzenia zabezpieczającego UTM, urządzenia zabezpieczającego UTM Wifi
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2b do SWZ- opis przedmiotu zamówienia dla części 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
4.5.5.) Wartość części: 77299,27 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:a) urządzeń wielofunkcyjnych- 2 szt.
b) oraz usługę w zakresie wdrożenia sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dotyczącego urządzeń wielofunkcyjnych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2c do SWZ- opis przedmiotu zamówienia dla części 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 21936,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:a) komputerów stacjonarnych- 14 szt.
b) pakietów biurowych- 14 szt.
c) zasilaczy awaryjnych do komputerów- 40 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2d do SWZ- opis przedmiotu zamówienia dla części 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.5.) Wartość części: 85429,27 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:a) oprogramowania zabezpieczającego systemów informatycznych – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2e do SWZ- opis przedmiotu zamówienia dla części 5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 27894,31 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:a) przeprowadzenie stacjonarnego szkolenia dla pracowników Urzędu Miejskiego w Gniewkowie z zakresu cyberbezpieczeństwa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2f do SWZ- opis przedmiotu zamówienia dla części 6.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4308,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57195,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57195,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57195,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COCON Systemy Komputerowe Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761586447
7.3.3) Ulica: Dworcowa 10A
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 46-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57195,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 2 postępowania o udzielenie zamówienia- załącznikiem nr 2b do Specyfikacji Warunków Zamówienia, wymagał dostawy urządzenia zabezpieczającego UTM
z licencją, urządzenia zabezpieczającego UTM Wifi z licencją oraz urządzenia zabezpieczającego pocztę mailową z licencją. Zamawiający wymagał dostarczenia ww. urządzeń wraz z licencjami, nie określając jednocześnie okresu licencjonowania urządzeń, a jedynie określając minimalny oraz dodatkowo punktowany, oferowany okres gwarancji i rękojmi na urządzenia. Okresu gwarancji i rękojmi udzielonej na urządzenia nie można utożsamiać z okresem licencjonowania urządzenia. Powyższe oznacza, że postanowienia Specyfikacji Warunków Zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia były niejednoznaczne oraz nieprecyzyjne i doprowadziły do złożenia dwóch nieporównywalnych ofert. Ponadto fakt, że postanowienia były niejednoznaczne i prowadziły do złożenia ofert nieporównywalnych został udowodniony treścią złożonych ofert. Wykonawca Nbit Jarosław Jenczmionka
Sp. z o.o. zaoferował urządzenia z 12 miesięcznym okresem licencji, natomiast wykonawca COCON Systemy Komputerowe Sp. z o.o. Sp. k. zaoferował urządzenia z 36 miesięcznym okresem licencji. Dopuszczenie do tak różnych możliwości rozumienia dokumentacji zamówienia powoduje brak możliwości porównania złożonych ofert. W tym stanie rzeczy postępowanie nie zapewnia równego traktowania Wykonawców i prowadzi do naruszenia art. 16 ustawy Pzp, uniemożliwiając wybór oferty najkorzystniejszych zgodnie z przepisami ustawy.
W sytuacji gdy oferty są nieporównywalne, a zamawiający jest już po otwarciu ofert, należy postępowanie takie unieważnić jako, że postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia i wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Powyższe potwierdzone zostało również w orzeczeniu Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 28 czerwca 2019 r., sygn. akt KIO 1068/19, w którym czytamy, iż: "skład orzekając stwierdził, że oferty są nieporównywalne, nie można doprowadzić do ich porównywalności z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, a nieporównywalność ofert wynika z postanowień SIWZ. Wobec powyższych okoliczności Izba stwierdziła, że postępowanie w zakresie części 2 obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, a więc doszło do naruszenia art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, dlatego orzeczono jak w sentencji." Obecnie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
Przesłanka unieważnienia postępowania wskazana w art. 255 pkt 6 ustawy Pzp nakazuje zamawiającemu unieważnić postępowanie w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp ustawodawca wymaga wykazania trzech okoliczności, których łączne wystąpienie skutkuje koniecznością zastosowania przepisu. Po pierwsze, musi wystąpić naruszenie przepisów ustawy regulujących udzielanie zamówienia (wada postępowania). Po drugie, wada ta ma skutkować niemożliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. A zatem nie może to być jakakolwiek wada, którą obarczone jest postępowanie, ale wada powodująca niemożliwość zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy. Konieczne jest więc wystąpienie związku przyczynowego pomiędzy zaistniałą wadą a niemożnością zawarcia umowy. Po trzecie wada ta musi być niemożliwa do usunięcia (wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 18 marca 2022 r., sygn. akt KIO 613/22).
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21156,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29004,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24969,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bartosz Preder
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PRO- SERWIS Karol Reisner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671258960
7.3.3) Ulica: Toruńska 151
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-880
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24969,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie została złożona żadna oferta.
W myśl art. 255 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Unieważnienie postępowania w przypadku określonym w art. 255 pkt 1 ustawy Pzp jest obligatoryjne. Ustawodawca w tym zakresie nie zostawił zamawiającemu możliwości fakultatywnego podejmowania decyzji – zaistnienie okoliczności zawartych w art. 255 skutkuje unieważnieniem postępowania.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1847,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1847,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Doering & Partnerzy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792735140
7.3.3) Ulica: Łokietka 5
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRO-SERWIS Karol Reisner Bartosz Preder Spółka cywilna
jakie przetargi wygrała firma
PRO-SERWIS Karol Reisner Bartosz Preder Spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1847,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI GNIEWKOWO
- Zaprojektowanie i wykonanie dróg na terenie gminy Gniewkowo
- Wykonywanie usług leśnych w Nadleśnictwie Gniewkowo na terenie przeznaczonym pod budowę gazociągu
więcej: przetargi GNIEWKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Szkolenia nauczycieli Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w ramach projektu: Przez zabawę do nauki - wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Udanin
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.