Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00220876/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 3569Z Cetuń - DW 168.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330960575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cisowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Manowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-015
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943407276
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.powiat.koszalin.ibip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_koszalin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drgach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 3569Z Cetuń - DW 168.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78e4b83b-d54c-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357572
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008361/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi powiatowej nr 3569Z Cetuń - DW 168
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00220876
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD 261.7.2024.GBP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane stanowiące przebudowę drogi powiatowej nr 3569 Cetuń – DW 168 na odcinku o długości 3,334 km tj. od km 7+848 do km 11+ 182.
Podstawowy zakres robót obejmuje:
a) wzmocnienie konstrukcji nawierzchni oraz wykonanie korekt jezdni do szerokości 5,5m
Konstrukcja frezowanej nawierzchni z betonu asfaltowego:
- 4 cm warstwa ścieralna z BA 0-8mm AC8S 50/70, KR2 , - 6 cm warstwa wiąĪąca z BA 0-16,0mm AC11W 50/70 KR2
- min. 6 cm warstwa wyrównawcza z BA 0-11,0mm AC11W 50/70 KR2
Konstrukcja nowej nawierzchni z betonu asfaltowego na poszerzeniach oraz w miejscach przekopów pod przepusty:
- 4 cm warstwa Ğcieralna z BA 0-8mm AC8S 50/70, KR2 ,
- 6 cm warstwa wiąĪąca z BA 0-16,0mm AC11W 50/70 KR2
- siatka z włókna szklanego wstępnie powlekana asfaltem
- 22 cm warstwa podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C 50/30,
- 15 cm ulepszone podłoże z mieszanki kruszywa związanego cementem – klasa wytrzymałości C1,5/2– mieszanka wykonana w mieszarkach stacjonarnych
b) przebudowę zjazdów z kostki betnowej i bitumicznych,
c) wykonanie wymaganego przepisami oznakowania,
d) montaż barier sprężystych
3.Roboty prowadzone będą zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę projektem tymczasowej organizacji ruchu. Projekt winien zawierać wymagane przepisami uzgodnienia. Koszty opracowania projektu ponosi Wykonawca.
4.Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące odpowiednio załączniki nr 8, 9 i 10 do SWZ.
Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5097494,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6137699,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5097494,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ONDE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 879 207 00 54
7.3.3) Ulica: Wapienna 40
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 80-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Geodezja, wycinka, oznakowanie, zieleń
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5097494,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg wewnętrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni bitumicznej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Remont drogi gminnej ul. Podskale nr 101269K w km od 0+345 do 0+895 w miejscowości Regulice, Gmina Alwernia
- Remont dróg gminnych.
- Remont drogi powiatowej nr 1132 O na odcinku Zbica - Fałkowice
- Remont drogi gminnej 580095K od km 0+020.00 do 0+215.00 przy ul. Ks. Stanisława Staszica w Bochni
więcej: Wymiana nawierzchni drogowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.