Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00445003/01 - Wynik z dnia 2023-10-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie Zielonego Podwórka Miejskiego – Osiedla Diamentowego i Zielonego Podwórka Miejskiego - V Osiedla
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Konin
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019036
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 24011382
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konin.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie Zielonego Podwórka Miejskiego – Osiedla Diamentowego i Zielonego Podwórka Miejskiego - V Osiedla
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a656340-3a9f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056684/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Wykonanie Zielonego Podwórka Miejskiego – Osiedla Diamentowego i Zielonego Podwórka Miejskiego - V Osiedla
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „Zielone korytarze miejskie – klimatyczne przebudzenie w Koninie” realizowany w ramach Programu „Środowisko, energia i zmiany klimatu” finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG i budżetu państwa.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://konin.logintrade.net/zapytania_email,137553,aad259f3513ecb3d5a712817985257e2.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://konin.logintrade.net/zapytania_email,137553,aad259f3513ecb3d5a712817985257e2.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korespondencja prowadzona będzie
zgodnie z zasadami określonymi w Części III SWZ - Środki komunikacji elektronicznej. Wymagania techniczne i organizacyjne
komunikacji elektronicznej.
Informacje dostępne są również na Platformie Przetargowej:
https://konin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Dodatkowo, w sytuacji awarii, przerwy technicznej lub kłopotów z działaniem Platformy Przetargowej, Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej:
zamowienia@konin.um.gov.pl (nie dotyczy to składania ofert wraz z oświadczeniami o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu).
2. Oświadczenia, dokumenty lub inne informacje w postępowaniu o udzielenie zamówienia sporządzane są i przekazywane w
sposób określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3. Ofertę należy złożyć w języku polskim, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (co oznacza postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami zawartymi w Części XVII. SWZ -
Przetwarzanie i ochrona danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WP.042.6.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I - Zielone Podwórko Miejskie – Osiedle Diamentowe, wykonanie kompleksowo całego ogrodu, zakres prac:
1. Roboty przygotowawcze (w tym wycinka drzew i krzewów, przygotowanie całego terenu, tj. oczyszczenie ze śmieci, gałęzi, kamieni itp., odchwaszczenie, skoszenie.
UWAGA! Ze względu na konieczność wycinki drzew przed ich usunięciem konieczna jest weryfikacja ich pod względem występowania chronionych gatunków ptaków),
2. Wytyczenie i wykonanie ścieżek.
Ścieżki, które mają w projekcie szerokość poniżej 2,00 m należy wykonać o szerokości co najmniej 2,00 m (z wyłączeniem ścieżki z płyt kamiennych/betonowych).
UWAGA! Zgodnie z opinią Koordynatora ds. dostępności, nawierzchnia mineralna, wodoprzepuszczalna powinna być odpowiednio mocno utwardzona, by osoby poruszające się na wózkach, z wózkami, z kulami itp. miały solidne oparcie.
3. Nawierzchnia mineralna na całym terenie os. Diamentowego wynosi ok. 1 120,00 m2. Ścieżka z płyt kamiennych w przybliżeniu wynosi ok. 126,00 m2.
UWAGA! Dla ścieżki z płyt kamiennych dopuszcza się zastosowanie zamienne z płyt betonowych o wymiarach: długość 150,00 - 200,00 cm, szerokość 30,00 - 60,00 cm i grubość 6,00 - 8,00 cm.
4. Nasadzenia roślinnością zatrzymującą wodę i dającą cień, w tym:
4.1. wykonanie wszystkich nasadzeń,
4.2. nasadzenia w donicach (łącznie 5 donic),
UWAGA! Należy przyjąć ilość roślin wskazaną w opisie technicznym punkt 4.12 Zieleń Tabela 4.
5. Wykonanie łąki kwietnej, o pow. ok. 976,00 m2 – pod łąkę kwietną należy wykonać rozścielenia ziemią urodzajną na grubość 30,00 cm,
6. Wykonanie infrastruktury edukacyjnej – systemu wód opadowych, składającego się z:
6.1. liści zbierających wodę – 6 szt.,
6.2. łapacza wody opadowej – 1 szt.,
6.3. suchego potoku,
6.4. ogrodu deszczowego,
6.5. niecki retencyjnej.
7. Montaż elementów małej architektury, w tym:
7.1. ławki z donicą na zieleń – 4 szt.,
7.2. ławka z zieloną donicą z funkcją redbox – miejska gra edukacyjna – 1 szt.,
7.3. kosze do segregacji śmieci – 4 szt., (4 sztuki po 4 pojemniki).
UWAGA!
• Zakres prac nie obejmuje wyniesienia terenu ograniczonego stalą corten, tablicy informacyjno-edukacyjnej oraz miejsc do zjeżdżania na sankach.
• Załączniki graficzne: 15. detal: ławka z donicą, 16. detal: ławka z donicą – redbox, 17. detal – kosz do segregacji odpadów, są pokazane jako przykładowe rozwiązania. Wiążącym dokumentem postępowania jest opis techniczny (pkt. 4.5 Elementy małej architektury).
8. W miejscu projektowanych nasadzeń roślinności należy zebrać darń i wykonać połaciową wymianę gruntu rodzimego na ziemię urodzajną z domieszką hydrożelu (2g/1l podłoża), warstwa 25,00 cm.
9. Pod nasadzenia roślin w gruncie należy rozłożyć agrowłókninę i na niej rozsypać korę sosnową o frakcji 10,00 – 40,00 mm, warstwa kory o grubości 5,00 cm. Powierzchnia wszystkich rabat, na których należy rozłożyć agrowłókninę i rozsypać korę wynosi 239,43 m2, w tym:
9.1. rabata A - 70,48 m2
9.2. rabata B i C - 31,84 m2 + 11,50 m2 = 43,34 m2
9.3. rabata D - 40,98 m2
9.4. rabata E - 84,63 m2
10. Ogród deszczowy i nasadzenia przy niecce retencyjnej bez agrowłókniny i kory. Do tych nasadzeń należy zastosować warstwę żwiru o grubości 5,00 cm, frakcja żwiru 8,00 – 16,00 mm.
11. Do oddzielenia rabat od trawników należy zastosować obrzeża stalowe o łącznej długości 100,97 mb, w tym:
11.1. rabata A - 33,53 mb,
11.2. rabata B i C - 21,31 mb,
11.3. rabata D - 28,89 mb,
11.4. rabata E - 17,24 mb.
12. Obramowania nawierzchni mineralnej oraz ścieżki typ mozaika należy wykonać z obrzeża betonowego (zmiana projektowa).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami przyjętymi w postępowaniu. Punktacja zostanie przyznana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie. Opis sposobu oceny ofert określony został w cz. VII SWZ - Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II - Zielone Podwórko Miejskie – V Osiedle, zakres prac:
1. Roboty rozbiórkowe, przygotowawcze (w tym rozbiórka istniejącej ścieżki asfaltowej wraz z podbudową i obrzeżami),
2. Wykonanie ścieżek z nawierzchni mineralnej przepuszczalnej o pow. ok. 850,00 m2 wraz z obramowaniem nawierzchni ścieżki. Obramowanie należy wykonać z obrzeży betonowych (zmiana projektowa),
UWAGA! Zgodnie z opinią Koordynatora ds. dostępności, nawierzchnia mineralna, wodoprzepuszczalna powinna być odpowiednio mocno utwardzona, by osoby poruszające się na wózkach, z wózkami, z kulami itp. miały solidne oparcie.
3. Nasadzenia roślinnością zatrzymującą wodę i dającą cień, w tym:
3.1. wykonanie rabat: D, F, G oraz rabat przy nieckach retencyjnych,
3.2. nasadzenia drzew – 3 szt.,
3.3. nasadzenia w donicach (łącznie 11 donic),
3.4. nasadzenia w gazonach (10 gazonów),
UWAGA! Przy wykonywaniu rabat F i G zobowiązuje się Wykonawcę do ustalenia z Zamawiającym ostatecznych lokalizacji rabat.
4. System retencji wód opadowych (5 szt.) składający się z:
4.1. niecki retencyjnej I o pow. ok. 85,00 m2,
4.2. niecki retencyjnej II o pow. ok. 115,00 m2 ,
4.3. łapacza wody opadowej – 3 szt.,
5. Montaż elementów małej architektury, w tym:
5.1. ławki z donicą na zieleń – 10szt.,
5.2. zielona donica z funkcją redbox – miejska gra edukacyjna – 1 szt. (lokalizacja zostanie wskazana na etapie wykonawstwa),
5.3. gazony z zielenią pochłaniającą spaliny – 10 szt.,
5.4. kosze do segregacji śmieci – 10 szt., (10 sztuk po 4 pojemniki).
UWAGA!
• Zakres prac nie obejmuje wykonania rabat: A, B, E i H, nasadzeń przy donicy z funkcją redbox, nawierzchni żwirowej, tablicy informacyjno-edukacyjnej i tablicy Braille’a.
• Załączniki graficzne: 12. detal – gazon z zielenią pochłaniającą spaliny, 13. detal: donica z funkcją redbox, 14. detal - ławka z donicą, 16. detal – kosz do segregacji śmieci są pokazane jako przykładowe rozwiązania. Wiążącym dokumentem postępowania jest opis techniczny.
6. W miejscu projektowanych nasadzeń roślinności należy zebrać darń i wykonać połaciową wymianę gruntu rodzimego na ziemię urodzajną z domieszką hydrożelu (2g/1l podłoża), warstwa 25,00 cm.
7. Pod nasadzenia roślin w gruncie należy rozłożyć agrowłókninę i na niej rozsypać korę sosnową o frakcji 10,00 – 40,00 mm, warstwa kory o grubości 5,00 cm. Powierzchnia wszystkich rabat,na których należy rozłożyć agrowłókninę i rozsypać korę wynosi 240,57 m2, w tym:
7.1. rabata D - 158,89 m2,
7.2. rabata F - 31,93 m2,
7.3. rabata G - 49,75 m2,
8. Nasadzenia przy nieckach retencyjnych bez agrowłókniny i kory. Dla tych nasadzeń należy zastosować warstwę żwiru o grubości 5,00 cm, frakcja żwiru 8,00 – 16,00 mm.
9. Do oddzielenia rabat z korą od trawników należy zastosować obrzeża metalowe o łącznej długości 62,70 mb, w tym:
9.1. rabata D - 16,94 mb,
9.2. rabata F - 13,21 mb,
9.3. rabata G - 18,84 mb,
9.4. rabata przy niecce retencyjnej - 13,71 mb.
10. Do oddzielenia rabat od ciągów pieszych należy zastosować obrzeża betonowe.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami przyjętymi w postępowaniu. Punktacja zostanie przyznana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie. Opis sposobu oceny ofert określony został w cz. VII SWZ - Kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu - dla Zadania I i II.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące
zdolności technicznej lub zawodowej. Warunki te zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca:
1. wykaże, że w okresie pięciu ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności
jest krótszy, w tym okresie, zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej:
1.1. dla Zadania I: dwie roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu, obejmujące montaż elementów małej
architektury i założenie zieleni lub pielęgnację zieleni wraz z montażem elementów małej architektury, o wartości nie
mniejszej niż 350.000,00 zł brutto każda,
1.2. dla Zadania II: dwie roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu, obejmujące montaż elementów małej
architektury i założenie zieleni lub pielęgnację zieleni wraz z montażem elementów małej architektury, o wartości nie
mniejszej niż 350.000,00 zł brutto każda.
W przypadku złożenia ofert na oba Zadania, Wykonawca może się wykazać tym samym doświadczeniem.
2. skieruje do realizacji zamówienia osoby zdolne do jego wykonania na odpowiednim poziomie jakości, w tym co najmniej
jedną osobę do nadzorowania wykonywanych prac w zakresie zagospodarowania terenu, legitymującą się co najmniej 2-
letnim doświadczeniem w kierowaniu pracami dotyczącymi utrzymania i pielęgnacji zieleni.
W przypadku złożenia ofert na oba Zadania, Wykonawca może wskazać tę samą osobę dla obu zadań.
3. W przypadku składania oferty wspólnej, powyższe warunki Wykonawcy powinni spełnić łącznie. W odniesieniu do
warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na
zdolnościach tych z nich, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty
oświadczenie, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ dla każdego Zadania).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
W przypadku składania oferty wspólnej, ww. dokumenty składają Wykonawcy łącznie. Wykonawca przedkłada ww. wykaz
przygotowany na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego wraz z wezwaniem do jego złożenia.
2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W przypadku składania oferty wspólnej, ww. wykaz składają Wykonawcy łącznie.
Wykonawca przedkłada ww. wykaz przygotowany na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego wraz z wezwaniem do
jego złożenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie określa w postępowaniu żadnych przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty – wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.2. Formularz cenowy - wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
3. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wraz z oświadczeniem składanym na
podstawie art.117 ust.4 ustawy - wypełniona zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ. UWAGA! Wymagana wyłącznie w
przypadku składania oferty wspólnej (np. konsorcja, spółki cywilne)!
4. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione zgodnie z
Załącznikami nr 4 i 5 do SWZ.
5. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, na których polega Wykonawca w postępowaniu o udzielenie
zamówienia – wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ.
UWAGA! Wymagane wyłącznie w przypadku polegania na zasobach podmiotu/podmiotów je udostępniającego/ych!
6. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli w imieniu
Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych
Wykonawcy).
7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca
realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności
innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z postanowieniami zawartymi w Części IV. SWZ - Przygotowanie i składanie ofert, pkt 3 - Oferty wspólne6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Warunki umowy na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia zawarte są w Załącznikach nr 7 do SWZ dla każdego Zadania (projekt umowy).2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy. Zakres, rodzaj zmian i warunki ich wprowadzenia określone zostały w § 17 projektów umów stanowiących Załączniki nr 7 do SWZ (dla Zadania I i II).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-08 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://konin.logintrade.net/zapytania_email,137553,aad259f3513ecb3d5a712817985257e2.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-08 11:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie -dla Zadania I i Zadania II.
2. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia, przez pełen okres realizacji zamówienia, łącznego udziału pojazdów
elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych używanych przy
wykonywaniu niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i
paliwach alternatywnych. Na dzień ogłoszenia postępowania udział ten wynosi co najmniej 10 %.
3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę na postawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 12 im. Kubusia Puchatka w Koninie w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
- Usługa fizycznej ochrony osób i mienia, monitoring systemu alarmowego oraz wsparcie grupy interwencyjnej w prokuraturach okręgu konińskiego w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 1 "Kosmatek"w Koninie w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi "Leszczynowa Górka" w 2025r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Utworzenie parku kieszonkowego
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Utrzymanie zieleni i czystości w parku Karola Ferdynanda wazy w Wyszkowie oraz na terenach przyległych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.