Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00368097/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-14
- 2024/BZP 00413757/01 - Wynik z dnia 2024-07-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Sądu Apelacyjnego w Krakowie na podstawie kart imiennych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003894660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przy Rondzie 3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@krakow.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.sa.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Sądu Apelacyjnego w Krakowie na podstawie kart imiennych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7e5bc1d-24c3-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00228399/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Sądu Apelacyjnego w Krakowie na podstawie kart imiennych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7e5bc1d-24c3-11ef-a458-c2a7c3d67e033.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e7e5bc1d-24c3-11ef-a458-c2a7c3d67e03
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami
określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacje dotyczące RODO zostały zawarte w SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): informacje dotyczące RODO zostały zawarte w SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Apelacyjnego w Krakowie realizowane w ramach miesięcznych abonamentów (na podstawie kart imiennych) poprzez zapewnienie imiennych kart uprawniających do korzystania z nielimitowanego (tj. dającego dostęp do różnych usług w różnych obiektach tego samego dnia) dostępu do obiektów i usług sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze w ramach abonamentu.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość dostępnych obiektów sportowo – rekreacyjnych województwo małopolskie (WM)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość dostępnych obiektów sportowo – rekreacyjnych województwo świętokrzyskie (WŚ)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca zapewni dostęp do co najmniej 350 obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie województwa małopolskiego.b) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca zapewni dostęp do co najmniej 100 obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony powyżej musi spełniać samodzielnie co najmniej jeden z tych Wykonawców. W tym zakresie Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zgodnie z art. 274 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający nie wezwie do złożenia dokumentu z punktu 1 o ile Wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X punkt 1 SWZ, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz obiektów:
a) minimum 350 obiektów na terenie województwa małopolskiego, świadczących usługi sportowo-rekreacyjne (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) w ramach oferowanych kart imiennych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, tabela I. Wykaz powinien zawierać minimum nazwy i adresy obiektów oraz zakres dostępnych w nich usług sportowo - rekreacyjnych. Jeżeli, Wykonawca złoży wykaz, w którym nie będzie wymaganych minimum 350 obiektów (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), Zamawiający uzna, że treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia, a oferta zostanie odrzucona.
Wykonawca za każdy dodatkowy obiekt ponad 350 obiektów wskazanych w tabeli I, otrzyma dodatkowe punkty w kryterium oceny ofert. W celu przyznania punktów w kryterium „Ilość dostępnych obiektów sportowo – rekreacyjnych województwo małopolskie (WM)” Wykonawca powinien złożyć wykaz dodatkowych obiektów zlokalizowanych na terenie województwa małopolskiego, świadczących usługi sportowo-rekreacyjne (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), dostępnych w ramach oferowanych kart imiennych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, tabela II. Wykaz powinien zawierać minimum nazwy i adresy obiektów oraz zakres dostępnych w nich usług sportowo - rekreacyjnych. Obiekty wskazane w tabeli II nie powinny się pokrywać z obiektami wskazanymi w tabeli I. W przypadku braku wypełnienia tabeli II, Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium „Ilość dostępnych obiektów sportowo – rekreacyjnych województwo małopolskie (WM)”.
b) minimum 100 obiektów na terenie województwa świętokrzyskiego, świadczących usługi sportowo-rekreacyjne (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) w ramach oferowanych kart imiennych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, tabela I. Wykaz powinien zawierać minimum nazwy i adresy obiektów oraz zakres dostępnych w nich usług sportowo - rekreacyjnych. Jeżeli, Wykonawca złoży wykaz, w którym nie będzie wymaganych minimum 100 obiektów (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), Zamawiający uzna, że treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia, a oferta zostanie odrzucona.
Wykonawca za każdy dodatkowy obiekt ponad 100 obiektów wskazanych w tabeli I, otrzyma dodatkowe punkty w kryterium oceny ofert. W celu przyznania punktów w kryterium „Ilość dostępnych obiektów sportowo – rekreacyjnych województwo świętokrzyskie (WŚ)” Wykonawca powinien złożyć wykaz dodatkowych obiektów zlokalizowanych na terenie województwa świętokrzyskiego, świadczących usługi sportowo-rekreacyjne (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), dostępnych w ramach oferowanych kart imiennych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, tabela II. Wykaz powinien zawierać minimum nazwy i adresy obiektów oraz zakres dostępnych w nich usług sportowo - rekreacyjnych. Obiekty wskazane w tabeli II nie powinny się pokrywać z obiektami wskazanymi w tabeli I. W przypadku braku wypełnienia tabeli II, Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium „Ilość dostępnych obiektów sportowo – rekreacyjnych województwo świętokrzyskie (WŚ)”.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy wypełniony przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;2. oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, w Rozdziale XI ust. 8 (jeżeli dotyczy), w Rozdziale XII ust. 2
(jeżeli dotyczy) SWZ;
3. zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że
Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu (jeżeli dotyczy);
4. wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu;
5. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
6. uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, o którym mowa w Rozdziale XIV ust. 8 SWZ (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 6 000,00 zł;6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
regulują Projektowane postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-17 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy Wykonawcę również na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (ogłoszonej w Dzienniku Ustaw w dniu 15 kwietnia 2022 r.).INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie dostępu do obiektów i usług rekreacyjno- sportowych na podstawie imiennych kart/wejściówek abonamentowych dla pracowników Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
- Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Lubelskiej
- Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do zróżnicowanych obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w ramach programu sportowo-rekreacyjnego.
- Dostawa kart/abonamentów sportowych dla pracowników Urzędu Patentowego RP
- Świadczenie usług kafeteryjnych - dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Ministerstwa Edukacji Narodowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.