Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00304636/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
- 2023/BZP 00325498/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-26
- 2023/BZP 00331941/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja remizy OSP w Pichlicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotniczna Straż Pożarna w Pichlicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Ochotniczna Straż Pożarna w Pichlicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731636261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pichlice 2
1.5.2.) Miejscowość: Sokolniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-420
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 78 46 101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sokolniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolniki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sokolniki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja remizy OSP w Pichlicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd7d77ff-2098-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357772
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie inwestycyjne dofinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja istniejącego budynku OSP w Pichlicach wraz
z przebudową i obejmuje w szczególności:
- ocieplenie ścian zewnętrznych budynku,
- ocieplenie stropu drewnianego,
- ocieplenie stropu monolitycznego nad garażem,
- wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej,
- wymianę stolarki okiennej zewnętrznej,
- wymianę bram garażowych,
- wymianę źródła ciepła oraz modernizację instalacji C.O.
- modernizacja instalacji elektrycznej
- modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej,
- montaż instalacji fotowoltaicznej,
- roboty towarzyszące.
2. W ramach modernizacji instalacji C.O. i instalacji wody Wykonawca zobowiązany jest terminie 21 dni od dnia podpisania umowy opracować i i przedstawić Zamawiającemu do akceptacji koncepcję techniczną. Wykonawca sporządza koncepcję techniczną w wersji papierowej w 3 egzemplarzach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważniania postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do oceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Równocześnie Zamawiający informuje, iż nie posiada środków budżetowych na zwiększenie tej kwoty do wysokości oferty z najniższą ceną. W związku z tym, zgodnie z art. 255 pkt 3) PZP Zamawiający zmuszony jest unieważnić postępowanie.Mając na uwadze powyższe należy uznać, iż decyzja Zamawiającego jest zgodna ze stanem faktycznym i prawnym przedmiotowego postępowania. W oparciu o obowiązujące przepisy Zamawiający był zobowiąza-ny do podjęcia decyzji o unieważnieniu postępowania.
Zamawiający informuje, że o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia zostaniecie Państwo poinformowani.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 668900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja łazienek w budynku internatu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii nr 8 przy ul. Podmokłej 4 w Warszawie w podziale na części
- Wykonanie robót budowlanych przy budynku I Liceum Ogólnokształcącego im Króla Władysława Jagiełły w Dębicy polegające na montażu instalacji sygnalizacji pożarowej i oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego
- Roboty budowlane pn. "Poprawa jakości i dostępności do św. z zakresu położnictwa i ginekologii w Klinicznym Oddz. Położnictwa, Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej Etap II."
- Rozbudowa, przebudowa i remont istniejącego budynku byłego dworca kolejowego Słomniki Miasto
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Diagnostyczno-Leczniczym na potrzeby Pracowni Bronchonawigacji Centrum Onkologii w Bydgoszczy
- Przebudowa budynku przy Placu Niepodległości 4 w Kórniku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.