eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola,,Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo".



Ogłoszenie z dnia 2024-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Technikum Leśne w Tucholi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340343745

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowodworskiego 9-13

1.5.2.) Miejscowość: Tuchola

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.sidor@tltuchola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tltuchola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1847bb55-f0f2-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szkoła średnia podlegająca resortowi

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1847bb55-f0f2-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066015/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

środki Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269800

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D.26-18/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania IT

1. Komputer przenośny (laptop) 10 szt.
2. Program biurowy 21 szt.
3. Komputer stacjonarny z monitorem 1 szt.
4. Monitor interaktywny 1 szt.
5. Zestaw do projekcji - projektor laserowy 1 szt.
6. System do prezentacji bezprzewodowej 1 szt.
7. Urządzenie wielofunkcyjne z opcjami 1 szt.
8. Tablica interaktywna 90 Pro 1 szt.
9. Projektor ultrakrótkoogniskowy 1 szt.
10. Flipchart elektroniczny 1 szt.
11. Statyw 1 szt.
12. Wizualizer 1 szt.
13. Szafka do przechowywania i ładowania laptopów 1 szt.
14. Dyski 4 szt.
15. Mikrofony - podwójny 1 szt.
16. Tablet graficzny z podstawką 1 szt.
17. Oprogramowanie do zarządzania komputerami 1 szt.
18. Laptop 1 szt.
19. Projektor 1 szt.
20. Ekran projekcyjny 1 szt.
21. Monitor (uczestnik + prowadzący) 11 szt.
22. Klawiatura 11 szt.
23. Myszka 11 szt.
24. Wzmacniacz miksujący 350W/100V 1 szt.
25. Szafa dystrybucyjna RACK 19” + wyposażenie: 2 x switch 24 x GE + router 1 szt.
26. Router Wi-Fi 6 2 szt.
27. Ekran projekcyjny elektryczny 400x230 cm 1 szt.
28. Serwer plików szyny RACK 1 szt.
29. System sterowania ekranu 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące

30213100-6 - Komputery przenośne

30213200-7 - Komputer tablet

30213300-8 - Komputer biurkowy

30231300-0 - Monitory ekranowe

30237410-6 - Myszka komputerowa

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

31213300-5 - Szafy kablowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

32341000-5 - Mikrofony

32343000-9 - Wzmacniacze

32413100-2 - Rutery sieciowe

37453300-1 - Dyski

38652100-1 - Projektory

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

48823000-3 - Serwery plików

30214000-2 - Stacje robocze

4.5.5.) Wartość części: 181589,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przedmiotem zamówienia jest zakup i odstawa Stacji roboczych
1. Stacja robocza (uczestnik + prowadzący) 11 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze

4.5.5.) Wartość części: 194595,38 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa Oprogramowania fotogrametrycznego typu Classroom 1 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 48328000-3 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów

4.5.5.) Wartość części: 22099 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Opierając się o zapisy art. 83 ust. 1 pkt. 26 Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r. (Dz. U. z 2024 poz. 361) Zamawiający zobligował Wykonawców do wyliczenia ceny na część sprzętu IT ze stawką VAT 0%. Niestety, jak wynika z opisów pozycji, na które Zamawiający wymagał podania stawki VAT 0 %, pozycje te zawierają także asortyment na który obowiązuje stawka VAT 23%. W związku z powyższym, część Wykonawców wyliczyła cenę z uwzględnieniem błędnej stawki podatku, część Wykonawców natomiast wyliczyła cenę zgodnie z obowiązującym przepisami lecz w sprzeczności z wymaganiami Zamawiającego.
W obecnej sytuacji Zamawiający nie może porównać cen ofert. Nie ma możliwości odnieś się do cen netto i naliczyć właściwą stawkę VAT, gdyż Wykonawcy podali jedną cenę netto za zakres objęty dwiema stawkami VAT. Ponieważ Zamawiający swój błąd zauważył po dokonaniu otwarcia ofert, nie ma możliwości skorygowania błędu poprzez zmianę zapisów SWZ.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125136 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120945 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEB-PROFIT MACIEJ KUŹLIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241354688

7.3.3) Ulica: ul. Spokojna 18

7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-940

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120945 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający w dniu 15.04.2023 r., przed terminem otwarcia ofert, zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, umieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Na realizację inwestycji Technikum Leśne w Tucholi im. Adama Loreta przeznaczyło kwotę 26 900,00 PLN. W ramach prowadzonego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego złożono 4 ofert:

1. PHU BMS Sp. J. Z. Bielecki na kwotę 23 468,40 PLN
2. NaviGate Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, na kwotę 29 766,00 PLN
3. G R A F I K O M PRZEMYSŁAW ZABOROWSKI, na kwotę 21 894,00
TECHFORGE INTERNATIONAL SPÓŁKA Z O.O., ul. Floriana na kwotę 11683,77 PLN
Oferty Wykonawców: PHU BMS Sp. J. Z. Bielecki, G R A F I K O M PRZEMYSŁAW ZABOROWSKI oraz TECHFORGE INTERNATIONAL SPÓŁKA Z O.O., zostały odrzucone. W związku z powyższym najwyższą ilość punktów otrzymała oferta złożona przez NaviGate Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością na kwotę 29 766,00 PLN.
Jak wynika z powyższego cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.