Og³oszenie z dnia 2023-08-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00196682/01 - Og³oszenie z dnia 2023-04-27
- 2023/BZP 00201579/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-04
- 2023/BZP 00209769/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-10
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Zawarcie umowy na kompleksowe ubezpieczenie Zak³adu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mys³owicach na lata 2023 - 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Oczyszczania Miasta Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270647904
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stadionowa 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 222 60 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zomm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zomm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c819f896-e521-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zawarcie umowy na kompleksowe ubezpieczenie Zak³adu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mys³owicach na lata 2023 - 20242.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c819f896-e521-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00357811
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00196682
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2023/ZOMM
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 220950 PLN
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 159055 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej w podziale na:1. ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk ( all risks)
2. ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk ( all risks)
3. ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66516000-0 - Us³ugi ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej
66515000-3 - Us³ugi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515400-7 - Us³ugi ubezpieczenia od skutków ¿ywio³ów
66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 47921 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ubezpieczenie floty pojazdów w podziale na:1. obowi±zkowe ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powsta³e w zwi±zku z ruchem tych pojazdów
2. ubezpieczenie auto casco
3. ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków kierowców i pasa¿erów
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 111134 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 47921 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 47921 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47921 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEÑ SPÓ£KA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010644132
7.3.3) Ulica: ul. Stanis³awa Noakowskiego 22
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-668
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEÑ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygra³a firma
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEÑ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 47921 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-24 do 2024-06-23Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 111134 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 216062,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111134 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeñ S.A. Vienna Insurance Group
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260214686
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 162
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-342
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEÑ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygra³a firma
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEÑ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 111134 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-24 do 2024-06-23INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miasta w Mys³owicach.
- Zakup i dostawa sprzêtu ICT, specjalistycznego, wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej nr 15 w Mys³owicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jako¶æ kszta³cenia.
- Zawarcie umowy na ¶wiadczenie us³ug ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zak³adu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mys³owicach w roku 2025
- Dostawa nowych pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemno¶ci 80, 120, 140 i 240 litrów
- ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH NA POTRZEBY POWIATOWEGO URZÊDU PRACY W MYS£OWICACH W 2025 ROKU
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ drukuj±cych i fotokopiuj±cych
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleñ z zakresu prawa w podziale na 4 czê¶ci
- Ubezpieczenie maj±tku oraz interesu maj±tkowego Gminy Jarocin
- Ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Gminy W±wolnica
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialno¶ci cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjne Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
- Us³ugi ubezpieczenia Spó³ki ECO SOPOT - 2 zadania
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Powiatu Elbl±skiego na lata 2025-2026
wiêcej: Us³ugi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.