eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ModlniczkaŚwiadczenie usług cateringowych na potrzeby Zespołu Żłobka i Klubów Dziecięcych Gminy Wielka Wieś w okresie od dnia 01.09.2024 r. do dnia 31.08.2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Zespołu Żłobka i Klubów Dziecięcych Gminy Wielka Wieś w okresie od dnia 01.09.2024 r. do dnia 31.08.2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ ŻŁOBKA I KLUBÓW DZIECIĘCYCH GMINY WIELKA WIEŚ

1.3.) Oddział zamawiającego: ZZiKB

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389559361

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ŚW. FAUSTYNY 5

1.5.2.) Miejscowość: Modlniczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-085

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 376 42 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlobek@wielka-wies.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zlobekmodlniczka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc6fe7bd-0e48-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Opieka nad dziećmi do lat 3

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Zespołu Żłobka i Klubów Dziecięcych Gminy Wielka Wieś w okresie od dnia 01.09.2024 r. do dnia 31.08.2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc6fe7bd-0e48-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357831

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00317986/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Zespołu Żłobka i Klubów Dziecięcych Gminy Wielka Wieś w okresie od dnia 01.09.2024 r. do dnia 31.08.2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321792

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZiKD.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 265968,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Zespół Żłobka i Klubów Dziecięcych Gminy Wielka Wieś w okresie od dnia 01.09.2024 r. do dnia 31.08.2025 r.”, z wyłączeniem przerwy wakacyjnej, planowanej w okresie od dnia 21.07.2025 r. do dnia 01.08.2025 r.
2. Usługa cateringu – przygotowanie i dostawa wyżywienia będzie realizowana dla 68 dzieci w wieku
1-3 lat, które będą uczęszczać do:
1) Żłobka Samorządowego w Modlniczce – 32 dzieci;
2) Samorządowego Klubu Dziecięcego w Wielkiej Wsi – 12 dzieci;
3) Samorządowego Klubu Dziecięcego w Białym Kościele – 24 dzieci.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie czterech posiłków dziennie, tj. śniadanie, drugie śniadanie, obiad dwudaniowy i podwieczorek dla grupy 68 dzieci, w okresie od dnia 01.09.2024 r. do dnia 31.08.2025 r.
4. Wartość kaloryczna posiłków: 700-750 kcal.
5. Wykonawca będzie dostarczał posiłki od poniedziałku do piątku w godzinach:
1) śniadania – godz. 7:30;
2) obiad i podwieczorek – godz. 11:00.
6. Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy – 239 dni, tj. 16 252 śniadań, 16 252 obiadów dwudaniowych oraz 16 252 podwieczorków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221514,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316914,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221514,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Muszyński RESTAURACJA EXTRIMM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311773222

7.3.3) Ulica: ul. Targowa 16

7.3.4) Miejscowość: Ksawerów

7.3.5) Kod pocztowy: 95-054

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221514,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-01 do 2025-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.