eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek"Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711665108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Idzikowskiego 7b

1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pppsprzetargi@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: poradniapsych.szkolnastrona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/922917

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b137ce41-2678-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357838

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: PPP.262.2.2024

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPP.262.3/4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 18518,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 7
1. Udzielenie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.
2. Wskazywanie dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy oraz jednostek tej pomocy udzielających.
3. Prowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w warunkach i formach określonych w przepisach na podstawie art.127 ust.19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r - Prawo Oświatowe,
4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zajęć terapeutycznych oraz działań podejmowanych w ramach programu "Za życiem". Dokumentacja powinna zawierać:
- informację dla rodziców/ opiekunów przedstawiającą ogólne zasady uczestnictwa dziecka w programie oraz prowadzenia zajęć,
- karta wywiadu diagnostycznego z rodzicami,
- arkusz obserwacji dziecka (prowadzony zgodnie z wytycznymi zawartymi w §4 rozp. MEN w sprawie wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z dnia 24 sierpnia 2017),
- harmonogram indywidualnych spotkań terapeutycznych z dzieckiem,
- harmonogram oraz tematykę spotkań i konsultacji z rodzicami/opiekunami prawnymi,
- indywidualny program edukacyjno- terapeutyczny (prowadzony zgodnie z wytycznymi zawartymi w §5 rozp. MEN w sprawie wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z dnia 24 sierpnia 2017),
- karty indywidualnych zajęć fizjoterapeutycznych potwierdzające realizację zadań z dzieckiem zawierające tematykę i przebieg zajęć,
- karty potwierdzające realizację zadań w zakresie pracy z rodzicem, PPP
- listę dzieci objętych zajęciami fizjoterapeutycznymi zawierającą imię i nazwisko dziecko, datę urodzenia, rodzaj niepełnosprawności.
5. Koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze powiatu mińskiego.
6. Zapewnienie gabinetów ze specjalistycznym wyposażeniem do fizjoterapii (materace, drabinki, łóżka do masażu) oraz pomocy dydaktycznych i terapeutycznych niezbędnych dla realizacji zadania.
7. Poinformowanie rodziców o źródłach finansowania realizacji programu "Za życiem".
Maksymalna ilość godzin przewidziana dla danej części zamówienia: 200 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eliza Szydłowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1234567890

7.3.3) Ulica: Drożdżówka

7.3.4) Miejscowość: Siennica

7.3.5) Kod pocztowy: 05-332

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.