Ogłoszenie z dnia 2024-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711665108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Idzikowskiego 7b
1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pppsprzetargi@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: poradniapsych.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9229171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef730beb-2678-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357840
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: PPP.262.2.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPP.262.3/7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 18518,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 10
1. Udzielenie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.
2. Wskazywanie dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy oraz jednostek tej pomocy udzielających.
3. Prowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w warunkach i formach określonych w przepisach na podstawie art.127 ust.19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r - Prawo Oświatowe,
4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zajęć terapeutycznych oraz działań podejmowanych w ramach programu "Za życiem". Dokumentacja powinna zawierać:
- informację dla rodziców/ opiekunów przedstawiającą ogólne zasady uczestnictwa dziecka w programie oraz prowadzenia zajęć,
- karta wywiadu diagnostycznego z rodzicami,
- arkusz obserwacji dziecka (prowadzony zgodnie z wytycznymi zawartymi w §4 rozp. MEN w sprawie wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z dnia 24 sierpnia 2017),
- harmonogram indywidualnych spotkań terapeutycznych z dzieckiem,
- harmonogram oraz tematykę spotkań i konsultacji z rodzicami/opiekunami prawnymi,
- indywidualny program edukacyjno- terapeutyczny (prowadzony zgodnie z wytycznymi zawartymi w §5 rozp. MEN w sprawie wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z dnia 24 sierpnia 2017),
- karty indywidualnych zajęć fizjoterapeutycznych potwierdzające realizację zadań z dzieckiem zawierające tematykę i przebieg zajęć,
- karty potwierdzające realizację zadań w zakresie pracy z rodzicem, PPP
- listę dzieci objętych zajęciami fizjoterapeutycznymi zawierającą imię i nazwisko dziecko, datę urodzenia, rodzaj niepełnosprawności.
5. Koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze powiatu mińskiego.
6. Zapewnienie gabinetów ze specjalistycznym wyposażeniem do fizjoterapii (materace, drabinki, łóżka do masażu) oraz pomocy dydaktycznych i terapeutycznych niezbędnych dla realizacji zadania.
7. Poinformowanie rodziców o źródłach finansowania realizacji programu "Za życiem".
Maksymalna ilość godzin przewidziana dla danej części zamówienia: 200 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa Gierat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1234567890
7.3.3) Ulica: 1 PLM "W-wa"
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z SULEJÓWKA
- "Świadczenie powszechnych usług pocztowych oraz odbiór korespondencji w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Miasta Sulejówek"
- Dowóz uczniów do szkół - zadanie nr 3
więcej: przetargi w Sulejówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opieki medycznej (medycyna pracy oraz pakiety dodatkowe) dla Pracowników Instytutu Energetyki - Państwowego Instytutu Badawczego i Członków ich Rodzin
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Świadczenie SUO w 2025 dla dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowo lub wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych zamieszkałych na terenie miasta Kalisza
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w pierwszej połowie 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.