eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JordanówPrace konserwatorskie w dwóch obiektach zabytkowych projektu Jana Sas Zubrzyckiego w Jordanowie realizowane w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków



Ogłoszenie z dnia 2024-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace konserwatorskie w dwóch obiektach zabytkowych projektu Jana Sas Zubrzyckiego w Jordanowie realizowane w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jordanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Jordanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182691700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@jordanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jordanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85fcb4cb-ece9-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace konserwatorskie w dwóch obiektach zabytkowych projektu Jana Sas Zubrzyckiego w Jordanowie realizowane w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85fcb4cb-ece9-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062199/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Prace konserwatorskie w dwóch obiektach zabytkowych projektu Jana Sas Zubrzyckiego w Jordanowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264478

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.1.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 744490,47 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 404429,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są Prace konserwatorskie w dwóch obiektach zabytkowych projektu Jana Sas Zubrzyckiego w Jordanowie. Realizowane w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, obejmujące:
„Przeprowadzenie prac konserwatorskich oraz robót budowlanych w budynku Ratusza Miejskiego przy ul. Rynek 1 w Jordanowie – nr rej. zab. A-852/M (st. rej zab. A-789),
na działce nr ewid. 5874”, obejmujących:

A. Elementy wybranych partii elewacji takie jak:
1. Kamienny detal architektoniczny w elewacjach budynku: kamienny cokół we wszystkich elewacjach budynku, kamienny portal wejściowy, kamienne narożniki ścian elewacji, kamienne stopnie wejściowe, kamienne murki oporowe przy wejściu w pd. Elewacji (odczyszczenie, likwidacja kolonii zielonych glonów, uzupełnienie ubytków, odsolenie, wzmocnienie strukturalne).
2. Ceramiczne wątki ceglane: balustrady schodów wejścia głównego (odczyszczenie, likwidacja kolonii zielonych glonów, uzupełnienie ubytków cegieł spoin, odsolenie, wzmocnienie strukturalne).
3. Stolarka drzwiowa wejścia głównego do budynku (odczyszczenie, usunięcie zniszczonych partii drewna, wykonanie uzupełnień oklein, impregnacja, scalenie kolorystyczne).
4. Wykonanie zadaszenia nad wejściem do kotłowni od strony pn. w elewacji pn.
B. Elementy wybranych partii wnętrz obiektu takie jak:
1. Kamienne marmurowe i granitowe posadzki holi parteru i 1 piętra, przedsionka (renowacja wierzchnich warstw, szlifowanie polerowanie, uzupełnienie ubytków, hydrofobizacja).
2. Kamienne marmurowe stopnie schodów i balustrada w pionie komunikacyjnym (renowacja wierzchnich warstw, szlifowanie, polerowanie, uzupełnienie ubytków, hydrofobizacja).
3. Oryginalna zachowana kamionkowa posadzka podestu schodów w pionie komunikacyjnym (odczyszczenie z nawarstwień, spolerowanie uzupełnienie ubytków, uzupełnienie spoin, hydrofobizacja).
4. Oryginalne zachowane biegi cementowych lastrykowych stopni schodów (odczyszczenie z nawarstwień, spolerowanie, uzupełnienie ubytków, uzupełnienie spoin, hydrofobizacja).
5. Oryginalna zachowana metalowa balustrada biegów cementowych stopni schodowych (usunięcie nawarstwień, odrdzewienie, zab. antykorozyjne, pomalowanie, konserwacja drewna balustrady).
6.Drewniany parkiet w pomieszczeniach USC (cyklinowanie powierzchni, uzupełnienie ubytków drewna klepek parkietowych, zabezpieczenie powierzchniowe i nadanie odpowiedniej kolorystyki).
7.Stolarka drzwi wahadłowych (profilaktyczna konserwacja).
8.Naprawa tynków i odmalowanie ścian i sufitów w holach parteru i 1 piętra, przedsionka, pomieszczeń USC i pionu komunikacyjnego.
9.Montaż ścianki jednowarstwowej wraz z ościeżnicą drewnianą i skrzydłami drzwiowymi w pomieszczeniu USC.
10. Wymiana instalacji elektrycznej w pomieszczeniach USC.

Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie, w którym są zlokalizowane: Urząd Miasta Jordanowa (siedziba Zamawiającego), Urząd Stanu Cywilnego, Rada Miasta Jordanowa. Prace należy zorganizować przy zminimalizowaniu utrudnienia funkcjonowania instytucji, zarówno w aspekcie wykonywania pracy urzędniczej jak również dostępu i korzystania przez zainteresowane strony i podmioty. Pomieszczenia wewnętrzne będą sukcesywnie udostępniane wykonawcy wg przygotowanego przez niego harmonogramu terminowego, na bieżąco operatywnie uzgadnianego z upoważnionym przedstawicielem zamawiającego. Wszystkie pomieszczenia objęte zakresem prac należy zabezpieczyć przed (nadmiernym) hałasem, kurzem związanym z wykonywaniem prac, uciążliwym dla użytkowników rozmieszczeniem sprzętu oraz materiałów zdemontowanych i przygotowanych do wbudowania; cały obiekt – w którym jest sprawna instalacja alarmowa i pożarowa – należy zabezpieczyć przed włamaniem, kradzieżą i pożarem. Koniecznym rozwiązaniem organizacyjnym w zakresie ciągów komunikacyjnych jest zapewnienie ciągłości dostępu do pomieszczeń biurowych, a szczególnie pomiędzy kondygnacjami.
Zaleca się dla zminimalizowania tych uciążliwości uwzględnienie zaplanowania wykonywania prac w godzinach popołudniowych a nawet nocnych, w dni wolne od pracy jak soboty i niedziele.
Prace na warunkach ściśle opisanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wykonawca winien udzielić pełnej (tj. na materiały i robociznę) gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres nie krótszy niż wskazany w Istotnych Postanowieniach Umownych.
Gwarancja na przedmiot zamówienia wskazana w SWZ: wymagana – minimum 60 miesięcy, oceniana – maksymalnie do 84 miesięcy.
Wynagrodzenie ma zawierać koszty pobierania i badania próbek wskazanych w STWIORB jak również koniecznych wynikających z polecenia inspektora nadzoru inwestorskiego, przygotowania i organizacji terenu budowy, organizacji robót, oznakowania i zabezpieczenia terenu robót (obiektu), wykonanie dokumentacji konserwatorskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488433,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 670610,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 488433,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERENISSIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386354351

7.3.3) Ulica: ul. Nowy Świat 53 lokal 120

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-042

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

IV SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIA, ul. Smoleńsk 23/8, 31-108 Kraków w zakresie: konserwacja elementów ceglanych, konserwacja elementów kamiennych, konserwację stolarki drewnianej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 488433 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.