eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa mebli biurowych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 717186276/77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespol-zlobkow/postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Opieka nad dziećmi do lat 3

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli biurowych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-370477bd-0dc6-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357849

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043406/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Dostawa mebli biurowych z podziałem na 2 zadnia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315891

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: WZŻ.DZP/11/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 68976,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 : Dostawa mebli biurowych( biurka, kontener, szafy, fronty do szafek).
Dostawa mebli biurowych( biurka, kontener, szafy, fronty do szafek) do następujących
obiektów WZŻ:
Żłobek nr 4 ul. Kłodnicka 25, Wrocław;
Żłobek nr 5 ul. Dokerska 5, Wrocław;
Żłobek nr 6 ul. Krowia 1, Wrocław;
Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław;
Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław ;
Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85 A, Wrocław;
Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław;
Żłobek nr 16 ul. Sygnałowa 23, Wrocław;
Żłobek nr 17 ul. Sołtysowicka 29 j, Wrocław;
17. Szczegółowy zakres zamówienia określa:
1) Formularz asortymentowo – cenowy– załącznik nr 1A do SWZ dla zadania 1 , który zawiera m.in. opis przedmiotu zamówienia, jednostkę miary, ilość w poszczególnym żłobku, ilość razem.
18. Obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorach umów dla zadania 1 i(załącznik nr 5.1 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.5.) Wartość części: 26303,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 : Dostawa foteli obrotowych.

2) Zadanie 2:
Dostawa foteli obrotowych do następujących obiektów WZŻ:
Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław;
Żłobek nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław;
Żłobek nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław;
Żłobek nr 4 ul. Kłodnicka 25, Wrocław;
Filia Żłobka nr 5 ul. K i M Barskich 45, Wrocław;
Żłobek nr 6 ul. Krowia 1, Wrocław;
Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław;
Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13 d, Wrocław ;
Żłobek nr 10 ul. H. Brodatego 17, Wrocław;
Żłobek nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław;
Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85 A, Wrocław;
Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław;
Żłobek 14 ul. Mulicka 4 c , Wrocław;
Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław;
Administracja ul. Fabryczna 15, Wrocław.
Szczegółowy zakres zamówienia określa:
1) Formularz asortymentowo – cenowy– załącznik nr 1 B do SWZ dla zadania 2 , który zawiera m.in. opis przedmiotu zamówienia, jednostkę miary, ilość w poszczególnym żłobku, ilość razem.
18. Obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorach umów dla zadania 2 (załącznik nr 5.2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39111100-4 - Siedziska obrotowe

4.5.5.) Wartość części: 42673,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp – cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie tj. do dnia 17.05.2024 r. do godziny 10:00 złożono 2 oferty .

Zamawiający zgodnie z art. 222 ust.4 ustawy Pzp udostępnił bezpośrednio przed otwarciem ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania, informację, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę:
32 352,86 zł brutto.

Na podstawie art.255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na Dostawę mebli biurowych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania. Zadanie 1 : Dostawa mebli biurowych ( biurka, kontener, szafy, fronty do szafek), gdyż cena najkorzystniejszej oferty - przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45806,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78799,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45806,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438

7.3.3) Ulica: Warszawska 151

7.3.4) Miejscowość: Kiece

7.3.5) Kod pocztowy: 25-547

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45806,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.