Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00296368/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów z terenu Gminy Krzyżanowice do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzyżanowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 5
1.5.2.) Miejscowość: Krzyżanowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 324194050
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 324194234
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@krzyzanowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzyzanowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b28f6c76-1c02-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów z terenu Gminy Krzyżanowice do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b28f6c76-1c02-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357953
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024196/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów z terenu Gminy Krzyżanowice do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296368
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Gp-Zp.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 398711,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem I części zamówienia jest usługa polegająca na dowozie uczniów zamieszkałychna terenie Gminy Krzyżanowice do szkół podstawowych znajdujących się na terenie gminy oraz ich odwozie w roku szkolnym 2023/2024 – około 172 uczniów w skali miesiąca, w oparciu o zakupione bilety miesięczne dla każdego ucznia. Przewidywana liczba uczniów w skali miesiąca, odpowiadająca ilość biletów miesięcznych, ma charakter prognozowany i może ulec zmianie.
2) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu odchylenie od przewidywanej liczby uczniów w skali miesiąca o co najmniej 10 % co stanowi 18 uczniów w dół i w górę, co odpowiada ilość biletów miesięcznych. Wskazaną tolerancję należy rozumieć jako prawo opcji, ustalone przez Zamawiającego w rozumieniu zapisów art. 441 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), zgodnie z którym minimalna liczba uczniów do przewozu wynosi 154 uczniów, a maksymalna wynosi 190 uczniów. Taka zmiana ilości uczniów w trakcie realizacji umowy będzie odpowiadać faktycznej ilości biletów i nie będzie stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, w toku realizacji umowy.
3) Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Krzyżanowice w roku szkolnym 2023/2024 zgodnie z przewidzianym kalendarzem, począwszy od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r. obejmuje dowóz wg prognoz:
a) ok. 8 uczniów: z Rudyszwałdu (5) i Zabełkowa (3) do Szkoły Podstawowej w Chałupkach, ul. Szkolna 7, 47-460 Chałupki,
b) ok. 28 uczniów: z Rudyszwałdu (22), Nowego Dworu (3) i Chałupek (3) do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zabełkowie, ul. Rymera 7, 47-460 Zabełków,
c) ok. 99 uczniów: z Owsiszcz (39), Nowej Wioski (29), Roszkowa (31) do Szkoły Podstawowej w Krzyżanowicach, ul. Łąkowa 18, 47-450 Krzyżanowice,
d) ok. 37 uczniów: z Bolesławia (32), Krzyżanowic (4) i Tworkowa (1) do Szkoły Podstawowej
w Bieńkowicach, ul. Szkolna 1, 47-451 Bieńkowice.
4) Bilety miesięczne wystawiane będą przez Wykonawcę na podstawie otrzymanej od Dyrektorów w/w jednostek oświatowych co miesięcznej imiennej listy uczniów uprawnionych do dowozu w następnym miesiącu, najpóźniej na 2 dni przed rozpoczęciem tego miesiąca. Przez bilet miesięczny rozumie się uśredniony (niezależnie od rodzaju trasy) koszt dowozu jednego ucznia z miejscowości zamieszkania na terenie Gminy Krzyżanowice pod adres szkoły podany powyżej oraz powrotu ze szkoły do miejsc ustalonych w poszczególnych miejscowościach.
5) Przejazdy autobusów powinny być zorganizowane na ww. trasach w taki sposób, aby zapewnić:
a) codzienne dotarcie uczniów do szkoły w dni nauki szkolnej przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, w roku szkolnym 2023/2024 począwszy od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r.
b) codzienny powrót uczniów ze szkół w dni nauki szkolnej, po skończeniu 5-lekcji, 6-lekcji, 7-lekcji lub 8-lekcji wg. zakończenia godzin lekcyjnych w poszczególnych placówkach, tj.:
SP Chałupki – odjazdy: ok. 13:37; ok. 15:22;
ZSP Zabełków – odjazdy: ok. 13:30; ok.15:11;
SP Krzyżanowice – odjazdy: ok.13:55, ok. 14:45 – do Roszkowa;
ok. 13:35, ok.14:25 – do Owsiszcz i Nowej Wioski;
ok. 16:00 – do Roszkowa, Owsiszcz i Nowej Wioski;
SP Bieńkowice – odjazdy: ok.13:38; ok. 15:24.
c) Ostateczne godziny przyjazdów i odjazdów autobusów należy uzgadniać na bieżąco
z Dyrektorami placówek oświatowych do których będą dowożeni uczniowie.
6) Świadczenie usług winno odbywać się na profesjonalnym poziomie i powinno w pełni zaspokajać potrzeby Zamawiającego.
7) Wykonawca winien zapewnić wszystkim uczniom przewóz podczas wszystkich kursów, w dniach, w których odbywają się zajęcia szkolne a także uruchomić dodatkowe kursy celem rozładowania przepełnienia w autobusach.
8) Wykonawca zapewni bezpłatny bilet miesięczny (lub kartę przejazdu) dla wyznaczonych przez Zamawiającego opiekunów – po jednym na każdej trasie.
9) Wykonawca zapewni tabor autobusowy w ilości odpowiadającej zakresowi wymaganej usługi, który powinien być sprawny i winien posiadać aktualne badanie techniczne, oraz zagwarantuje w razie każdorazowej awarii autobusu transport zastępczy, który będzie podstawiony w czasie nie dłuższym niż 60 minut od wystąpienia awarii. Autobusy powinny spełniać wszystkie wymagania przewidziane prawem w tym podstawowe warunki sanitarno-higieniczne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdów oraz kwalifikacji osób - kierowcy. Pojazdy przewożące uczniów nie mogą zabierać innych osób bez zgody Zamawiającego.
10) W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły i skrócenia zajęć lekcyjnych np. w dni rekolekcji, w dni sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych, sprzątania świata, itp. Wykonawca zapewni odwóz uczniów we wcześniejszych godzinach ustalonych z Zamawiającym. Zmieniona organizacja odwozów nie stanowi dodatkowych zadań, należy ją wkalkulować w cenę ryczałtową biletu.
11) W okresie występowania na terytorium RP stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii lub innego o podobnym skutku Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązującego reżimu sanitarnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 241889,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem II części zamówienia jest usługa polegająca na:a) dowozie ok 20 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Krzyżanowice do placówek oświatowych na terenie Powiatu Raciborskiego oraz ich odwozie w roku szkolnym 2023/2024, w dniach nauki szkolnej odliczając przerwy świąteczne i ferie zimowe - około 188 dni w zaplanowanym okresie, począwszy od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r. Faktyczna ilość dni nauki szkolnej będzie wynikać z ilości dni dowozu dzieci niepełnosprawnych, przedstawionych przez Wykonawcę w wykazach dni załączonych do faktur miesięcznych i zweryfikowanych przez Zamawiającego.
Przewidywana liczba uczniów, w skali miesiąca ma charakter prognozowany i może ulec zmianie. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu bezkosztowe odchylenie od przewidywanej ilości uczniów o co najmniej 10 % - 2 uczniów (w dół i w górę). Wskazaną tolerancję należy rozumieć jako prawo opcji, ustalone przez Zamawiającego w rozumieniu zapisów art. 441 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) zgodnie z którym minimalna liczba uczniów niepełnosprawnych do przewozu wynosi 18 uczniów, a maksymalna wynosi 22 uczniów.
W związku z miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym za ilość uczniów przewożonych w miesiącu, taka zmiana ilości uczniów w trakcie roku szkolnego nie będzie stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie dowożonych dzieci w toku realizacji umowy. W związku z tym Wykonawca winien zapewnić w pojazdach miejsca siedzące wyposażone w pasy bezpieczeństwa, służące do przewozu 22 uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem - ilość odpowiadająca maksymalnej ilości uczniów wynikających z prawa opcji.
Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Krzyżanowice w roku szkolnym 2023/2024 rozpoczynając od 04.09.2023 r. obejmuje dowóz wg prognoz:
12 uczniów niepełnosprawnych z Zabełkowa, Rudyszwałdu, Krzyżanowic, Tworkowa, Bolesławia, Bieńkowic do Zespołu Szkół Specjalnych w Raciborzu, ul. Królewska 19, 47-400 Racibórz;
5 uczniów niepełnosprawnych z Owsiszcz, Chałupek, Tworkowa, Roszkowa, Nowej Wioski do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Raciborzu, ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz;
1 uczeń niepełnosprawny z Rudyszwałdu do Zespołu Szkół Specjalnych w Raciborzu, ul. Królewska 19, 47-400 Racibórz oraz do Centrum Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, ul. Rzeźnicza 8, 47-400 Racibórz;
2 uczniów niepełnosprawnych z Chałupek i Tworkowa do Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstańców Śląskich w Raciborzu, ul. Cecylii 30, 47-400 Racibórz.
Transport każdego dnia rano winien rozpocząć się od Chałupek, poprzez Zabełków, Rudyszwałd, Roszków, Krzyżanowice, Nowa Wioska, Owsiszcze, Tworków, Bolesław i Bieńkowice do Raciborza i odwóz z Raciborza odwrotną trasą. Uczniowie będą wsiadać i wysiadać tylko w miejscach wyznaczonych. Dokładne godziny dowozu i odwozu uczniów uzależnione są od ich rozkładu zajęć w poszczególnych placówkach. Na trasie Chałupki – Racibórz i powrotnej dowożeni są uczniowie, którzy poruszają się na wózku inwalidzkim.
b) dowozie 2 uczniów niepełnosprawnych odrębnym pojazdem z Roszkowa do Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach, ul. Łąkowa 18, 47-450 Krzyżanowice w dniach nauki szkolnej oraz odwozie w roku szkolnym 2023/2024 odliczając przerwy świąteczne i ferie zimowe. Wykonawca winien zapewnić do przewozu ucznia niepełnosprawnego wraz z opiekunem pojazd wyposażony w miejsca siedzące i pasy bezpieczeństwa. Transport każdego dnia rano winien rozpocząć się od Roszkowa do Krzyżanowic i odwóz po zajęciach z Krzyżanowic odwrotną trasą. Wsiadanie i wysiadanie ucznia tylko w miejscach wyznaczonych. Dokładne godziny dowozu i odwozu ucznia uzależnione są od ich rozkładu zajęć Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach.
2) Transport uczniów odbywał się będzie dwa razy dziennie tj. rano i popołudniu, zapewniając dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejscowości Gminy Krzyżanowice do placówek oświatowych na terenie Powiatu Raciborskiego przed rozpoczęciem zajęć i ich odwóz z placówek oświatowych po zakończeniu zajęć, każdego dnia nauki szkolnej, najkrótszą możliwą drogą. Ostateczne godziny przyjazdów i odjazdów pojazdów należy uzgadniać na bieżąco z Dyrektorami placówek oświatowych do których będą dowożeni uczniowie.
3) Wykonawca winien zapewnić opiekę osoby dorosłej podczas przewozu. Zamawiający zastrzega, iż opiekunem nie może być osoba kierująca pojazdem. Usługa przewozowa obejmuje zorganizowany dowóz oraz odwóz i zapewnienie opieki począwszy od odbioru osób z wyznaczonych lokalizacji, pomocy opiekuna w czasie wsiadania, wysiadania
i przewozu, aż do momentu odprowadzenia dzieci do odpowiedniej placówki czy ośrodka, a także pomoc w rozładunku i załadunku sprzętu rehabilitacyjnego.
4) Pojazd powinien być przystosowany do przewozu osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim, tj. posiadać na wyposażeniu windę dla osób niepełnosprawnych lub szyny umożliwiające wjazd wózkiem do pojazdu. Ponadto w każdym dowodzie rejestracyjnym pojazdu przeznaczonego do przewozu winny być zawarte adnotacje: Przewóź osób niepełnosprawnych.
5) Wykonawca zapewni pojazdy w ilości i o takiej liczbie miejsc, która odpowiada zakresowi wymaganych usług, które powinny być sprawne i winny posiadać aktualne badanie techniczne, oraz zagwarantuje w razie każdorazowej awarii pojazdu transport zastępczy, który będzie podstawiony w czasie nie dłuższym niż 60 minut od wystąpienia awarii. Pojazdy powinny spełniać wszystkie wymagania przewidziane prawem w tym podstawowe warunki sanitarno-higieniczne. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stan techniczny i właściwe oznakowanie pojazdów służących do realizacji zamówienia oraz kwalifikacje osób realizujących zamówienie, na zasadach określonych w odrębnych przepisach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdów oraz kwalifikacji osób tj. opiekuna i kierowcy. Pojazdy przewożące dzieci oraz osoby realizujące zamówienie nie mogą zabierać innych osób bez zgody Zamawiającego.
6) W przypadku odmiennej organizacji pracy danej placówki oświatowej i skrócenia zajęć lekcyjnych, Wykonawca zapewni odwóz uczniów we wcześniejszych godzinach ustalonych z Zamawiającym. Zmieniona organizacja odwozów nie stanowi dodatkowych zadań, należy
ją wkalkulować w cenę ryczałtową.
7) W okresie występowania na terytorium RP stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii lub innego o podobnym skutku Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązującego reżimu sanitarnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 156822,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Raciborzu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6390002664
7.3.3) Ulica: Środkowa 5
7.3.4) Miejscowość: Racibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 47-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W RACIBORZU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W RACIBORZU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Raciborzu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6390002664
7.3.3) Ulica: Środkowa 5
7.3.4) Miejscowość: Racibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 47-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W RACIBORZU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W RACIBORZU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne w roku 2025
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Człopie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY SUŁKOWICE DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW W ROKU 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.