Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pakietów czekolad dla zrównoważenia wysiłku energetycznego dla Honorowych Dawców Krwi dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czerwonego Krzyża 5/9
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-345
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@rckik.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.wroclaw.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pakietów czekolad dla zrównoważenia wysiłku energetycznego dla Honorowych Dawców Krwi dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a42a15d8-26f1-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00358015
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia (ZZP) przygotował i ogłosił postepowanie pod nazwą „Sukcesywna dostawa pakietów czekolad dla zrównoważenia wysiłku energetycznego dla Honorowych Dawców Krwi” o numerze ZZP.ZP.411.92.2023 w dniu 07-07-2023 celem zaopatrzenia wszystkich RCKIK w Polsce w jednolity pakiet czekolad dla Honorowych Dawców Krwi. W dniu 14-09-2023 ZZP zawiadomił wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty wskazując firmę Millano Sp. z o.o. sp. komandytowo-akcyjna, a następnie w dniu 13-12-2024 unieważnił czynność wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż f. Millano uchyliła się od podpisania umowy.
W tym stanie rzeczy, w dniu 04-01-2024 ZZP ogłosił nowe postepowanie na „Sukcesywną dostawa pakietów czekolad dla zrównoważenia wysiłku energetycznego dla Honorowych Dawców Krwi” o numerze ZZP.ZP.411.06.2024. W dniu 08-02-2024 zawiadomił o wyborze najkorzystniejszej oferty wskazując f. Terravita Sp. z o.o., która następnie uchyliła się od podpisanie umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/P/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 636870 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawę pakietów czekolad dla zrównoważenia wysiłku energetycznego dla Honorowych Dawców Krwi dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15842100-3 - Czekolada
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 783350,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 783350,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 783350,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Avingo Patryk Sterliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251578116
7.3.3) Ulica: Owocowa 2
7.3.4) Miejscowość: Dosin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-140
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 783350,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kurkowej 65 we Wrocławiu
- SZP/242-271/2024 Instalacja Gałęzi T Lokalnego Systemu Kriogenicznego akceleratora Super-FRS infrastruktury FAIR
- Przebudowa trzech lokali mieszkalnych 15A/3,15B/2 i 15B/3 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kunickiej w Ziemnicach
- "Dostawa odczynników do izolacji i znakowania cząstek oraz podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych z podziałem na 4 części na podstawie umowy ramowej"
- Dostawa, montaż, wymiana witryn aluminiowych wraz z drzwiami w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym we Wrocławiu
- Usuwanie skutków powodzi - Remont drogi wojewódzkiej nr 367 w m. Kowary w km 19+400-22+800.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.