Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00290040/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja zabytkowego krzyża przydrożnego w Wyrach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRY
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wyry
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 133
1.5.2.) Miejscowość: Wyry
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-175
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 032 3256831
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wyry.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-848a5dbf-fcb3-11ee-885b-8267c06084531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja zabytkowego krzyża przydrożnego w Wyrach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-848a5dbf-fcb3-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00358053
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040923/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Renowacja zabytkowego krzyża przydrożnego w Wyrach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290040
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 391964,57
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Renowacja zabytkowego krzyża przydrożnego w Wyrach”.
W ramach inwestycji wykonać należy prace konserwatorskie związane z renowacją i relokacją zabytku ruchomego: Krzyża przydrożnego wpisanego do ewidencji ochrony zabytków pod nr 486/74 z dnia 30/VIII/1974 r.
Obecna lokalizacja: rejon skrzyżowania ulic Pszczyńskiej i Łaziska na działce nr 949/130, obręb 0041 Wyry. Docelowa lokalizacja: rejon skrzyżowania ulic Pszczyńskiej i Zjednoczenia na działce nr 143/29, obręb 0041 Wyry. Miejsce zostanie przygotowane przez firmę BUDIMEX S.A. w ramach przebudowy drogi wojewódzkiej DW 928 (ul. Pszczyńska).
2. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje w szczególności:
a) demontaż Krzyża oraz jego transport do pracowni Wykonawcy,
b) przeprowadzenie pełnej konserwacji technicznej i estetycznej Krzyża,
c) transport Krzyża (zdemontowanych części) przez specjalistyczną firmę na miejsce docelowego usytuowania Krzyża oraz jego montaż,
d) uporządkowanie i zagospodarowanie terenu w otoczeniu docelowej lokalizacji,
e) przygotowanie dokumentacji z przebiegu prac oraz powykonawczej dokumentacji konserwatorskiej,
f) zatrudnienie osoby sprawującej nadzór konserwatorski,
g) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej.
3. Wykonawca w swojej ofercie winien ująć koszt czynności, robót, uzgodnień lub innego rodzaju detali nieujętych w opisie przedmiotu zamówienia, programie funkcjonalno-użytkowym lub programie prac konserwatorskich, jeśli są one niezbędne z punktu widzenia poprawności wykonania robót i celu jakiemu mają służyć.
A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do niniejszej SWZ: Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), Załączniku nr 1 do PFU – Lokalizacji Krzyża (po relokacji), Załączniku nr 2 do PFU – Programie Prac Konserwatorskich, Uzgodnieniach, Załączniku A do SWZ – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz projektowanych postanowieniach umownych.
B. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny kod:
45453100-8 – Roboty renowacyjne
Pozostałe kody:
45454000-4 – Roboty restrukturyzacyjne
45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne
45451000-3 – Dekorowanie
45111291-4 – Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 – Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
C. Informacja o finansowaniu ze środków zewnętrznych:
1. Inwestycja jest współfinansowana z Rządowego Programu Ochrony Zabytków w wysokości 500.000,00 zł, zgodnie ze wstępną promesą Nr RPOZ/2022/5652/PolskiLad. Ostateczna kwota dofinasowania zostanie ustalona po wybraniu najkorzystniejszej oferty i wyłonieniu Wykonawcy robót budowlanych. Pozostała część wynagrodzenia będzie stanowić wkład własny Zamawiającego.
2. Zamawiający informuje, iż na mocy art. 310 pkt. 1 Pzp może unieważnić postępowanie, jeżeli środki z Rządowego Programu Ochrony Zabytków w wysokości 500.000,00 zł, zgodnie ze wstępną promesą Nr RPOZ/2022/5652/PolskiLad, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Możliwość unieważnienia postepowania została przewidziana w Ogłoszeniu o zamówieniu.
D. Informacje Zamawiającego:
1. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
2. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ust. 1 Pzp.
E. Rozwiązania równoważne:
1. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
2. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45451000-3 - Dekorowanie
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 481200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Krzemień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371265196
7.3.3) Ulica: ul. 29 Listopada 17
7.3.4) Miejscowość: Wolbrom
7.3.5) Kod pocztowy: 32-340
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286590,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.