Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00289272/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
- 2023/BZP 00308757/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-14
- 2023/BZP 00359067/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z kanalizacją deszczową i zbiornikami retencyjnymi w m. Lwówek i Józefowo ...”
w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, w podziale na II etapy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LWÓWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258879
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Lwówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-310
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 61 44 14 024 - centrala
1.5.8.) Numer faksu: 61 4414024 - prosić o włączenie
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lwowek.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lwowek.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lwowek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z kanalizacją deszczową i zbiornikami retencyjnymi w m. Lwówek i Józefowo ...”w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, w podziale na II etapy.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fbddbfe-1a5e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358118
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050698/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z kanalizacją deszczową i zbiornikami retencyjnymi w m. Lwówek i Józefowo, gmina Lwówek”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289272
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.03.00.2023.ZJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5816847,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Określenie przedmiotu zamówienia.
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje jedną kompletną część – jedno zadanie określone przez Zamawiającego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym („PFU”) sporządzonym przez Zakład Usług Projektowych i Inwestycyjnych Maria i Waldemar Pięta, ul. Targowa 2, 64-300 Nowy Tomyśl, dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z kanalizacją deszczową i zbiornikami retencyjnymi w miejscowości Lwówek i Józefowo, gmina Lwówek”, służącym do przygotowania oferty na wykonanie zadania wg formuły „zaprojektuj i wybuduj”, w podziale na dwa etapy. Program funkcjonalno-użytkowy („PFU”) określa opis wymagań technicznych, materiałowych i funkcjonalnych dla przedmiotowego zamówienia.
2. Zakres zamierzenia związany z zamówieniem.
Realizacja zamówienia wymaga wykonania następujących elementów polegających na:
- opracowaniu projektu budowlanego wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, uzgodnień i opinii,
- budowie sieci wodociągowej z rur PE 100-RC PN10 SDR17 o śr. 110 mm (długość ok. 681 m),
- budowie przyłączy wodociągowych zakończonych korkiem do granicy działki z rur PE śr.32x3,0mm PN16 (dł. ok. 212m),
- budowie sieci kanalizacji sanitarnej z rur dwuwarstwowych PE 100-RC PN10 SDR17 o śr.225 mm (dł. ok. 1250m ),
- budowie przyłączy kanaliz. zakończ. korkiem do granicy działki z rur PVC o śr.160mm kl. S, SDR 34SN8 (dł.ok.246m),
- budowie sieci kanalizacji deszczowej z rur PE 100-RC PN10 SDR17 o śr. 300 mm (dł. ok. 75m – przewiert sterowany),
- budowie sieci kanalizacji deszczowej z rur PP (korugowane np. x-stream, k2-kan) o śr.300mm (dł. ok. 645m wykop otw.),
- budowie sieci kanalizacji deszczowej z rur PE 100-RC PN10 SDR17 o śr.500mm (dł. ok. 243m – przewiert sterowany),
- budowie sieci kanalizacji deszczowej z rur betonowych o śr.600mm (dł. ok. 558m – wykop otwarty),
- budowie sieci kanalizacji deszczowej z rur PE 100-RC PN10 SDR17 o śr.400mm (dł. ok. 75m – przewiert sterowany),
- budowie przykanalików sieci deszczowe z rur z rur PVC o średnicy 160mm klasy S, SDR 34 SN8 (dł. ok. 60m),
- budowie wpustów deszcz. na bazie studzienki beton. o śr. 500mm w ilości ok. 26 szt. wpust deszczowy typu D400,
- budowie sieci kanalizacji deszczowej z rur betonowych o śr.2000mm (dł. ok. 180m) – zbiornik retencyjny ok. 560m³,
- budowie sieci kanalizacji deszczowej z rur betonowych o śr.2000mm (dł. ok. 150m) – zbiornik retencyjny ok. 470m³,
- budowie separatora lamelowego 30/300 –1 szt.,
- budowie piaskownika – 1 szt.,
- budowie zbiornika retencyjnego p.poż. V=30m³ – 1 szt.,
- budowie studni rewizyjnej tworzywowej o śr.1000mm z kinetą przelotową śr. 225 – ok. 25 szt.,
- uporządkowaniu i zagospodarowaniu terenu rowu na działce nr 890, w którego zakres wchodzi wyczyszczenie,
pogłębienie oraz umocnienie rowu z płyt betonowych (na dł. ok. 150,0m),
- dostawa w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zestawu do inspekcji rurociągów za pomocą kamery
inspekcyjnej z wózkiem samojezdnym.
3. Zakres prac objętych zamówieniem
1) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla wszystkich niezbędnych branż, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego:
a) w branży sanitarnej dla:
- budowy sieci wodociągowej,
- budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej,
- budowy sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej,
- budowy zbiorników retencyjnych,
b) melioracyjnej - dla uporządkowania i zagospodarowania terenu rowu na działce nr 890,
c) drogowej - dla odtworzenia nawierzchni asfaltowych i gruntowych.
2) Wykonanie robót budowlanych wg uprzednio opracowanej dokumentacji projektowej, dla poszczególnych elementów zamówienia obejmujących wykonanie opracowań dla wszystkich branż:
- Projektu Planu Zagospodarowania Terenu (PZT),
- Projektu Architektoniczno-Budowlanego (PAB),
Projektu Technicznego (PT), oraz;
- Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru wszystkich realizowanych robót budowlanych (STWiORB),
- Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
- Projektu organizacji ruchu zastępczego na czas budowy,
- Projektu odtworzenia nawierzchni,
- Opinii geotechnicznej terenu (przygotowanej i dostarczonej Wykonawcy przez Zamawiającego),
- Projektów wynikających z uzyskanych uzgodnień i decyzji.
Opracowany projekt - Projekt PZT oraz PAB będzie podstawą do uzyskania (w imieniu Zamawiającego – inwestora) pozwolenia na budowę, natomiast pozostałe opracowania zawierać będą opisy szczegółowych wymagań technicznych niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego.
W zakresie wykonania robót budowlanych – wykonanie robót we wszystkich występujących w opracowanej dokumentacji branżach i zakresie projektowym uzgodnionych z Zamawiającym – inwestorem.
3) Dostawa Zamawiającemu zestawu do inspekcji rurociągów za pomocą kamery inspekcyjnej z wózkiem samojezdnym w skład którego wchodzi:
- Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem, oraz oprogramowaniem – moduł rozszerzający,
- Bęben kablowy,
- Głowica kamerowa,
- Wózek samojezdny,
- Koła zakres rurociągu od DN150 (4sztuki),
- Koła zakres rurociągu od DN200 (4sztuki),
- Koła zakres rurociągu od DN300 (4sztuki),
- Dodatkowe oświetlenie LED,
- Mechaniczny podnośnik (elewator) – do średnic DN600,
- Transmiter do lokalizacji głowicy w rurze,
- Hak do podnoszenia/opuszczania z uchwytem
- Rolka łamana do zabezpieczenia kabla,
- Skrzynka transportowa do akcesoriów.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w kolejnych punktach przygotowanego na okoliczność przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego Programu Funkcjonalno-Użytkowego („PFU”) dla zamówienia pn.: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z kanalizacją deszczową i zbiornikami retencyjnymi w miejscowości Lwówek i Józefowo, gmina Lwówek” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, w podziale na dwa etapy – wykazane w załączniku nr 1/1 do SWZ (Wycenie kosztów inwestycji).
4. Zamawiający – inwestor zapewnia ze swojej strony:
1) aktualne podkłady geodezyjne dla planowanego zamierzenia inwestycyjnego, które przekaże wybranemu do realizacji zamówienia Wykonawcy, po podpisaniu umowy na realizację przedsięwzięcia,
2) badania geotechniczne przedstawione w Opinii geotechnicznej terenu, które przekaże w oryginale wybranemu do realizacji zamówienia Wykonawcy, po podpisaniu umowy na realizację przedsięwzięcia,
3) wydanie decyzji na lokalizację celu publicznego – niezbędnych do realizacji zamierzenia na poziomie wykonania dokumentacji projektowej i uzyskania pozwolenia na budowę, na wniosek przygotowany przez Wykonawcę,
4) uzyskanie zgód właścicieli prywatnych nieruchomości na prowadzenie robót budowlanych (działki nr 346/8 p. w Józefowie oraz działki nr 929 p. w Lwówku),
5) inspektora nadzoru inwestorskiego sprawującego nadzór nad przedmiotową inwestycją.
5. Wykonawca – zapewnia ze swojej strony:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej obejmującej swym zakresem wszystkie występujące w zamówieniu branże, zgodnie z przepisami budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie, oraz wszystkimi niezbędnymi, a wymaganymi uzgodnieniami,
2) uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej przez Zamawiającego, w tym w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym, przygotowanym na okoliczność przedmiotowego zamierzenia budowlanego,
3) uzyskanie stosownych zgód, ustaleń i decyzji od Zarządcy dróg gminnych – Burmistrz Miasta i Gminy Lwówek oraz Zarządcy dróg powiatowych – Starosta Nowotomyski na umieszczenie urządzeń w pasach drogowych nie związanych z ruchem drogowym (koszty umieszczenia urządzeń poniesie Zamawiający), oraz podczas prowadzenia robót budowlanych na prowadzenie robót w pasach drogowych (koszty zajęcia pasa drogi pozostają po stronie Wykonawcy);
wnioski w obu przypadkach przygotowuje i składa Wykonawca,
4) przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia (wraz z wypełnionym wnioskiem), oraz uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z p. zm.),
5) wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektów czasowej organizacji ruchu na etapie realizacji robót budowlanych, wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu stałej organizacji ruchu,
6) przekazanie Zamawiającemu całej i kompletnej - opracowanej dokumentacji projektowej w ogólnodostępnym formacie edytowalnym, jak również w formacie pdf na nośniku elektronicznym lub w formie e-maila.
7) Sprawowanie nadzoru autorskiego: wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z p. zm.),
8) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do uzgodnienia szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z zakresu branż występujących w dokumentacji projektowej zamierzenia,
9) opracowanie na bazie uzgodnionej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej i przedstawienie Zamawiającemu przedmiarów robót do wykonania dla każdej z występujących branż.
Po opracowaniu przez Wykonawcę dokumentacji na podstawie udzielonego pełnomocnictwa uzyskanie w imieniu inwestora, decyzji umożliwiającej rozpoczęcie robót budowlanych (pozwolenia na budowę), fizyczne wykonanie robót budowlanych. Wszystkie koszty związane z zamierzeniem „zaprojektuj i wybuduj” poniesie Wykonawca.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków do wpisania pozostała treść dostępna w rozdziale IV SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6941552,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13787848,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7010902,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "HYDRO-GAZ Swarzędz" Henryk Wojkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7820065858
7.3.3) Ulica: Kórnicka 166
7.3.4) Miejscowość: Zalasewo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-020
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HENRYK WOJKIEWICZ PRZEDSIĘBIORSTWO 'HYDRO-GAZ SWARZĘDZ'
jakie przetargi wygrała firma
HENRYK WOJKIEWICZ PRZEDSIĘBIORSTWO 'HYDRO-GAZ SWARZĘDZ'
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7010902,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.