Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00269386/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg wraz z modernizacją oraz budową chodników
w Gminie Kaliska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kaliska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675698
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 2
1.5.2.) Miejscowość: Kaliska
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 585889201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SEKRETARIAT@KALISKA.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg wraz z modernizacją oraz budową chodnikóww Gminie Kaliska
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f0996f6-1010-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358153
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019675/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja chodnika przy ulicy Krzywej w Kaliskach
1.1.2 Utwardzenie ul. Okrężnej w Kaliskach
1.1.3 Utwardzenie drogi w miejscowości Okoninki
1.1.4 Utwardzenie drogi w miejscowości Czarne
1.1.5 Utwardzenie ul. Akacjowa w miejscowości Dąbrowa
1.1.6 Utwardzenie ulicy Gajowej we Franku
1.1.7 Utwardzenie drogi w miejscowości Łążek
1.1.8 Budowa chodnika przy ulicy Południowej w miejscowości Piece
1.1.9 Utwardzenie ulicy Poprzecznej płytami yomb w miejscowosci Piece
1.1.10 Utwardzenie dróg gminnych w miejscowości Studzienice
1.1.14 Wykonanie utwardzenia terenu wokół stawu w miejscowości Piece
1.1.15 Remont chodnika przy drodze powiatowej w miejscowości Kaliska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269386
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część I- Modernizacja chodnika przy ulicy Krzywej w KaliskachPrzedmiotem inwestycji jest remont chodnika na ulicy Krzywej w Kaliskach na długości 100 metrów
bieżącej długości i szerokości 1,5 m, polegające na wymianie starej nawierzchni z prefabrykowanych
elementów betonowych na kostkę brukową. Przed wykonaniem robót należy dokonać odszukania
punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem oraz uzyskać na koszt wykonawcy
niezbędne zezwolenia, zaświadczeń, innych niezbędnych opracować . Powierzchnia projektowanego
remontu wynosi 150 m2
.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej Wykonawca musi opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać
niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy
Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki
roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Przedmiar robót został opracowany celem ustalenia wstępnego zakresu prac do wykonania. Przedmiar
niniejszy sporządzono dla określenia szacunkowej ilości robót budowlanych. Zawarte w niniejszym
opracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena ofertowa
powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne
wykonanie przedsięwzięcia. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia w przypadku niezgodności przedmiarów robót z dokumentacją
projektową i stanem rzeczywistym.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego dla Zamawiającego.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 23000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gruntowej ulicy Okrężnej w miejscowości Kaliska na długości70 metrów bieżącej długości i szerokości 4m , polegające na budowie nawierzchni utwardzonej z płyt
YOMB w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót
należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem oraz
uzyskać na koszt wykonawcy niezbędne zezwolenia, zaświadczeń, innych niezbędnych opracować .
Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 280 m2
.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej Wykonawca musi opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać
niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy.
Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki
roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Przedmiar robót został opracowany celem ustalenia wstępnego zakresu prac do wykonania. Przedmiar
niniejszy sporządzono dla określenia szacunkowej ilości robót budowlanych. Zawarte w niniejszym
opracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena ofertowa
powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne
wykonanie przedsięwzięcia. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia w przypadku niezgodności przedmiarów robót z dokumentacją
projektową i stanem rzeczywistym.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego dla Zamawiającego.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 24205 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gruntowej w miejscowości Okoninki na długości 110metrów bieżącej długości i szerokości 4m , polegające na budowie nawierzchni utwardzonej z płyt
YOMB w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót
należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem oraz
uzyskać na koszt wykonawcy niezbędne zezwolenia, zaświadczeń, innych niezbędnych opracować .
Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 440 m2
.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej Wykonawca musi opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać
niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy.
Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki
roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Przedmiar robót został opracowany celem ustalenia wstępnego zakresu prac do wykonania. Przedmiar
niniejszy sporządzono dla określenia szacunkowej ilości robót budowlanych. Zawarte w niniejszym
opracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena ofertowa
powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne
wykonanie przedsięwzięcia. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia w przypadku niezgodności przedmiarów robót z dokumentacją
projektową i stanem rzeczywistym.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego dla Zamawiającego.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 37392 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gruntowej w miejscowości Czarne na długości 35 metrówbieżącej długości i szerokości 4m , polegające na budowie nawierzchni utwardzonej z płyt YOMB w
istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót należy
dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem oraz uzyskać na
koszt wykonawcy niezbędne zezwolenia, zaświadczeń, innych niezbędnych opracować . Powierzchnia
projektowanego utwardzenia wynosi 140 m2
.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej Wykonawca musi opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać
niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy.
Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki
roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Przedmiar robót został opracowany celem ustalenia wstępnego zakresu prac do wykonania. Przedmiar
niniejszy sporządzono dla określenia szacunkowej ilości robót budowlanych. Zawarte w niniejszym
opracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena ofertowa
powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne
wykonanie przedsięwzięcia. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia w przypadku niezgodności przedmiarów robót z dokumentacją
projektową i stanem rzeczywistym.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego dla Zamawiającego.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 10274 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gruntowej w miejscowości Dąbrowa – ulica Akacjowa nadługości 80 metrów bieżącej długości i szerokości 3,5 m , polegające na budowie nawierzchni
utwardzonej z płyt YOMB w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed
wykonaniem robót należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych
przedsięwzięciem oraz uzyskać na koszt wykonawcy niezbędne zezwolenia, zaświadczeń, innych
niezbędnych opracować . Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 280 m2
.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej Wykonawca musi opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać
niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy.
Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki
roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Przedmiar robót został opracowany celem ustalenia wstępnego zakresu prac do wykonania. Przedmiar
niniejszy sporządzono dla określenia szacunkowej ilości robót budowlanych. Zawarte w niniejszym
opracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena ofertowa
powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne
wykonanie przedsięwzięcia. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia w przypadku niezgodności przedmiarów robót z dokumentacją
projektową i stanem rzeczywistym.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego dla Zamawiającego.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 22884 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gruntowej w miejscowości Frank – ulica Gajowa na długości130 metrów bieżącej długości i szerokości 4 m , polegające na budowie nawierzchni utwardzonej z płyt
YOMB w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót
należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem oraz
uzyskać na koszt wykonawcy niezbędne zezwolenia, zaświadczeń, innych niezbędnych opracować .
Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 520 m2
.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej Wykonawca musi opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać
niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy.
Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki
roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Przedmiar robót został opracowany celem ustalenia wstępnego zakresu prac do wykonania. Przedmiar
niniejszy sporządzono dla określenia szacunkowej ilości robót budowlanych. Zawarte w niniejszym
opracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena ofertowa
powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne
wykonanie przedsięwzięcia. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia w przypadku niezgodności przedmiarów robót z dokumentacją
projektową i stanem rzeczywistym.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego dla Zamawiającego.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 41,999 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gruntowej w miejscowości Łążek na długości 80 metrówbieżącej długości i szerokości 4 m , polegające na budowie nawierzchni utwardzonej z płyt YOMB w
istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót należy
dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem oraz uzyskać na
koszt wykonawcy niezbędne zezwolenia, zaświadczeń, innych niezbędnych opracować . Powierzchnia
projektowanego utwardzenia wynosi 320 m2
.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej Wykonawca musi opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać
niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy.
Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki
roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Przedmiar robót został opracowany celem ustalenia wstępnego zakresu prac do wykonania. Przedmiar
niniejszy sporządzono dla określenia szacunkowej ilości robót budowlanych. Zawarte w niniejszym
opracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena ofertowa
powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne
wykonanie przedsięwzięcia. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia w przypadku niezgodności przedmiarów robót z dokumentacją
projektową i stanem rzeczywistym.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego dla Zamawiającego.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycjI
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 24,286 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest remont chodnika na ulicy Południowej w Piecach na długości 60 metrówbieżącej długości i szerokości 1,5 m, polegające na wymianie starej nawierzchni z prefabrykowanych
elementów betonowych na kostkę brukową koloru żółtego . Przed wykonaniem robót należy dokonać
odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem oraz uzyskać na koszt
wykonawcy niezbędne zezwolenia, zaświadczeń, innych niezbędnych opracować . Powierzchnia
projektowanego remontu wynosi 90 m2
.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej Wykonawca musi opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać
niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy
Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki
roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Przedmiar robót został opracowany celem ustalenia wstępnego zakresu prac do wykonania. Przedmiar
niniejszy sporządzono dla określenia szacunkowej ilości robót budowlanych. Zawarte w niniejszym
opracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena ofertowa
powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne
wykonanie przedsięwzięcia. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia w przypadku niezgodności przedmiarów robót z dokumentacją
projektową i stanem rzeczywistym.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego dla Zamawiającego.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 13,000 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gruntowej w miejscowości Piece – ulica Poprzeczna nadługości 40 metrów bieżącej długości i szerokości 4 m , polegające na budowie nawierzchni
utwardzonej z płyt YOMB w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed
wykonaniem robót należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych
przedsięwzięciem oraz uzyskać na koszt wykonawcy niezbędne zezwolenia, zaświadczeń, innych
niezbędnych opracować . Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 160 m2
.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej Wykonawca musi opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać
niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy.
Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki
roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Przedmiar robót został opracowany celem ustalenia wstępnego zakresu prac do wykonania. Przedmiar
niniejszy sporządzono dla określenia szacunkowej ilości robót budowlanych. Zawarte w niniejszym
opracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena ofertowa
powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne
wykonanie przedsięwzięcia. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia w przypadku niezgodności przedmiarów robót z dokumentacją
projektową i stanem rzeczywistym.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego dla Zamawiającego.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 13,000 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gruntowej w miejscowości Studzienice – ulica Wrzosowana długości 50 metrów bieżącej długości i szerokości 4 m , polegające na budowie nawierzchni
utwardzonej z płyt YOMB w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed
wykonaniem robót należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych
przedsięwzięciem oraz uzyskać na koszt wykonawcy niezbędne zezwolenia, zaświadczeń, innych
niezbędnych opracować . Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 200 m2
.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej Wykonawca musi opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać
niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy.
Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki
roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Przedmiar robót został opracowany celem ustalenia wstępnego zakresu prac do wykonania. Przedmiar
niniejszy sporządzono dla określenia szacunkowej ilości robót budowlanych. Zawarte w niniejszym
opracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena ofertowa
powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne
wykonanie przedsięwzięcia. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia w przypadku niezgodności przedmiarów robót z dokumentacją
projektową i stanem rzeczywistym.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego dla Zamawiającego.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 15,831 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gruntowej ulicy Bocznej w Piecach na długości 30 metrówbieżącej długości i szerokości 3,5 m, polegające na wymianie starej nawierzchni z tłucznia kamiennego
na kostkę brukową. Przed wykonaniem robót należy dokonać odszukania punktów granicznych
nieruchomości objętych przedsięwzięciem oraz uzyskać na koszt wykonawcy niezbędne zezwolenia,
zaświadczeń, innych niezbędnych opracować . Powierzchnia projektowanego remontu wynosi 105 m2
.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej Wykonawca musi opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać
niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy
Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki
roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Przedmiar robót został opracowany celem ustalenia wstępnego zakresu prac do wykonania. Przedmiar
niniejszy sporządzono dla określenia szacunkowej ilości robót budowlanych. Zawarte w niniejszym
opracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena ofertowa
powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne
wykonanie przedsięwzięcia. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia w przypadku niezgodności przedmiarów robót z dokumentacją
projektową i stanem rzeczywistym.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego dla Zamawiającego.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 13,000 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest remont chodnika przy drodze powiatowej w Kaliskach - ulica Długa nadługości 46 metrów bieżącej długości i szerokości 2 m, polegające na wymianie starej nawierzchni z
prefabrykowanych elementów betonowych na kostkę brukową. Kostkę brukowa 6 cm zapewnia
inwestor. Wykonawca powinien uwzględnić koszty przewozu materiału z placu inwestora na miejsce
budowy oraz uwzględnić podsypkę cementowo-piaskową wraz z wypełnieniem spoin pod nią. Przed
wykonaniem robót należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych
przedsięwzięciem oraz uzyskać na koszt wykonawcy niezbędne zezwolenia, zaświadczeń, innych
niezbędnych opracować . Powierzchnia projektowanego remontu wynosi 141 m2
.
Należy wykonać 1 studnie chłonną w pasie chodnika w miejscu wskazanym przez Inwestora zgodną ze
OPZ.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej Wykonawca musi opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać
niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy
Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki
roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Przedmiar robót został opracowany celem ustalenia wstępnego zakresu prac do wykonania. Przedmiar
niniejszy sporządzono dla określenia szacunkowej ilości robót budowlanych. Zawarte w niniejszym
opracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena ofertowa
powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne
wykonanie przedsięwzięcia. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia w przypadku niezgodności przedmiarów robót z dokumentacją
projektową i stanem rzeczywistym.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego dla Zamawiającego.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66137,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80302,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66137,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO – MAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589 – 20 – 31 - 974
7.3.3) Ulica: KARTUSKA 46
7.3.4) Miejscowość: GARCZ
7.3.5) Kod pocztowy: 83-333
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66137,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI KALISKA
- "Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Kaliska w formie zakupu biletów miesięcznych na okres od 01 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r."
- Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Kaliska
więcej: przetargi KALISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.