eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomRemont 36 szt. balkonów w budynkach mieszkalnym wielorodzinnych przy ul. Trzebińskiego 41 i 43 w Radomiu



Ogłoszenie z dnia 2024-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont 36 szt. balkonów w budynkach mieszkalnym wielorodzinnych przy ul. Trzebińskiego 41 i 43 w Radomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: RADOMSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "ADMINISTRATOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670704475

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 16A

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@rtbs.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rtbs.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/913504

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną działalnością

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont 36 szt. balkonów w budynkach mieszkalnym wielorodzinnych przy ul. Trzebińskiego 41 i 43 w Radomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e99a2fff-fd49-11ee-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00358155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI-P.271.1.P.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 262929,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont 36 szt. balkonów i montaż 12 daszków w budynkach mieszkalnym wielorodzinnych przy ul. Trzebińskiego 41 i 43 w Radomiu.
2. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności:
a) skucie starych wylewek, płytek, demontaż obróbek blacharskich płyt balkonowych,
b) naprawa ubytków w płytach balkonowych zaprawą renowacyjną (skucie zmurszałych, odspajających się elementów, oczyszczenie powierzchni betonu oraz prętów zbrojeniowych, wykonanie uzupełnień ubytków zaprawą renowacyjną w jednym systemie,
c) wykonanie powłoki termoizolacyjnej na płycie balkonowej,
d) wykonanie izolacji z dwóch warstw papy termozgrzewalnej (papa podkładowa + papa wierzchniego krycia SBS 5.2) na płycie balkonowej przed wykonaniem wylewki,
e) docieplenie płyt balkonowych pod warstwą spadkową ze styropianu EPS 100 gr. 3 cm na szerokości 50 cm od ściany zewnętrznej zgodnie z projektem budowlanym,
f) wykonanie nowych wylewek betonowych z ukształtowaniem warstwy spadkowej (przy użyciu gotowej wylewki) z wykonaniem zaniżenia w wylewce obwodowo w celu obsadzenia nowej obróbki blacharskiej,
g) wykonanie nowych systemowych aluminiowych obróbek blacharskich z blachy min. gr. 0,5 mm,
h) docieplenie płyt balkonowych od spodu i od czoła wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej w jednolitym systemie z wykończeniem tynkiem silikonowym w kolorze zbliżonym do istniejącego,
i) wykonanie warstwy hydroizolacyjnej z wklejeniem taśm uszczelniających na łączeniach wylewki z ścianą, słupkami, obróbką blacharską itp. w systemie jednolitym z zaprawą klejową,
j) wykończenie powierzchni płytkami gresu technicznego antypoślizgowego 30x30cm na posadzce balkonu wraz z cokolikiem oraz wykonaniem połączenia elastycznego na styku czoła 1 płytki po obwodzie z obróbką blacharską, płytki podłogowej z cokołem, płytki posadzkowej ze słupkami itp.,
k) renowacja balustrad - oczyszczenie z rdzy, odtłuszczenie, zmatowienie balustrad oraz ponowne ich umalowanie (gruntowanie farbą przeciwrdzewną, dwukrotnie malowanie emalią ftalową), w ramach renowacji należy uwzględnić przyspawanie nowego pochwytu balustrady na minimalną wysokość 110cm od warstwy wykończeniowej balkonu,
l) montaż 12 daszków systemowych nad balkonami ostatniej kondygnacji wystających min. 10 cm poza lico balkonu.
UWAGA! Szczegółowy zakres prac zawiera załączona dokumentacja techniczna tj. projekt techniczny, przedmiar pomocniczy, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
3. Zakres przedmiotu Umowy oraz szczegółowe wymagania jakościowe określa projekt budowlany, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które są dołączone do niniejszej Umowy i stanowią jej integralną część.
4. Wymagania dotyczące gwarancji:
4.1. Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres 5 lat, licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia.
4.2. Okresy gwarancji udzielanych przez podwykonawców muszą odpowiadać okresowi gwarancji udzielonemu przez Wykonawcę.
5. Wymagania dotyczące zamówienia:
5.1. Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. i zgodnie z poleceniami Inspektora nadzoru.
5.2. Ww. zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej: projektem budowlanym, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
5.3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem, w tym między innymi ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody.
6. Wymogi dotyczące materiałów, konstrukcji:
6.1. Użyte materiały, konstrukcje winny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną.
7. Ustalenia organizacyjne związane z wykonywaniem zamówienia:
7.1. W trakcie prowadzenia prac Wykonawca będzie organizować roboty w sposób umożliwiający dokonanie ich odbioru.
7.2. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu robót uporządkować miejsce wykonywania zamówienia.
7.3. Wykonawca winien ogrodzić, oznaczyć i zabezpieczyć teren budowy oraz zapewnić na terenie wykonywanych robót, w granicach przekazanych przez Zamawiającego, należyty ład, porządek, zorganizować zaplecze budowy w tym wc dla pracowników, ochronę znajdujących się na terenie robót obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymać ich w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu robót usunąć poza teren budowy wszelkie urządzenia tymczasowego zaplecza oraz pozostawić cały teren budowy i robót czysty i nadający się do użytkowania.
7.4. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni w okresie realizacji robót i po ich zakończeniu wywóz odpadów powstałych z własnej i podwykonawców działalności i wykonywanych przez nich robót i usług oraz nie dopuści do przekroczenia dopuszczalnych norm w ściekach, pochodzących z własnej i podwykonawców działalności oraz wykonywanych przez nich robót i usług, odprowadzonych do kanalizacji miejskiej.
8. Wymagania stawiane Wykonawcy:
8.1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
8.2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
8.3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
8.4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez przedstawiciela Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
8.5. Inne wymagania określone we wzorze Umowy oraz wynikające z przepisów prawa.
9. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenie zamówienia jak również podczas jego realizacji nie zatrudniał i nie współpracował z pracownikami Zamawiającego w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
10. Jeżeli w SWZ lub w załącznikach do SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.
11. Prace towarzyszące nieobjęte dokumentacją techniczną i przedmiarami robót, konieczne do uwzględnienia:
11.1. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
11.2. Organizacja i zabezpieczenie terenu budowy.
11.3. Uporządkowanie terenu budowy, w tym usunięcie i wywiezienie gruzu oraz resztek materiałów budowlanych.
11.4. Wszelkie inne prace nie objęte w SWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, wiedzę techniczną i obowiązujące przepisy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45431000-7 - Kładzenie płytek

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307421,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351347,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307421,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARBUD INVESTMENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482597537

7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 43

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307421,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.