Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00303480/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przewozowych tj. dowóz i odwóz uczniów w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARKUSZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marka Sobieskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Markuszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-173
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@markuszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.markuszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminamarkuszow.ezamaiwjacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przewozowych tj. dowóz i odwóz uczniów w roku szkolnym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34db59f6-20a4-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015839/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług przewozowych tj. dowóz i odwóz uczniów w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303480
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 177702,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług przewozowych tj. dowóz i odwóz uczniów w roku szkolnym 2023/2024.Część nr 1 – dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Markuszowie w roku szkolnym 2023/2024Przedmiotem zamówienia części 1 jest świadczenie usług komunikacyjnych przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego polegających na wykonywaniu stałych przewozów uczniów według szacunkowej ilości 99 osób z miejsca ich zamieszkania do placówek oświatowych i ich odwiezienie po zajęciach z powrotem do przystanków zlokalizowanych na trasie dowozu, na liniach komunikacyjnych:
1) Markuszów – Olempin – Bobowiska – Wólka Kątna (przystanek końcowy – tzw. Pętla) – Markuszów
2) Markuszów – Olempin – Bobowiska – Wólka Kątna – Markuszów – Góry – Zabłocie – Olszowiec – Kaleń Górny – Łany – Markuszów
3) Markuszów – Kaleń (przy trasie Nr 17) – Olszowiec – Markuszów – Góry - Zabłocie – – Markuszów
4) Markuszów – Kaleń (przy 17) – Łany – Olszowiec – Zabłocie – Góry - Markuszów
Rozliczenie usługi nastąpi na podstawie ilości wystawionych biletów miesięcznych.
2. Niniejszą umowę Strony zawierają na czas określony - dni nauki szkolnej od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r. tj. 186 dni.
3. Uczniowie będą dowożeni do następujących szkół:
a) Szkoły Podstawowej w Markuszowie
b) Przedszkola w Markuszowie
4. Dzienny przewóz uczniów wynosić będzie około 99 osób.
5. Liczby przewożonych uczniów mogą ulec zmianie. Zmiany te muszą być zgłoszone przez Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się zabierać dzieci z przystanków i o godzinach wskazanych przez Dyrektorów placówek wymienionych w punkcie 3.
7. W przypadku awarii pojazdu przewożącego dzieci Wykonawca zobowiązuje się zapewnić inny, sprawny technicznie, aby dowozy przebiegały bez zakłóceń. Czas zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy w razie zaistnienia w/w awarii nie powinien przekroczyć 4 godzin.
8. Dowóz uczniów do szkół odbywać się będzie we wszystkie dni tygodnia z wyjątkiem sobót, niedziel oraz świąt narodowych i kościelnych, ogłoszonych jako dni wolne od nauki.
9. Szczegółowe ustalenia dotyczące trasy i godziny przejazdów, liczby uczniów dokonują dyrektorzy placówek z Wykonawcą, co może skutkować zmianą godzin przejazdów oraz liczby przewożonych uczniów
10. Dopuszcza się możliwość przesunięcia dni i godzin dowozów z powodu tzw. „odrabiania” a także zmniejszenia lub zwiększenia liczby dni dowozów w danym miesiącu w zależności od programu danej szkoły.
11. W związku ze świadczeniem usługi przewozu uczniów Wykonawca zobowiązuje się do:
a) zagwarantowania przewożonym uczniom miejsc siedzących
b) ubezpieczenia przewożonych uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków,
c) okazania niezbędnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody związane z wykonywaną usługą przewozową.
d) zapewnienia takiej liczby pojazdów aby przewóz przeprowadzony był bezpiecznie i terminowo.
e) przyjęcia na siebie, z chwilą wejścia uczniów do autobusu, pełnej odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo w ruchu drogowym.
f) zabezpieczenia pojazdu zastępczego, na swój koszt, w przypadku uszkodzenia autobusu.
g) utrzymania taboru autobusowego w wielkości umożliwiającej prawidłowe (tj. co najmniej trzy autobusy) wykonanie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 108553,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług przewozowych tj. dowóz i odwóz uczniów w roku szkolnym 2023/2024.Część nr 2 – dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w LubliniePrzedmiotem zamówienia części 2 jest usługa dowozu 3 dzieci niepełnosprawnych (z dysfunkcjami ruchu i dysfunkcjami umysłowymi) z terenu Gminy Markuszów do szkół i placówek na terenie Lublina w okresie od 04.09.2023 do 21.06.2024 r. tj. 186 dni
1) Dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do:
a) Szkoła Podstawowa Nr 55 dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci i Młodzieży Niesłyszącej i Słabo Słyszącej im. Jana Pawła II w Lublinie , ul. Hanki Ordonówny 6,
b) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych im. Prof. Zofii Sękowskiej w Lublinie, ul. Hirszfelda 6,
c) Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 1 w Lublinie, Al. Spółdzielczości Pracy 65.
2) Przewozy polegają na podjeżdżaniu po uczniów specjalnej troski w miarę możliwości jak najbliżej miejsca zamieszkania dziecka i opiekę do placówki i z powrotem – tj. odpowiednio: z miejscowości:
a) Olszowiec, 4-173 Markuszów,
b) i c) Łany, 24-173 Markuszów,
3) dowożenie odbywa się codziennie – 5 dni w tygodniu - w okresie trwania zajęć dydaktyczno - wychowawczych, z wyłączeniem okresów świąt, dni wolnych od zajęć dydaktyczno - wychowawczych i ferii szkolnych,
4) rodzice nie uzyskują zwrotu lub dofinansowania kosztów dowożenia dziecka ze źródeł innych niż niniejsza umowa,
5) w czasie dowożenia Wykonawca bierze odpowiedzialność za dziecko, a także za ewentualne szkody wynikające z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 83365,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108553,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108553,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubelskie Linie Autobusowe Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462643211
7.3.3) Ulica: ul. Hutnicza 1
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-218
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBELSKIE LINIE AUTOBUSOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LUBELSKIE LINIE AUTOBUSOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108553,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83365,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116808,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83365,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARRA Sp. zo.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632449990
7.3.4) Miejscowość: Krzywowola
7.3.5) Kod pocztowy: 22-172
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83365,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
- Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym oraz do miejsc zamieszkania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.