Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00236233/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń na działalność Klubu "SENIOR+" w Radomicku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 9
1.5.2.) Miejscowość: Lipno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-111
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lipno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń na działalność Klubu "SENIOR+" w Radomicku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b771c97-f783-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358256
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026612/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Modernizacja pomieszczeń na działalność Klubu "SENIOR+" w Radomicku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236233/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia pn.: Modernizacja pomieszczeń na działalność Klubu „SENIOR+” w Radomicku obejmuje remont i przebudowę części budynku świetlicy w Radomicku na Klub Senior.
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2021-2025 Moduł I Utworzenie i/lub wyposażenie klubu „Senior+”
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa:
a) projekt techniczny Przebudowa i remont części świetlicy – utworzenie klubu „Senior +” w Radomicku [załącznik nr 3 do SWZ] autorstwa:
PIK
Biuro Obsługi Budownictwa
Patryk Pietrzak
ul. Parkowa 32/9
64-100 Leszno
b) projekt techniczny - branża elektryczna [załącznik nr 4 do SIWZ] autorstwa:
Biuro Projektowe ELPRO
Piotr Dudziak
ul. Armii Krajowej 4/12
64-100 Leszno
c) projekt techniczny Przebudowa i remont części świetlicy – utworzenie klubu „Senior +” w Radomicku - branża sanitarna [załącznik nr 5 do SIWZ] autorstwa:
FHU Mariusz Marciniak
ul. Powstańców Wlkp. 60
64-111 Lipno
d) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót:
1) branża budowlana [zał. nr 6 do SIWZ]
2) branża elektryczna [zał. nr 7 do SIWZ]
3) branża instalacje sanitarne [zał. nr 8 do SIWZ]
f) Ponadto załączono przedmiary robót, które stanowią wyłącznie element pomocniczy i nie są zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 §1 Kodeksu cywilnego:
Przedmiar bud. [zał. nr 9 do SIWZ]
Przedmiar elektr. [zał. nr 10 do SIWZ]
Przedmiar sanit. [zał. nr 11 do SIWZ]
Załączone przedmiary stanowią pliki w formacie .ath oraz w formacie .pdf. W przypadku ewentualnych rozbieżności danych zawartych w ww plikach przyjmuje się, że prawidłowe dane zawarte sa w formacie .pdf.
Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) zorganizowanie zaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tym zakresie,
b) wykonanie niezbędnych badań koniecznych do przeprowadzenia procesu odbioru i uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia,
c) zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,
d) obsługę geodezyjną, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów o ile dotyczy
e) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
f) koszty o których mowa w par. 3 ust. 5 wzoru umowy [zał. nr 12 do SWZ]
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
2. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy obejmują następujące rodzaje czynności:
a) roboty ogólnobudowlane
b) roboty budowlane branży elektrycznej, sanitarnej, wod-kan oraz związanej z wykonaniem klimatyzacji i centralnego ogrzewania
c) roboty związane z wykonaniem przyłączy
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ
3. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym z: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zasadami wiedzy technicznej.
UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 485890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 659366,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 485890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Malarski Sylwester Bobrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981041408
7.3.3) Ulica: Parkowa 45, Bonikowo
7.3.4) Miejscowość: Kościan
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Malarsko-Budowlany Sylwester Bobrowski
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Malarsko-Budowlany Sylwester Bobrowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 485890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-098.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LIPNA
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Modernizacja AOS w Bychawie poprzez remont łazienek i wygłuszanie drzwi.
- Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
- Remont dachu pawilonu D w Zakładzie Karnym w Koronowie
- Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników.
- Przebudowa pomieszczeń oraz remont elewacji budynku żłobka w ramach projektu "Utworzenie nowych 50 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Żłobku Bajka przy ul. Ks. J. Popiełuszki 3 w Strzelinie"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.