eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoPrace konserwatorskie dotyczące renowacji auli budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Lesznie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace konserwatorskie dotyczące renowacji auli budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Lesznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 655373691

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpw@leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace konserwatorskie dotyczące renowacji auli budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Lesznie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c41bedd5-e826-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00358257

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066629/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Renowacja auli budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Lesznie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256105

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie dotyczące renowacji auli budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Lesznie przy Al. Zygmunta Krasińskiego 2, działka nr 199 obręb 0002 ark. m. 47, jedn. ewid. 306301_1, zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z niniejszej SWZ wraz załącznikami.
2. Na realizację projektu „Prace konserwatorskie dotyczące renowacji auli budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Lesznie” Miasto Leszno uzyskało dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład, Programu Odbudowy Zabytków Nr Edycja 2RPOZ/2023/1096/PolskiLad.
3. Zakres prac obejmuje m.in.:
1) renowację ścian i sufitów,
2) nadanie nowej kolorystyki ścian i sufitów,
3) renowację stolarki drzwiowej,
4) wymianę posadzki drewnianej klepkowej,
5) wymianę i uzupełnienie boazerii ramowo- płycinowej,
6) nowoprojektowane osłony grzejników,
7) demontaż wtórnych skrzydeł drzwiowych w głównych drzwiach wejściowych do auli,
8) renowację skrzydeł drzwiowych,
9) renowację drewnianej sceny,
10) wymianę instalacji c.o.,
11) wymianę stolarki okiennej,
zgodnie z:
 pozwoleniem na budowę – decyzja nr 172/2019 z dnia 09.05.2019 r.,
 decyzją Miejskiego Konserwatora Zabytków w Lesznie - decyzja nr 53/2019 z dnia 15.04.2019 r. wraz z decyzją przedłużającą jej termin - decyzja nr 207/2023 z dnia 14.12.2023 r.
 decyzją Miejskiego Konserwatora Zabytków w Lesznie - decyzja nr 123/2019 z dnia 14.06.2019 r. wraz z decyzją przedłużającą jej termin - decyzja nr 206/2023 z dnia 14.12.2023 r.,
 decyzją Miejskiego Konserwatora Zabytków w Lesznie - decyzja nr 122/2019 z dnia 14.06.2019 r. wraz z decyzją przedłużającą jej termin - decyzja nr 205/2023 z dnia 14.12.2023 r.
UWAGA!
Całość robót będzie prowadzona na czynnym obiekcie szkolnym. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlanych w sposób umożliwiający funkcjonowanie szkoły. Prowadzenie robót po południu, w dni wolne od zajęć, a także w weekendy winno zostać uzgodnione z Dyrekcją Szkoły. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania
w stałym porządku udostępnionych na czas budowy pomieszczeń wspólnych szkoły (np. korytarze) w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie placówki, ze szczególnym uwzględnieniem charakteru obiektu (szkoła)
i bezpieczeństwa uczęszczających tam uczniów.
Zakres zamówienia nie obejmuje prac branży elektrycznej, tj. wykonania instalacji podtynkowych, montażu żyrandoli i pozostałych opraw instalacji oświetlenia wraz z osprzętem, rozbudowy rozdzielnicy RG oraz zainstalowania osprzętu gniazd 230V (załączono skan dziennika budowy). W związku z tym, nie należy uwzględniać w wycenie ofertowej wyżej wymienionych robót.
Przed przystąpieniem do prac konserwatorskich i remontowych należy wykonać wstępną dokumentację fotograficzną. W trakcie postępu prac wykonawca powinien na bieżąco kontynuować wykonywanie dokumentacji fotograficznej.
Ostateczny dobór kolorystyki farb i materiałów należy uzgodnić z Miejskim Konserwatorem Zabytków w Lesznie
po przeprowadzeniu, na etapie wykonawstwa, dalszych badań warstw malarskich o większym zakresie
oraz po wykonaniu próbek kolorystycznych.
Ostateczny dobór szkła ornamentowego na etapie wykonawstwa należy uzgodnić z Miejskim Konserwatorem Zabytków w Lesznie.
Zamawiający zastrzega, że w razie konieczności usunięcia kolizji z istniejącą instalacją elektryczną lub jej uszkodzenia przez Wykonawcę, wykonawca zobowiązany będzie do jej usunięcia w ramach zawartej umowy.
Zamawiający załącza do projektu branżowego, dotyczącego wymiany stolarki okiennej, rysunki z naniesionymi w 2024 r. zmianami (Załącznik nr 8 do SWZ\PROJEKTY BRANZOWE\PB Stolarka okienna\Rysunki\Projekt\Zmiany 2024).
Zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca prac. W tym celu Wykonawca winien skontaktować się z Zamawiającym, który wyznaczy terminy i godziny oględzin. Brak udziału Wykonawcy w wizji lokalnej nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku dołożenia najwyższej staranności przy sporządzaniu oferty, w tym określeniu cen ofertowych
za wykonanie poszczególnych robót. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wykonawca.
4. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projekcie zagospodarowania terenu (projekcie architektoniczno-budowlanym) oraz projektach technicznych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót. Wymienione dokumentacje stanowią Załącznik nr 8 do SWZ.
5. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o projekty, przedmiary robót, STWiORB.
Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno.
6. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone
w następujących dokumentach (kolejność ważności dokumentów):
1) Umowa wraz z załącznikami,
2) SWZ
3) Oferty Wykonawcy,
4) Projekt zagospodarowania terenu (projekt architektoniczno-budowlany), projekty techniczne,
5) STWiORB,
6) Obowiązujące przepisy techniczne, wiedza techniczna i normy obowiązujące w danym zakresie,
7) Przedmiar robót,
z uwzględnieniem poniższych warunków do w/w dokumentów:
1) wszystkie użyte materiały oraz technologie robót muszą odpowiadać wymaganiom stawianym w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązujących normach oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (poz.1065),
2) przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorom Nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych
i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r.
o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1213),
3) ewentualne materiały porozbiórkowe, należy zagospodarować we własnym zakresie. Powyższe należy ująć w cenie ofertowej włącznie z opłatą za wysypisko. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1536900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANA RESTAURACJI ZABYTKÓW "ARCHITEKTON" LESZEK PELJAN, LESZEK LINK Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931004641

7.3.3) Ulica: Rynek 4a

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1536900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.