Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00278354/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
- 2023/BZP 00299106/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ulicy Królewskiej w Regułach- I ETAP - II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Reguły
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 350 91 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a9171f1-14ed-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa ulicy Królewskiej w Regułach- I ETAP - II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a9171f1-14ed-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045881/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.29 Przebudowa ul. Królewskiej w Regułach - I etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278354
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.34.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1363637,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ulicy Królewskiej (I Etap) wraz z budową kanalizacji deszczowej w Regułach obejmującą remont nawierzchni jezdni, zjazdów i chodnika oraz budowę miejsc postojowych.
2. Roboty zawarte w przedmiocie zamówienia polegają przebudowie ulicy Królewskiej z materiałów Wykonawcy.
3. W zakresie prac przewidzianych do wykonania Wykonawca realizujący zamówienie będzie zobowiązany wykonać m.in.:
1) likwidację istniejących rowów oraz przepustów,
2) budowę kanalizacji deszczowej o średnicy kolektora 200mm o łącznej długości 226,62m i przykanalików o średnicy 200mm o łącznej długości: 14,06m,
3) budowę nowych miejsc postojowych o nawierzchni z kostki betonowej gr 8 cm, roboty konstrukcyjne w zakresie budowy zjazdów,
4) remont istniejącej jezdni w km 0+000 – 0+252,49 poprzez:
a) frezowanie istniejącej jezdni na głębokość do 8cm wraz z wywozem materiału z rozbiórki,
b) rozbiórkę istniejącej konstrukcji,
c) wykonanie profilowania pod konstrukcję drogi wraz z zagęszczeniem gruntu rodzimego,
d) wymianę krawężników wraz z ławami oporującymi,
e) wykonanie nowej podbudowy z tłucznia 0-63mm,
f) wykonanie nowej nawierzchni dla ruchu KR2,
5) wykonanie remontu istniejących zjazdów indywidulanych z kostki betonowej,
6) wykonanie remontu istniejącego chodnika z kostki betonowej o gr 6 cm na odc. od ulicy Regulskiej do ul. Działkowej,
7) wykonanie remontu istniejącego pobocza z kruszywa łamanego,
8) wymianę niesprawnej armatury wodociągowej,
9) wymianę opraw w istniejącej sieci oświetleniowej.
4. Pełen zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji robót Zamawiający określił w następujących dokumentach:
1) Przedmiarach stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ,
2) Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (dalej SST) stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ,
3) Dokumentacji projektowej stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1899949,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2078700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1899949,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Delta Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012820538
7.3.3) Ulica: Dzielna 21/47
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-029
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie nawierzchni bitumicznych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1899949,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulicy Cichej w Budzisławiu Kościelnym
- Wykonanie szczelin dylatacyjnych w nawierzchniach betonowych wraz z ich wypełnieniem masami zalewowymi
- Budowa ulicy Piaski w Kleczewie
- Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Szczytno
- Przebudowa drogi gminnej nr 313002T ul. Słoneczna w miejscowości Lipie wraz z budową chodnika i oświetlenia
- Wykonanie utwardzenia ulicy Gębarzewskiej oraz ulicy Godowskiej 140/144 (sięgacz) w Radomiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.