Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00281138/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja i renowacja murów obronnych w Nowogardzie Zadanie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGARD
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Nowogard
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684278
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 0913936239
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: astoklos@nowogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowogard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6fc25a2a-f7ea-11ee-8d01-6607a228ef1b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja i renowacja murów obronnych w Nowogardzie Zadanie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fc25a2a-f7ea-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00358312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281138
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKMiOś.271.2.2024.AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 201000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z konserwacją i renowacją muru obronnego na całej jego długości łącznie 4 odcinki i korona. Mury zlokalizowane są w obrębie 3 miasta Nowogard, na terenie działek nr: 130/19, 129/2, 124, 122/6, 107/5.
3. Informacje na temat szczegółowego określenia zakresu przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót, projekcie budowlanym, programie prac konserwatorskich i robót remontowych oraz Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do Specyfikacji warunków zamówienia, a tym samym jej integralną część.
4. Przedmiary robót załączone do niniejszej SWZ mają wyłącznie charakter pomocniczy i służą ułatwieniu dokonania wyceny robót. Oznacza to, że prace, które zostały ujęte w dokumentacji projektowej wchodzą w zakres zamówienia podstawowego nawet wówczas, jeśli zostały pominięte w przedmiarach robót.
5. Przedmiot zamówienia określono w sposób jednoznaczny, wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty, poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów określonych w niektórych miejscach przykładowymi znakami towarowymi, patentami lub pochodzeniem.
6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej:
a) opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu robót.
b) wykonanie robót budowlanych w oparciu o zatwierdzoną dokumentację w tym: zgodnie z decyzją z dnia 18 grudnia 2023 r. nr 1970/2023 Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie oraz decyzją z dnia 22 stycznia 2024 r. nr 29/2024 Starosty Goleniowskiego.
c) uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót oraz odtworzenia trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robot budowlanych,
d) prowadzenia dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót.
e) przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia w 2 egz. Operatu kolaudacyjnego, który zawierać powinien: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokoły przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót ulegających zakryciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów i badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia robót, oświadczenie uprawnionego kierownika robót o wykonaniu robót zgodnie z przepisami.
2) Przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem realizowanej inwestycji w użytkowanie (jeśli zajdzie konieczność).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247230 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 627300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247230 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WISAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711842328
7.3.3) Ulica: Sarbia 46
7.3.4) Miejscowość: Drzonowo
7.3.5) Kod pocztowy: 78-113
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247230 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- Przedszkole nr 4 - stworzenie zespołu szkolno-przedszkolnego poprzez remont i przystosowanie 6 sal pod dzieci 3-6 lat
- Dostawa przypraw do Zakładu Karnego w Nowogardzie.
- Dostawa produktów kiszonych do Zakładu Karnego w Nowogardzie
- Remont komina w Pawilonie I Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie, Smużyny 2
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Park&Ride w Bogumiłowicach na terenie gminy Wierzchosławice
- Modernizacja sieci wodociągowej w miejscowościach Stary Szelków oraz Magnuszew Duży poprzez zastąpienie przestarzałej infrastruktury budową nowej sieci wodociągowej
- Budowa stacji transformatorowej SN/nn oraz przyłączy elektroenergetycznych na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Inowrocławiu
- Wykonanie izolacji poziomych i pionowych ścian piwnic w budynku położonym przy ul. Lubelskiej 30/32 w Warszawie.
- "Remont instalacji kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej na terenie jednostki w Zakładzie Karnym w Raciborzu"
- Wymiana stolarki drzwiowej w oddziale I i II Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.