Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00420001/01 - Wynik z dnia 2022-11-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zestawów komputerowych dla LOW NFZ.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Fundusz Zdrowia Lubuski Oddział Wojewódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01581798500150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podgórna 9b
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-057
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@nfz-zielonagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-zielonagora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zestawów komputerowych dla LOW NFZ.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de8df3cc-3982-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00188282/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa 50 szt. komputerowych stacji roboczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-lubuskiego-ow-nfz/zamowienia-publiczne/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
oraz przy pomocy poczty elektronicznej: e.mail:
administracja@nfz-zielonagora.pl;
korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej, email: administracja@nfz-zielonagora.pl. Adres strony internetowej:
https://www.nfz-zielonagora.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie wniosków, oświadczeń - innych niż oferta odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej: email: administracja@nfz-zielonagora.pl. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia lub nr referencyjnym postępowania. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu;maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych
formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB;
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ● ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH jest
Narodowy Fundusz Zdrowia z siedzibą w Warszawie, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia, z którym może się Pan/Pani kontaktować w następujący sposób:
▪ listownie na adres siedziby administratora: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30
▪ za pomocą platformy ePUAP: NFZ-Centrala/SkrytkaESP
▪ e-mailem: sekretariat.gpf@nfz.gov.pl
● INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Prezes NFZ wyznaczył Inspektora Ochrony Danych do kontaktu z Panem/Panią w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz realizacji praw związanych z przetwarzaniem danych, z którym można kontaktować w następujący sposób:
▪ listownie na adres siedziby administratora: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30
▪ za pomocą platformy ePUAP: NFZ-Centrala/SkrytkaESP
▪ e-mailem: iod@nfz.gov.pl
● CEL I PODSTAWA PRZETWARZANIA
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego WAG-II.261.5.2022.
● ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Pzp).
● OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
● PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Posiada Pani/Pan:
▪ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
▪ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
/Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą/;
▪ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
/W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania/;
▪ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:
▪ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
▪ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
▪ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
● INFORMACJA O WYMOGU PODANIA DANYCH
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
● INFORMACJA W ZAKRESIE ZAUTOMATYZOWANEGO PODEJMOWANIA DECYZJI ORAZ PROFILOWANIA
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WAG-II.261.5.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 30 zestawów komputerowych składających się z komputera typu All-In-One, klawiatury, myszy, koncentratora USB 3.0 i zestawu słuchawkowego, oraz dodatkowych 30 zestawów składających się z klawiatury i myszy USB
4.2.6.) Główny kod CPV: 30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) C – cena, waga 60%
Ilość punktów w powyższym kryterium liczona będzie zgodnie ze wzorem:
C = (CN/ COB x 100) x 60%, gdzie:
CN – najniższa zaoferowana cena brutto
COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej
Ocenie podlega cena brutto określona w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ.
b) G – długość gwarancji, waga 40 %
Ilość punktów w powyższym kryterium liczona będzie zgodnie ze wzorem:
G = (GOB/ GON x 100) x 40%, gdzie:
GOB – długość gwarancji w ofercie badanej
GON – długość gwarancji w ofercie z najdłuższym oferowanym terminem gwarancji.
Ocenie podlegać będzie ilość oferowanych miesięcy gwarancji powyżej 36 obligatoryjnych, zaoferowanych w formularzu ofertowym. - załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca może zaoferować maksymalnie 60 miesięcy gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5 zestawów komputerowych składających się z komputera stacjonarnego, dwóch monitorów, klawiatury, myszy i zestawu słuchawkowego, dodatkowo 5 zestawów składających się z klawiatury i myszy USB
4.2.6.) Główny kod CPV: 30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) C – cena, waga 60%
Ilość punktów w powyższym kryterium liczona będzie zgodnie ze wzorem:
C = (CN/ COB x 100) x 60%, gdzie:
CN - najniższa zaoferowana cena brutto
COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej
Ocenie podlega cena brutto określona w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ.
b) W - ilość jednocześnie obsługiwanych wątków przez procesor w komputerze,
waga 20 %
Dodatkowe punkty za ilość jednocześnie obsługiwanych wątków zostaną przyznane zgodnie z poniższym zestawieniem:
poniżej 8 wątków – 0 punktów
8 wątków lub więcej – 20 punktów
Ocenie podlega ilość wątków zaoferowanych w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ.
c) G – długość gwarancji, waga 15%
Ilość punktów w powyższym kryterium liczona będzie zgodnie ze wzorem:
G = (GOB/ GON x 100) x 15%, gdzie:
GOB – długość gwarancji w ofercie badanej
GON – długość gwarancji w ofercie z najdłuższym oferowanym terminem gwarancji.
Ocenie podlegać będzie ilość oferowanych miesięcy gwarancji powyżej 36 obligatoryjnych, w formularzu ofertowym. - załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca może zaoferować maksymalnie 60 miesięcy gwarancji.
d) R – maksymalna rozdzielczość monitora, waga 5%
Dodatkowe punkty za maksymalną natywną rozdzielczość zaoferowanego monitora, przyznane zostaną zgodnie z poniższym zestawieniem:
Poniżej 2560x1440 pikseli – 0 punktów
2560x1440 pikseli lub więcej – 5 punktów
Ocenie podlegają wartości podane w w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty innowacyjne
4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość jednocześnie obsługiwanych wątków
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: rozdzielczość monitora
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5 zestawów komputerowych składających się z komputera przenośnego
w wersji ultralekkiej, monitora, stacji dokującej, klawiatury, myszy i zestawu słuchawkowego, dodatkowo 5 zestawów składających się z klawiatury i myszy USB
4.2.6.) Główny kod CPV: 30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) C – cena, waga 60%
Ilość punktów w powyższym kryterium liczona będzie zgodnie ze wzorem
C = (CN/ COB x 100) x 60%, gdzie:
CN - najniższa zaoferowana cena brutto
COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej
Ocenie podlega cena brutto określona w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ.
b) G – długość gwarancji, waga 20 %
Ilość punktów w powyższym kryterium liczona będzie zgodnie ze wzorem:
G = (GOB/ GON x 100) x 20%, gdzie:
GOB – długość gwarancji w ofercie badanej
GON – długość gwarancji w ofercie z najdłuższym oferowanym terminem gwarancji.
Ocenie podlegać będzie ilość oferowanych miesięcy gwarancji powyżej 36 obligatoryjnych, zaoferowanych w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca może zaoferować maksymalnie 60 miesięcy gwarancji.
c) R – maksymalna rozdzielczość monitora, waga 20%
Dodatkowe punkty za maksymalną natywną rozdzielczość zaoferowanego monitora, przyznane zostaną zgodnie z poniższym zestawieniem:
Poniżej 2560x1440 pikseli – 0 punktów
2560x1440 pikseli lub więcej – 20 punktów
Ocenie podlegają wartości podane w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: rozdzielczość monitora
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
10 zestawów komputerowych składających się z komputera przenośnego, monitora, stacji dokującej, klawiatury, myszy i zestawu słuchawkowego, dodatkowo 10 zestawów składających się z klawiatury i myszy USB
4.2.6.) Główny kod CPV: 30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) C – cena, waga 60%
Ilość punktów w powyższym kryterium liczona będzie zgodnie ze wzorem
C = (CN/ COB x 100) x 60%, gdzie:
CN - najniższa zaoferowana cena brutto
COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej
Ocenie podlega cena brutto określona w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ.
b) W - Ilość jednocześnie obsługiwanych wątków przez procesor w komputerze, waga 20 %
Dodatkowe punkty za ilość jednocześnie obsługiwanych wątków zostaną przyznane, zgodnie z poniższym zestawieniem:
Poniżej 8 wątków – 0 punktów
8 wątków lub więcej – 20 punktów
Ocenie podlega ilość wątków zaoferowanych w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ.
c) G –długość gwarancji, waga 15%
Ilość punktów w powyższym kryterium liczona będzie zgodnie ze wzorem:
G = (GOB/ GON x 100) x 15%, gdzie:
GOB – długość gwarancji w ofercie badanej
GON – długość gwarancji w ofercie z najdłuższym oferowanym terminem gwarancji.
Ocenie podlegać będzie ilość oferowanych miesięcy gwarancji powyżej 36 obligatoryjnych, zaoferowanych w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca może zaoferować maksymalnie 60 miesięcy gwarancji.
d) R – maksymalna rozdzielczość monitora, waga 5%
Dodatkowe punkty za maksymalną natywną rozdzielczość zaoferowanego monitora, przyznane zostaną zgodnie z poniższym zestawieniem:
Poniżej 2560x1440 pikseli – 0 punktów
2560x1440 pikseli lub więcej – 5 punktów
Ocenie podlegają wartości podane w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty innowacyjne
4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość jednocześnie obsługiwanych wątków
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: rozdzielczość monitora
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy składane w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 5 do SWZ – składane z ofertą
b) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia – składane na wezwanie Zamawiającego
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) deklaracja producenta potwierdzająca maksymalną głośność jednostki centralnej, mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) nie większa niż 35 dB (dotyczy Zadania I) – składane z ofertą,b) certyfikat 80 PLUS Bronze, potwierdzający sprawność energetyczną co najmniej 85 % (dotyczy Zadania II) - składane z ofertą,
c) deklaracja zgodności CE - w zakresie oferowanych monitorów (dotyczy Zadania II, III, IV) – składane z ofertą,
d) dokument potwierdzający zgodność ze standardem EPEAT lub TACO - w zakresie oferowanych monitorów (dotyczy Zadania II, III, IV) – składane z ofertą.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) deklaracja producenta potwierdzająca maksymalną głośność jednostki centralnej, mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) nie większa niż 35 dB (dotyczy Zadania I) – składane z ofertą,b) certyfikat 80 PLUS Bronze, potwierdzający sprawność energetyczną co najmniej 85 % (dotyczy Zadania II) - składane z ofertą,
c) deklaracja zgodności CE - w zakresie oferowanych monitorów (dotyczy Zadania II, III, IV) – składane z ofertą,
d) dokument potwierdzający zgodność ze standardem EPEAT lub TACO - w zakresie oferowanych monitorów (dotyczy Zadania II, III, IV) – składane z ofertą.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
a) Zamawiający wymaga, aby oferta została zabezpieczona wadium w wysokości:Zadanie I – 1 640,00 zł
Zadanie II – 360,00 zł
Zadanie III – 450,00 zł
Zadanie IV – 540,00 zł.
Wadium winno być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 30.09.2022 roku do godz. 10:00, na zasadach określonych w art. 97 ustawy Pzp.
b) W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wpłaty należy dokonać na poniższe konto (za termin wniesienia wadium zostanie przyjęta data uznania rachunku Zamawiającego):
BGK/O Zielona Góra: 56 1130 1222 0030 2000 2320 0004
W tytule płatności należy wskazać, iż wpłata dotyczy: „wadium WAG-II.261.5.2022”.
c) w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej winno być ono wniesione
w oryginale w postaci elektronicznej.
d) wadium wniesione w formie niepieniężnej musi w swojej treści zawierać informacje
o gwarancie lub poręczycielu, beneficjencie gwarancji lub poręczenia, przedmiocie gwarancji lub poręczenia, wysokości wadium, okresie obowiązywania nie krótszym niż termin związania ofertą, informacje o podmiocie składającym ofertę. Z dokumentu musi wynikać w sposób jasny i niebudzący wątpliwości prawo zamawiającego do zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy jak również sposób realizacji żądania zapłaty wadium. Złożona gwarancja lub poręczenie musi mieć charakter bezwarunkowy i musi być płatne na pierwsze żądanie.
e) wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z członków konsorcjum.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę bezpośrednio na stronie https://miniPortal.uzp.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-30 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Remont połaci dachu budynku stanowiącego siedzibę Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i Prokuratury Rejonowej w Zielonej Górze
- Budowa platformy widokowej wraz z infr. techn. i zagospodar. terenu el. małej arch. w ramach zad: Miejska winnica na tyłach DPS-u przy al. Słowackiego i taras widokowy, z którego widać Śnieżkę
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców w 2025 roku w ramach projektu pt. "Twój los w Twoich rękach - wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców"
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby badań Zakładu Patomorfologii
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego i panoramicznych monitorów komputerowych z podziałem na części
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Wybór dostawcy sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Zakup komputerowych materiałów eksploatacyjnych.
- dostawa sprzętu komputerowego dla ośrodka obliczeniowego systemu Integrującej Platformy Elektronicznej Zintegrowanego Systemu Katastralnego.
- Dostawa sprzętu komputerowego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.