eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPrzebudowa budynku Gmachu Głównego Muzeum Archeologicznego w zakresie adaptacji strychu siedziby do funkcji użytkowych wraz z wykonaniem windy i klatki schodowej przy ul. Senacka 3, 31-002 Kraków.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa budynku Gmachu Głównego Muzeum Archeologicznego w zakresie adaptacji strychu siedziby do funkcji użytkowych wraz z wykonaniem windy i klatki schodowej przy ul. Senacka 3, 31-002 Kraków.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM ARCHEOLOGICZNE W KRAKOWIE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357080620

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Senacka 3

1.4.2.) Miejscowość: Kraków

1.4.3.) Kod pocztowy: 31-002

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.4.7.) Numer telefonu: 12 422 71 00

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mak@ma.krakow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ma.krakow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358362

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-21

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00341817/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.14. Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.15. Nazwa projektu lub programu

Przed zmianą:

Po zmianie:
„Waloryzacja zabytkowego gmachu Muzeum Archeologicznego w Krakowie dla wzmocnienia funkcji muzealnych w zakresie adaptacji strychu siedziby do funkcji użytkowych wraz z wykonaniem windy i klatki schodowej.” Program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem postępowania jest przebudowa budynku Gmachu Głównego Muzeum Archeologicznego w zakresie adaptacji strychu siedziby do funkcji użytkowych wraz z wykonaniem windy i klatki schodowej przy ul. Senacka 3, 31-002 Kraków.
2. Przebudowa budynku Gmachu Głównego Muzeum Archeologicznego (MAK) polegająca na adaptacji (aktualnie nieużytkowanego) strychu siedziby do funkcji użytkowych wraz z wykonaniem: windy, wykonaniem niezbędnych dróg ewakuacji p.poż (przebudowa klatki schodowej nr 1 i nr 4 – wydzielenie pożarowe oddymianie mechaniczne), a także wykonaniem przebudowy skrzydła południowo-wschodniego gmachu oraz przebudowy i modernizacji pomieszczenia portierni/wejścia służbowego od strony ul. Senackiej 3. W ramach zamówienia Wykonawca wykona zagospodarowanie fragmentu terenu dziedzińca w okolicy skrzydła południowo-wschodniego – zgodnie z pzt.
2.1 W wyniku realizacji projektu nastąpi adaptacja nieużytkowanego strychu (poddasza) siedziby MAK o powierzchni ok. 1000 m2 (pow. całkowita strychu) na cele użytkowe dostosowane do funkcji: ekspozycyjnej, muzealnej pomocniczej (zaplecze) oraz edukacyjno-konferencyjnej. Zamówienie obejmuje wykonanie prac dot. budowy windy, klatki schodowej oraz adaptacji istniejących ciągów komunikacji w celu zapewnienia niezbędnych dróg ewakuacji oraz konieczności dostosowania budynku do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (szczególnie ruchowymi), w szczególności dostępu do nowych powierzchni Muzeum. W efekcie uzyskanie ok. 650 m2 – 700 m2 powierzchni wystawowo-edukacyjnej.
2.2 Nowe przestrzenie użytkowe, powstałe w ramach inwestycji oraz aktualnie użytkowane pomieszczenia (objęte dokumentacją wykonawczą) wyposażone zostaną w ramach zamówienia w:
a) system wentylacji mechanicznej, klimatyzacji (odpowiednio, zgodnie z dokumentacją wykonawczą),
b) nową instalację elektryczną,
c) nową instalację hydrantową dla całego gmachu MAK,
d) nową instalację kanalizacji, wody, użytkowej, c.o. (na poddaszu, w pomieszczeniach aktualnie użytkowanych generalanie nie przewiduje się wymiany elementów c.o. – która została wykonana w 2020 r.),
e) nowoczesne środki techniczne niezbędne do zabezpieczenia poddasza, wyeksponowanych tam zbiorów i przebywających tam osób, w instalacje: system zarządzania bezpieczeństwem pożarowym, system sygnalizacji pożaru, dso, kd, sswin, cctv, it.
2.3 Wykonawca robót w ramach zamówienia:
a) uzyska decyzje o zgodzie na użytkowanie obiektu po zrealizowaniu robót stanowiących przedmiot zamówienia,
b) opracuje dokumentację powykonawczą,
c) obęte zostaną gwarancją, okresowymi przeglądami i serwisowaniem - zrealizowane w ramach zamówienia systemy, instalacje oraz elementy budynku wytworzone w ramach zadnia np. winda, centrale wentylacyjne zostaną objęte okresowymi przeglądami (przeglądy wikające z instrukcji producentów zastosowanych wyrobów i z obowiązujących przepisów) świadczonymi przez Wykonawcę na jego koszt wraz z wymianą elementów zepsutych, zużytych itp.
2.4 W ramach inwestycji wykonane zostaną prace dotyczące konstrukcji i pokrycia dachu, docieplenie połaci dachowych, roboty konstrukcyjne i architektoniczne dot. adaptacji poddasza, szybu windy i klatek schodowych. W ramach zadania wykonana zostanie modernizacja i rozbudowa wszystkich instalacji oraz wykonanie nowych instalacji związanych z koniecznością spełnienia warunków technicznych.
3. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z:opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik B do SWZ oraz dokumentacją techniczną stanowiącą Załącznik C do SWZ.
4.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ jak i we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

Po zmianie:
1. Przedmiotem postępowania jest przebudowa budynku Gmachu Głównego Muzeum Archeologicznego w zakresie adaptacji strychu siedziby do funkcji użytkowych wraz z wykonaniem windy i klatki schodowej przy ul. Senacka 3, 31-002 Kraków.
2. Przebudowa budynku Gmachu Głównego Muzeum Archeologicznego (MAK) polegająca na adaptacji (aktualnie nieużytkowanego) strychu siedziby do funkcji użytkowych wraz z wykonaniem: windy, wykonaniem niezbędnych dróg ewakuacji p.poż (przebudowa klatki schodowej nr 1 i nr 4 – wydzielenie pożarowe oddymianie mechaniczne), a także wykonaniem przebudowy skrzydła południowo-wschodniego gmachu oraz przebudowy i modernizacji pomieszczenia portierni/wejścia służbowego od strony ul. Senackiej 3. W ramach zamówienia Wykonawca wykona zagospodarowanie fragmentu terenu dziedzińca w okolicy skrzydła południowo-wschodniego – zgodnie z pzt.
2.1 W wyniku realizacji projektu nastąpi adaptacja nieużytkowanego strychu (poddasza) siedziby MAK o powierzchni ok. 1000 m2 (pow. całkowita strychu) na cele użytkowe dostosowane do funkcji: ekspozycyjnej, muzealnej pomocniczej (zaplecze) oraz edukacyjno-konferencyjnej. Zamówienie obejmuje wykonanie prac dot. budowy windy, klatki schodowej oraz adaptacji istniejących ciągów komunikacji w celu zapewnienia niezbędnych dróg ewakuacji oraz konieczności dostosowania budynku do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (szczególnie ruchowymi), w szczególności dostępu do nowych powierzchni Muzeum. W efekcie uzyskanie ok. 650 m2 – 700 m2 powierzchni wystawowo-edukacyjnej.
2.2 Nowe przestrzenie użytkowe, powstałe w ramach inwestycji oraz aktualnie użytkowane pomieszczenia (objęte dokumentacją wykonawczą) wyposażone zostaną w ramach zamówienia w:
a) system wentylacji mechanicznej, klimatyzacji (odpowiednio, zgodnie z dokumentacją wykonawczą),
b) nową instalację elektryczną,
c) nową instalację hydrantową dla całego gmachu MAK,
d) nową instalację kanalizacji, wody, użytkowej, c.o. (na poddaszu, w pomieszczeniach aktualnie użytkowanych generalanie nie przewiduje się wymiany elementów c.o. – która została wykonana w 2020 r.),
e) nowoczesne środki techniczne niezbędne do zabezpieczenia poddasza, wyeksponowanych tam zbiorów i przebywających tam osób, w instalacje: system zarządzania bezpieczeństwem pożarowym, system sygnalizacji pożaru, dso, kd, sswin, cctv, it.
2.3 Wykonawca robót w ramach zamówienia:
a) uzyska decyzje o zgodzie na użytkowanie obiektu po zrealizowaniu robót stanowiących przedmiot zamówienia,
b) opracuje dokumentację powykonawczą,
c) obęte zostaną gwarancją, okresowymi przeglądami i serwisowaniem - zrealizowane w ramach zamówienia systemy, instalacje oraz elementy budynku wytworzone w ramach zadnia np. winda, centrale wentylacyjne zostaną objęte okresowymi przeglądami (przeglądy wikające z instrukcji producentów zastosowanych wyrobów i z obowiązujących przepisów) świadczonymi przez Wykonawcę na jego koszt wraz z wymianą elementów zepsutych, zużytych itp. Koszt materiałów eksploatacyjnych ponosić będzie Zamawiający.
2.4 W ramach inwestycji wykonane zostaną prace dotyczące konstrukcji i pokrycia dachu, docieplenie połaci dachowych, roboty konstrukcyjne i architektoniczne dot. adaptacji poddasza, szybu windy i klatek schodowych. W ramach zadania wykonana zostanie modernizacja i rozbudowa wszystkich instalacji oraz wykonanie nowych instalacji związanych z koniecznością spełnienia warunków technicznych.
3. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z:opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik B do SWZ oraz dokumentacją techniczną stanowiącą Załącznik C do SWZ.
4.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ jak i we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych 00/100 (PLN))
4. Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, że:
4.1 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane stanowiące dwa odrębne kontrakty obejmujące remont, rozbudowę lub przebudowę w obiektach budowlanych wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków o wartości każdej roboty nie mniejszej niż 7 000 000 zł brutto (słownie: siedem milionów złotych 00/100), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
4.2 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, czyli:
a) osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, a także doświadczenie w kierowaniu robotami w co najmniej dwóch obiektach budowlanych wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków o wartości każdej z robót nie mniejszej niż 4 000 000 zł brutto.
b) osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika Prac Konserwatorskich posiadającą stosowne uprawnienia lub odpowiednią praktykę zgodnie z treścią art. 37a Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 840) oraz mającą doświadczenie w kierowaniu pracami konserwatorskimi w co najmniej dwóch obiektach budowlanych polegających na rozbudowie, przebudowie, remoncie obiektów zabytkowych (wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków).
c) osobą przeznaczoną do pełnienie funkcji Kierownika Robót Elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, a także co najmniej pięcioletnią praktykę zawodową i doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami co najmniej dwoma robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom,
d) osobę przeznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika Robót Teletechnicznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, a także co najmniej pięcioletnią praktykę zawodową i doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami co najmniej dwoma robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom.
Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość łączenia 2 funkcji osób przeznaczonych do realizacji zamówienia w powyższych branżach, w przypadku posiadania przez jedną osobę łącznie wymaganych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia odpowiednio opisanych dla określonych funkcji.

Po zmianie:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych 00/100 (PLN))
4. Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, że:
4.1 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane stanowiące dwa odrębne kontrakty obejmujące remont, rozbudowę lub przebudowę w obiektach budowlanych wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków o wartości każdej roboty nie mniejszej niż 7 000 000 zł brutto (słownie: siedem milionów złotych 00/100), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
4.2 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, czyli:
a) osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, a także doświadczenie w kierowaniu robotami w co najmniej dwóch obiektach budowlanych wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków o wartości każdej z robót nie mniejszej niż 4 000 000 zł brutto.
b) osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika Prac Konserwatorskich posiadającą stosowne uprawnienia lub odpowiednią praktykę zgodnie z treścią art. 37c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 840) oraz mającą doświadczenie w kierowaniu pracami konserwatorskimi w co najmniej dwóch obiektach budowlanych polegających na rozbudowie, przebudowie, remoncie obiektów zabytkowych (wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków).
c) osobą przeznaczoną do pełnienie funkcji Kierownika Robót Elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, a także co najmniej pięcioletnią praktykę zawodową i doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami co najmniej dwoma robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom,
d) osobę przeznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika Robót Teletechnicznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, a także co najmniej pięcioletnią praktykę zawodową i doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami co najmniej dwoma robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom.
Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość łączenia 2 funkcji osób przeznaczonych do realizacji zamówienia w powyższych branżach, w przypadku posiadania przez jedną osobę łącznie wymaganych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia odpowiednio opisanych dla określonych funkcji.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-09-26 09:00

Po zmianie:
2022-09-28 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-09-26 10:00

Po zmianie:
2022-09-28 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-10-25

Po zmianie:
2022-10-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.