eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁubiankaUsługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Publicznego Przedszkola i Publicznego Żłobka w Łubiance



Ogłoszenie z dnia 2024-06-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Publicznego Przedszkola i Publicznego Żłobka w Łubiance

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łubianka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 8

1.5.2.) Miejscowość: Łubianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-152

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubianka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubianka.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Publicznego Przedszkola i Publicznego Żłobka w Łubiance

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a813696-2700-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00358408

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), w którym Zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym Wykonawcą. W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, zgodnie z art. 275 pkt. 2 ustawy Pzp, ogłoszonym w BZP nr 2024/BZP 00331200 z dnia 20.05.2024 r. nie złożono żadnej oferty i postępowanie zostało unieważnione, zaś pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-f7b435e4-1697-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowa polegającej na przygotowaniu, dostarczaniu oraz obsłudze związanej z dziennym wyżywieniem dla dzieci w wieku od 20 tygodni do 6 roku życia, uczęszczających do przedszkola i żłobka publicznego położonych przy ulicy Bydgoskiej 3 w Łubiance.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie w szczególności na:
1) przygotowaniu, dostarczaniu gotowych posiłków oraz czynnościach związanych z wydawaniem i późniejszym uprzątnięciem po zjedzeniu dla jednostek budżetowych Gminy Łubianka: Publicznego Przedszkola w Łubiance oraz Publicznego Żłobka w Łubiance – obie placówki mieszczą się przy ul. Bydgoskiej 3, 87-152 Łubianka,
2) dostarczaniu posiłków dla wyżej wymienionych uczestników w pojemnikach zapewniających zachowanie temperatury wymaganej przez Zamawiającego oraz zachowanie odpowiednich warunków sanitarno – higienicznych obowiązujących w zbiorowym żywieniu,
3) na Wykonawcy ciąży obowiązek takiej organizacji pracy, aby wydawanie posiłków odbyło się o ustalonych porach. W wyjątkowych sytuacjach, po wcześniejszym uzgodnieniu, dowóz może się odbywać w innych godzinach, np. ze względu na różne organizowane uroczystości. O wszelkich zmianach Wykonawca będzie informowany z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.
4) obowiązki opisane powyżej będą wykonywane codziennie, w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
3. Termin realizacji przedmiotu umowy: usługa objęta przedmiotem zamówienia obejmuję okres od dnia 12.06.2024r. do dnia 30.08.2024r., od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy z uwzględnieniem :
a) przerw określonych w kalendarzu roku szkolnego na dany okres (przerwa wakacyjna: 22.07.2024r. – 16.08.2024r.);
b) przerw wynikających z okresu zawieszenia funkcjonowania placówek z uwagi na sytuację nieprzewidziane np. COVID-19 itp.;
c) przerw ustalonych przez organ prowadzący w porozumieniu z dyrektorami placówek.
4. Dostawa musi odbywać się w naczyniach przystosowanych do przewozu żywności i zapewniających właściwą ochronę, temperaturę oraz środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności, spełniając przy tym wszelkie wymogi sanitarno-higieniczne - odpowiednie pozwolenie od Państwowej Inspekcji Sanitarno- epidemiologicznej, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych posiłków - zgodnie z przepisami prawa. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt odpowiada za stan higieniczny i sanitarny pojemników, w których dostarczane są posiłki, w tym za mycie pojemników po wydaniu posiłków. Posiłki do placówek będę dostarczane na koszt i ryzyko Wykonawcy.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie następujące liczby posiłków:
Publiczne Przedszkole - cztery posiłki dziennie tj. śniadanie, II śniadanie, obiad (zupa + drugie danie) i podwieczorek dla grupy 60 dzieci
Publiczny Żłobek - cztery posiłki dziennie tj. śniadanie, II śniadanie, obiad (zupa + drugie danie) i podwieczorek dla grupy 30 dzieci
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości dzieci w Publicznym Przedszkolu w Łubiance w zakresie +/- 10 dzieci. Zamawiający zastrzega, że ilości posiłków są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wybory najkorzystniejszej oferty. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w ilościach podanych jako szacunkowe.
6. Planowana ilość posiłków ma charakter szacunkowy. W zależności od frekwencji dzieci lub zmiany deklaracji rodziców zgłaszających, chęć żywienia dzieci może ulec zmniejszeniu oraz nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. Ewentualne zmiany ilości zamawianych posiłków upoważniony pracownik danej jednostki zgłaszać będzie telefonicznie Wykonawcy do godziny 8:00 danego dnia.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dzieci i ilości dostarczanych posiłków zgodnie z rzeczywistą potrzebą. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie określane na podstawie faktycznej liczby dostarczonych zestawów na dany dzień dla danej liczby dzieci. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł.
8. Cena brutto jednodniowych posiłków dla jednego dziecka w przedszkolu i żłobku winna zawierać koszt przygotowania, dostarczenia oraz koszty zakupu środków czystości i oddelegowania pracownika Wykonawcy, który pozostanie na miejscu i będzie zajmować się czynnościami związanymi z przygotowaniem porcji posiłkowych, podawaniem, sprzątnięciem po posiłkach, umyciem naczyń i dbaniem o czystość i porządek w udostępnionych pomieszczeniach.
[...] dalsze informacje są zawarte w Zaproszeniu do negocjacji skierowanym do wybranego Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lavaro Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792691425

7.3.3) Ulica: Płaska 64

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63851,4 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-12 do 2024-08-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.