Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00408494/01 - Wynik z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa skrzyżowania przy szkole w Wierzchowinach gmina Jedlińsk”
w ramach zadania inwestycyjnego: Projekt i przebudowa skrzyżowania przy szkole w Wierzchowinach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JEDLIŃSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warecka 19
1.5.2.) Miejscowość: Jedlińsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483213021
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jedlinsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlinsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa skrzyżowania przy szkole w Wierzchowinach gmina Jedlińsk”
w ramach zadania inwestycyjnego: Projekt i przebudowa skrzyżowania przy szkole w Wierzchowinach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5907b50-26ff-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00358437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041839/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Projekt i przebudowa skrzyżowania przy szkole w Wierzchowinach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się w języku polskim, przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy znajdującej się pod adresem
https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl/ lub poczty elektronicznej przetargi@jedlinsk.pl (z tym zastrzeżeniem że adres e-mail nie dotyczy
składania oferty. Oferta pod rygorem nieważności musi zostać złożona za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej zamawiającego Market planet pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L119 z04.05.2016, str. 1), informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest : Wójt Gminy Jedlińsk, ul. Warecka 19,
26-660 Jedlińsk, tel/fax: 48 3213021, e-mail: jedlinsk@jedlinsk.pl/nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/; z
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jedlińsk, kontaktować można się pod adresem e-mail:
inspektor@cbi24.pl.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust 1 pzp;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie
z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Pzp (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), a następnie zawarcia umowy z
wybranym wykonawcą, jej realizacji oraz rozliczenia,; podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i
c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy,
której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem
umowy oraz przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. – pzp; posiada Pan/i prawo
do:• żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania,• wniesienia skargi do
organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; nie przysługuje Pani/u• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;• na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Pan/i dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu
decyzji, w tym profilowaniu; Pan/i a dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat
liczonych od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata,okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy informujemy iż:− w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679,wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. − skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozp. 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. − wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozp. 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa skrzyżowania przy szkole w Wierzchowinach gmina Jedlińsk
Zadanie ma na celu przebudowę skrzyżowania dróg gminnych nr 350419W, nr 350409W
i drogi powiatowej nr 3514W o nawierzchni asfaltowej, zlokalizowanego przy szkole
w Wierzchowinach. Roboty drogowe obejmują wykonanie korekty geometrii jezdni, wykonanie poboczy, wykonanie chodnika, wykonanie zjazdów indywidualnych z betonu asfaltowego, wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki betonowej, odtworzenie
i oczyszczenie istniejących rowów, wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych, wykonanie projektowanego oznakowania pionowego i poziomego, regulacja wysokościowa infrastruktury podziemnej, budowa kanału technologicznego oraz zabezpieczenie istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej własności Orange Polska i Internet dla Mazowsza
w związku z przebudową skrzyżowania przy szkole w Wierzchowinach, gmina Jedlińsk.
Szczegółowy zakres według projektów technicznych.
I. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
-roboty pomiarowe, inwentaryzacja powykonawcza,
-frezowanie profilujące pod wzmocnienie nawierzchni z betonu asfaltowego do 6cm
z odwiezieniem urobku,
-likwidacja wiaty przystankowej,
-cięcie piłą nawierzchni z betonu asfaltowego na głębokość do 10cm,
II. Roboty ziemne:
- wykopy związane z korytowaniem pod konstrukcje z wywiezieniem nadmiaru urobku,
- wykonanie nasypów z gruntu dowiezionego,
III. Krawężniki i obrzeża:
-obrzeże betonowe na ławie z betonu cementowego C12/15,
-krawężnik betonowy na ławie z betonu cementowego C12/15,
IV. Podbudowa
-profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni utwardzonych
-warstwy ulepszonego podłoża z CBGM 0/11,2mm C1,5/2,0 grubości 15 cm jezdnia KR2 na G2 (PK), odsadzka jezdnia, chodnik(PK), zjazd KB(PK), zjazd BA(PK), odsadzka zjazd z BA
-warstwy podbudowy zasadniczej z CBGM 0/11,2mm C3/4 grubości średnio 10cm chodnik na BA, zjazd KB na BA,
-warstwy podbudowy zasadniczej z CBGM 0/11,2mm C3/4 grubości 15cm chodnik(PK), zjazd KB(PK), zjazd BA(PK), odsadzka zjazd z BA,
-oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni z CBGM w ilości 03,-0,5kg/m2 jezdnia KR2 na G2(PK), odsadzka jezdnia, zjazd BA(PK), odsadzka zjazd z BA,
-oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni z BA i BA po frezowaniu korekcyjnym w ilości0,2-0,5kg/m2 jezdnia wzmocnienie,
- oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni z BA i BA po frezowaniu korekcyjnym w ilości0,2-0,5kg/m2 jezdnia wzmocnienie +podbudowa z BA,
-warstwa z betonu asfaltowego AC 16P 50/70 grubości średnio 10 cm (7-14cm) jezdnia wzmocnienie +podbudowa z BA,
-warstwa z betonu asfaltowego AC 16P 50/70 grubości 8cm jezdnia KR2 na G2(PK), odsadzka jezdnia,
V. Nawierzchnie
-oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy z betonu asfaltowego w ilości
0,3-0,5kg/m2 jezdnia wzmocnienie +podbudowa z BA, jezdnia KR2 na G2(PK), odsadzka jezdnia,
-oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy z betonu asfaltowego w ilości
0,3-0,5kg/m2 wyniesienie,
-warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W 50/70 grubości 6 cm jezdnia KR2 na G2(PK) odsadzka jezdnia,
-warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W 50/70 grubości 6 cm wyniesienie,
-warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16W50/70 grubości średnio 7cm (4cm-10cm) jezdnia wzmocnienie,
-oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową warstwy wiążącej i wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 0,1-0,3kg/m2 jezdnia KR2na G2(PK), odsadzka jezdni, jezdnia wzmocnienie,
-oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową warstwy wiążącej i wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 0,1-0,3kg/m2 jezdnia KR2na G2(PK), odsadzka jezdni, jezdnia,
-wzmocnienie, oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową warstwy wiążącej
i wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 0,1-0,3kg/m2 wyniesienie,
-warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 grubości 4cm jezdnia KR2na G2(PK), jezdnia wzmocnienie
-warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 grubości 4cm wyniesienie,
-warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 grubości 5cm,
-nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5mm grubości 15cm,
-nawierzchnia kostki betonowej fazowanej szara gr.8cm ułożona na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 gr. 3cm chodnik(PK), chodnik na BA
-nawierzchnia kostki betonowej fazowanej szara gr.8cm ułożona na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 gr. 3cm zjazd KB(PK), zjazd KB na BA
-nawierzchnia kostki betonowej fazowanej szara gr.8cm ułożona na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 gr. 3cm
-nawierzchnia z żółtych płytek z wybrzuszeniami gr.5cm ułożone na podsypce cementowo- piaskowej
VI Roboty towarzyszące i wykończeniowe
-regulacja wysokościowa zasuw wodociągowych wraz z wymianą kołnierza na nowy,
-oczyszczenie i przeprofilowanie rowu L=20m (dna i skarp) wraz z zabezpieczeniem skarp
i dna rowu poprzez obsianie trawą, grubość humusu 5 cm, dowóz,
-wykonanie zieleńców – humusowanie z obsianiem przy grubości humusu 5cm, dowóz,
-wykonanie odwodnienia liniowego betonowego, ruszt żeliwny klasy C250 ciągłe, szczelne
z wykonaniem otworów w ścianie bocznej na wlocie i wylocie wraz z wykonaniem ławy oporem z betonu,
VII Stała organizacja ruchu
-słupki do znaków D50
-słupki z ramieniem D50,
-słupki przeszkodowe U-12c
-znaki okrągłe duże, trójkątne średnie, prostokątne średnie, prostokątne średnie B-20, znak prostokątny średni E-2a, prostokątne średnie E-4, prostokątne średnie U-3c, U-3d(1,2m), prostokątne średnie -tabliczki, prostokątne średnie tabliczki T-27
-lustro U-18b,
-przestawienie istniejących znaków,
-malowanie grubowarstwowe białe,
-malowanie grubowarstwowe czerwone akustyczne,
-montaż punktowych elementów odblaskowych białych dwustronnych,
-montaż punktowych elementów odblaskowych czerwono -białych dwustronnych.
VIII. Budowa studni kablowych
-budowa studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych SKR, typ SKR-2, grunt kategorii III (rama + pokrywa ciężka),
-montaż elementów mechanicznej ochrony przed ingerencją osób nieuprawnionych
w istniejących studniach kablowych, pokrywa dodatkowa z listwami, rama ciężka lub podwójna lekka.
IX. Budowa kanału technologicznego KTu
-budowa kanalizacji kablowej pierwotnej z rur z tworzyw sztucznych w wykopie wykonanym mechanicznie w gruncie kategorii III, 1 warstwa i 1 otwór w ciągu kanalizacji, 1 rura
w warstwie Rura HDPE fi 125/7,1mm,
-budowa rurociągu kablowego na głębokości 1·m w wykopie wykonanym koparkami łyżkowymi, grunt kategorii III-IV, HDPE Fi·40·mm w zwojach, dodatek za każdą następną rurę w rurociągu,
-budowa rurociągu kablowego na głębokości 1·m w wykopie wykonanym koparkami łyżkowymi, grunt kategorii III-IV, pakiet mikrorurek DB7/10 zwojach, dodatek za każdą następną rurę w rurociągu,
-układanie taśmy ostrzegawczej w wykopie,
-badanie szczelności zmontowanych odcinków, do 2·km, rurociągi kablowe w ziemi, rury Fi·40·mm i pakiet mikrorurek,
X Budowa kanału technologicznego o profilu KTp,
-budowa kanalizacji kablowej pierwotnej z rur z tworzyw sztucznych w wykopie wykonanym mechanicznie w gruncie kategorii III, 1 warstwa i 2 otwory w ciągu kanalizacji, 2 rury
w warstwie. Rury HDPE fi 125/7,1mm ze złączkami HDPE 125 z uszczelkami,
-ręczne wciąganie rur kanalizacji wtórnej, otwór wolny, rury w zwojach, 3xFi·40·mm do rury osłonowej HDPE 125/7,1
-ręczne wciąganie wiązki mikrorur 7x12/10 do rury osłonowej HDPE 125/7,1
XI. Zabezpieczenie istniejącej sieci telekomunikacyjnej własności ORANGE POLSKA
i IdM
-roboty ziemne dla robót elektroenergetycznych, teren uzbrojony, grunt kategorii III - wykop pod rury dwudzielne (40x0,4x0,8),
-zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych, rury ochronne dwudzielne PVC,
do Fi·110·mm A-110-PS,
-zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych, rury ochronne dwudzielne PVC,
do Fi·200·mm A-160-PS.
XII. Odtworzenie nawierzchni
-rozebranie podbudowy, z kruszywa kamiennego ręcznie, grubość podbudowy 15·cm,
-rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, ręcznie, grubość nawierzchni 3·cm,
-rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, ręcznie, dodatek za każdy dalszy 1·cm,
-podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15·cm
-nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa wiążąca, grubości 4·cm,
-nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna, grubości 3·cm,
-nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna, dodatek za każdy dalszy 1·cm grubości warstwy.
Biorąc pod uwagę wymogi art. 100 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, tj. aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, Zamawiający informuje, że adekwatnie do zakresu przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej zamówienia zostały postawione wymogi w tym zakresie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonych do SWZ Projektach budowlanych, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232452-5 - Roboty odwadniające
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Kryterium Znaczenie
1. C – cena brutto oferty 60%
2. G - długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz wbudowane materiały 40%
Razem 100%
Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:
S = C + G
1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą .
2) Oferty oceniane będą punktowo.
3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
Kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz wbudowane materiały ” liczone w okresach miesięcznych:
60 miesięcy Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów.
72 miesiące Wykonawca otrzyma 20 punktów
84 miesiące Wykonawca otrzyma 40 punktów
W przypadku zaoferowania gwarancji powyżej 84 miesięcy Wykonawca otrzyma 40 punktów.
Zaoferowanie okresu krótszego niż wymagany skutkować będzie odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z SWZ na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 Pzp.
Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu oferty okresu gwarancji
w miesiącach, wówczas Zamawiający przyjmie minimalny okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, a Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium „długość okresu gwarancji”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz wbudowane materiały
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
2. UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
4.1 doświadczenie wykonawcy:
Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną, która:
polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej
4.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:
1) Kierownik Budowy -min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych - co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy/robót z zakresu budowy, przebudowy, remontu dróg (licząc od daty uzyskania odpowiednich uprawnień);
2) Kierownik robót branży instalacyjnej telekomunikacyjnej - min 1 osoba posiadająca uprawnienia w branży instalacyjnej telekomunikacyjnej w specjalności sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (bez ograniczeń) obejmujących kierowanie robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594),
z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 5; (Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia w/w oświadczenia jeżeli w postępowaniu zostanie złożona jedna oferta)
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, (Zamawiający pobierze samodzielnie z ogólnodostępnych rejestrów Wykonawca nie musi załączać do dokumentów na wezwanie)
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokumenty potwierdzające w/w okoliczności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
b) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
f) art. 109 ust. 1 pkt 4 i pkt 7 ustawy Pzp - wg załącznika 12 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz doświadczenia - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, załącznik nr 3
b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 4
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje zmiany umowy na podstawie art. 455 pzp w szczególności w zakresie:a) wystąpienia wyjątkowych okoliczności, niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a wpływają na jej realizację;
b) zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający;
c) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu prac;
d) zmiany w terminach wykonywania prac;
e) zmiany ilości prac - według potrzeb;
f) rezygnacji z wykonania części prac;
g) terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli wystąpią przyczyny niezależne od działań leżących po stronie Wykonawcy;
h) zmiany ceny w przypadkach określonych w zał. nr 8 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-25 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-24
INNE PRZETARGI JEDLIŃSK
- Dostosowanie budynku mieszkalnego nr 1 Domu Pomocy Społecznej w Jedlance do przepisów przeciwpożarowych Modernizacja wewnętrznej instalacji hydrantowej dla potrzeb budynku nr 1 głównego D P S
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności tj. mięsa drobiowego, wieprzowego, wołowego, wędlin na potrzeby stołówek szkolnych we Wsoli i w Jedlińsku w roku 2025
więcej: przetargi JEDLIŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.