eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WilkowiceRozbudowa ul. Do Boru w Wilkowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ul. Do Boru w Wilkowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WILKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182309

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 25

1.5.2.) Miejscowość: Wilkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-365

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 499 00 77

1.5.8.) Numer faksu: 33 817 30 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wilkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wilkowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-wilkowice.logintrade.net/zapytania_email,158901,4a2c0aee8a5b29880e417d01c8ac51c5.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa ul. Do Boru w Wilkowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca5853b7-ea85-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00358456

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082413/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa ul. Do Boru w Wilkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258684

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 12038155,75 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1343813,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Rozbudowa ul. Do Boru w Wilkowicach”.
2. Inwestycja finansowana jest z:
• Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (w wysokości 98% wartości inwestycji, lecz nie więcej niż 1.666.000,00 zł),
• Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 (środki zostały pozyskane z programu Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych w ramach naboru wniosków na wsparcie dla gmin na podstawie §2 ust. 1 pkt 5) uchwały nr 102 Rady Ministrów z dnia 23.07.2020r.). Niniejsze zamówienie jest udzielane jako cześć większego przedsięwzięcia pn. Przebudowa dróg gminnych, budowa parkingów oraz ciągów pieszo - rowerowych w celu udostępnienia oraz poprawy bezpieczeństwa dojazdu/dojścia do Centrum Sportu i Rekreacji w Wilkowicach (minimum 2% wartości inwestycji).
3. Zakres inwestycji obejmuje zaprojektowanie w tym wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej [ZRID] lub innych wymaganych prawem decyzji, pozwoleń, zgłoszeń a następnie wykonanie robót budowlanych oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych prawem zgłoszeń i pozwoleń na użytkowanie dla potrzeb zadania. W ramach inwestycji przewidziano rozbudowę ul. Do Boru - zgodnie z ETAPEM IX opracowanego Programu Funkcjonalno- Użytkowego;
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru autorskiego przez Projektantów opracowujących dokumentację projektową, na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zakres rzeczowy zadania obejmuje rozbudowę drogi na szerokość pasa ruchu min. 3,5 m (szerokość pasa ruchu 3,5 m + mijanki) wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej o szerokości użytkowej ok. 3,0 m. Na obszarze objętym inwestycją znajdują się liczne sieci uzbrojenia terenu – sieć telekomunikacyjna, elektroenergetyczna, wodociągowa, kanalizacyjna i gazowa, które będą podlegać przebudowie i zabezpieczeniu w niezbędnym zakresie.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
1) Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami (w tym decyzją środowiskową), obejmujący szerszy zakres inwestycji (wszystkie IX ETAPÓW), - stanowiący część załącznika nr 5 do SWZ – Opisu Przedmiotu Zamówienia,
2) Opis Przedmiotu Zamówienia – stanowiący część załącznika nr 5 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia,
Wycena Szacunkowa Kosztów Inwestycji została udostępniona wyłącznie pomocniczo i nie stanowi podstawy wyceny oferty.
3) Wstępna Promesa dotycząca inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja6PGR/2023/2745/PolskiLad.
4) Projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233140-2 - Roboty drogowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1893900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1893900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1893900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ARBUD Anna Kluka

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: STARBUD Bożena Kluka, ARK Projekt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862210382

7.3.3) Ulica: al. Armii Krajowej 220 paw. 2 pok. 215

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie części projektowej objętej przedmiotem zamówienia raz sprawowanie nadzoru autorskiego.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1893900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.