Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00240299/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót remontowych kanałów dopływowych i odpływowych ścieków znajdujących się na terenie COŚ w Częstochowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152082649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Srebrna 172/188
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-202
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@waratasa.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartasa.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
wartasa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sektor wodny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót remontowych kanałów dopływowych i odpływowych ścieków znajdujących się na terenie COŚ w Częstochowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fbd9845-f4ac-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358516
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240299
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/TM/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 328424,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych ścian zewnętrznych kanałów dopływowych ścieków do reaktorów biologicznych na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ulicy Srebrnej 172/188 w Częstochowie. Planowany zakres prac remontowych obejmuje m.in. remont dylatacji, uzupełnienie konstrukcji żelbetowej obiektu, skucie odspojonej wyprawy, oczyszczenie powierzchni, wykonanie warstwy szczepnej oraz uzupełnienie wyprawy i wykonanie warstwy zamykającej na całej powierzchni.Szczegółowy zakres prac (przedmiar robót) znajduje się w Załączniku nr 11 do SWZ. 1. Organizacja robót powinna zapewnić jak najmniejsze utrudnienia w bezkolizyjnym i bezpiecznym poruszaniu się po obiekcie.
2. Wykonawca własnym staraniem zorganizuje swoje zaplecze magazynowe i socjalne.
3. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów oraz sprzętu specjalistycznego we własnym zakresie.
4. Wykonawca zobowiązuje się porządkować na bieżąco teren, na którym prowadzi roboty (dotyczy to również dróg dojazdowych, z których korzystał) oraz po zakończeniu zadania doprowadzić ten teren do stanu jak sprzed rozpoczęcia robót. Z tytułu powyższych prac Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
5. Powstałe w trakcie robót odpady są własnością Wykonawcy i koszt ich zagospodarowania należy uwzględnić w ofercie.
6. Wykonawca na wyraźny wniosek Zamawiającego złoży zdemontowane elementy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku braku takiego wniosku zdemontowane elementy należy traktować, jako odpady powstałe podczas prowadzonych robót.
7. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia oraz natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o ich wystąpieniu.
8. Wszystkie materiały użyte w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty oraz muszą być dopuszczone do użytkowania w budownictwie.
9. Wykonawca zobowiązuje się do codziennego zgłaszania Dyspozytorowi wejścia i opuszczenia terenu zakładu wraz z podaniem ilości pracowników realizujących prace w danym dniu.
10. Wszyscy pracownicy uczestniczący w realizacji zamówienia na terenie Oczyszczalni Ścieków powinni być zapoznani z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. Dz.U. Nr 47 poz.401 w sprawie BHP odnośnie zakresu prac objętych zamówieniem. Podpisaną imienną listę należy dostarczyć przed przystąpieniem do prac na obiekcie.
11. Wykonawca przedstawi imienną listę pracowników oraz sprzętu technicznego biorącego udział w realizacji zamówienia.
12. Wykonawca zadania zobowiązany jest do zapewnienia kierownika robót, nadzorującego na bieżąco wykonywane roboty.
13. Wykonawca zgłosi Przedmiot zamówienia do odbioru w terminie minimum 5 dni kalendarzowych przed datą zakończenia zadania.
14. Zamawiający w terminie 3 dni od dnia przesłania zgłoszenia o gotowości do odbioru końcowego, wyznaczy komisję odbiorową i poinformuje Wykonawcę
o terminie odbioru.
15. Wykonawca wraz ze zgłoszeniem do odbioru dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty:
1) atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności na użyte materiały,
2) pisemną gwarancję na wykonane roboty,
3) oświadczenie kierownika robót o przeprowadzeniu prac zgodnie ze sztuką budowlaną oraz o doprowadzeniu terenu budowy do należytego stanu.
16. Wszystkie roboty należy uzgadniać z uprawnionymi przedstawicielami Wydziału Głównego Mechanika.
17. Wykonawca udzieli, co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonywane roboty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 199102,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych ścian kanałów odpływowych ścieków z reaktorów biologicznych pomiędzy reaktorem 08ha instalacją BIOGRADEX na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ulicy Srebrnej 172/188 w Częstochowie. Planowany zakres prac remontowych obejmuje m.in. remont dylatacji, uzupełnienie konstrukcji żelbetowej obiektu, skucie odspojonej wyprawy, oczyszczenie powierzchni, wykonanie warstwy szczepnej oraz uzupełnienie wyprawy i wykonanie warstwy zamykającej powierzchnię betonową na całej powierzchni.
Szczegółowy zakres prac (przedmiar robót) znajduje się w Załączniku nr 12 do SWZ. 1. Organizacja robót powinna zapewnić jak najmniejsze utrudnienia w bezkolizyjnym i bezpiecznym poruszaniu się po obiekcie.
2. Wykonawca własnym staraniem zorganizuje swoje zaplecze magazynowe i socjalne.
3. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów oraz sprzętu specjalistycznego we własnym zakresie.
4. Wykonawca zobowiązuje się porządkować na bieżąco teren, na którym prowadzi roboty (dotyczy to również dróg dojazdowych, z których korzystał) oraz po zakończeniu zadania doprowadzić ten teren do stanu jak sprzed rozpoczęcia robót. Z tytułu powyższych prac Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
5. Powstałe w trakcie robót odpady są własnością Wykonawcy i koszt ich zagospodarowania należy uwzględnić w ofercie.
6. Wykonawca na wyraźny wniosek Zamawiającego złoży zdemontowane elementy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku braku takiego wniosku zdemontowane elementy należy traktować, jako odpady powstałe podczas prowadzonych robót.
7. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia oraz natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o ich wystąpieniu.
8. Wszystkie materiały użyte w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty oraz muszą być dopuszczone do użytkowania w budownictwie.
9. Wykonawca zobowiązuje się do codziennego zgłaszania Dyspozytorowi wejścia i opuszczenia terenu zakładu wraz z podaniem ilości pracowników realizujących prace w danym dniu.
10. Wszyscy pracownicy uczestniczący w realizacji zamówienia na terenie Oczyszczalni Ścieków powinni być zapoznani z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. Dz.U. Nr 47 poz.401 w sprawie BHP odnośnie zakresu prac objętych zamówieniem. Podpisaną imienną listę należy dostarczyć przed przystąpieniem do prac na obiekcie.
11. Wykonawca przedstawi imienną listę pracowników oraz sprzętu technicznego biorącego udział w realizacji zamówienia.
12. Wykonawca zadania zobowiązany jest do zapewnienia kierownika robót, nadzorującego na bieżąco wykonywane roboty.
13. Wykonawca zgłosi Przedmiot zamówienia do odbioru w terminie minimum 5 dni kalendarzowych przed datą zakończenia zadania.
14. Zamawiający w terminie 3 dni od dnia przesłania zgłoszenia o gotowości do odbioru końcowego, wyznaczy komisję odbiorową i poinformuje Wykonawcę
o terminie odbioru.
15. Wykonawca wraz ze zgłoszeniem do odbioru dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty:
1) atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności na użyte materiały,
2) pisemną gwarancję na wykonane roboty,
3) oświadczenie kierownika robót o przeprowadzeniu prac zgodnie ze sztuką budowlaną oraz o doprowadzeniu terenu budowy do należytego stanu.
16. Wszystkie roboty należy uzgadniać z uprawnionymi przedstawicielami Wydziału Głównego Mechanika.
17. Wykonawca udzieli, co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonywane roboty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 204858,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170770,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171504,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170770,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU SUPERBAU Magdalena Ślusarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741640014
7.3.3) Ulica: Częstochowska 25
7.3.4) Miejscowość: Lipie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-165
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŚLUSARCZYK MAGDALENA PPHU SUPERBAU
jakie przetargi wygrała firma
ŚLUSARCZYK MAGDALENA PPHU SUPERBAU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170770,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189577,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209382,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189577,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIECHA Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732848086
7.3.3) Ulica: Spacerowa 59
7.3.4) Miejscowość: Słowik
7.3.5) Kod pocztowy: 42-263
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189577,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont drogi powiatowej nr 1043 S na odc. Brzyszów - Kusięta w km 0+100 - 1+600, gmina Mstów.
- Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych przy budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 5 ul. Juliusza Słowackiego 35 w Częstochowie
- Remont drogi powiatowej nr 1040 S na odc. Małusy - Kobyłczyce w km 9+460 - 10+005, gmina Mstów.
- Świadczenie usług szkoleniowych i korepetycji na potrzeby realizacji projektu pn. "Rozwiń skrzydła" - 7 części
- Przebudowa pochylni dla osób z niepełnosprawnościami wraz z przebudową schodów wejścia głównego i wymianą drzwi wejścia głównego budynku WZOZ nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą w Częstochowie.
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego (sprzedaż oraz dystrybucja) do Biur Powiatowych Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR z siedzibami w Żywcu, Międzyświeciu oraz Raciborzu
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-7 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap II
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
- Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w m. Wojcieszów przy ul. Bolesława Chrobrego od nr 39 do nr 43c
- Modernizacja AOS w Bychawie poprzez remont łazienek i wygłuszanie drzwi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.