Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00323600/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi serwisowej pogwarancyjnej symulatorów pacjenta użytkowanych przez Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum, odpowiednio w odniesieniu od 1 do 2 części zamówienia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Anny 12
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi serwisowej pogwarancyjnej symulatorów pacjenta użytkowanych przez Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum, odpowiednio w odniesieniu od 1 do 2 części zamówienia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55dfe25e-2786-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00255616/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa serwisowa pogwarancyjna na symulatory pacjenta.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie w zakresie od jednej do dwóch części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323600/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 141.2711.35.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186173,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi serwisowej pogwarancyjnej symulatorów pacjenta użytkowanych przez Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do dwóch części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej pogwarancyjnej symulatorów pacjenta, użytkowanych przez Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w podziale na 2 części:
1.3.1. Część 1 - usługa serwisowa pogwarancyjna symulatorów pacjenta producenta Laerdal Medical SA,
1.4. Zakres postępowania i zamówienia obejmuje w szczególności:
1.4.1. serwis urządzeń – symulatorów pacjenta polegający na sprawdzeniu poprawności ich działania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia,
1.4.2. wymianę części zużywalnych wykonywanych zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta urządzeń,
1.4.3. wykonanie czynności naprawczych określonych przez Zamawiającego, gwarantujących ciągłą, sprawną pracę symulatorów pacjenta,
1.4.4. udzielnie rękojmi i gwarancji jakości na wykonane przeglądy serwisowe pogwarancyjne, oraz na materiały.
1.5. Miejscem realizacji zamówienia są pomieszczenia dydaktyczne Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie:
- Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7 (część 1 i 2 zamówienia),
- budynek Centrum Dydaktyczno - Kongresowego Wydziału Lekarskiego przy ul. św. Łazarza 16 w Krakowie (część 1 zamówienia).
1.6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania serwisu pogwarancyjnego zgodnie z wymaganiami producentów symulatorów pacjenta wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia, dobrą praktyką, sztuką i wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami i normami.
1.7. Usługi Wykonawcy muszą skutkować utrzymaniem symulatorów pacjentów w należytym stanie technicznym zapewniającym ich optymalną sprawność i bezpieczne użytkowanie.
1.8. Wykonawca musi posiadać odpowiednią wiedzę, doświadczenie, środki, sprzęt do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością oraz zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy i techniki oraz dysponuje stosowną bazą do wykonania przedmiotu zamówienia.
1.9. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę elementy stosowane podczas realizacji przedmiotu postepowania i zamówienia były ze sobą kompatybilne, zapewniały pełną funkcjonalność bez konieczności dodatkowych inwestycji ze strony Zamawiającego i były to wyłącznie wyroby, materiały oraz urządzenia oryginalne oraz posiadające aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
1.10. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił minimum 6 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, liczony od podpisania protokołu odbioru.
1.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz sprzętu objęty usługą serwisową pogwarancyjną określa załącznik nr 2 do SWZ.
1.12. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
1.13. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 109700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi serwisowej pogwarancyjnej symulatorów pacjenta użytkowanych przez Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do dwóch części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej pogwarancyjnej symulatorów pacjenta, użytkowanych przez Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum w podziale na 2 części:
1.3.1. Część 2 - usługa serwisowa pogwarancyjna symulatorów pacjenta producenta Gaumard Scientific.
1.4. Zakres postępowania i zamówienia obejmuje w szczególności:
1.4.1. serwis urządzeń – symulatorów pacjenta polegający na sprawdzeniu poprawności ich działania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia,
1.4.2. wymianę części zużywalnych wykonywanych zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta urządzeń,
1.4.3. wykonanie czynności naprawczych określonych przez Zamawiającego, gwarantujących ciągłą, sprawną pracę symulatorów pacjenta,
1.4.4. udzielnie rękojmi i gwarancji jakości na wykonane przeglądy serwisowe pogwarancyjne, oraz na materiały.
1.5. Miejscem realizacji zamówienia są pomieszczenia dydaktyczne Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie:
- Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7 (część 1 i 2 zamówienia),
1.6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania serwisu pogwarancyjnego zgodnie z wymaganiami producentów symulatorów pacjenta wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia, dobrą praktyką, sztuką i wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami i normami.
1.7. Usługi Wykonawcy muszą skutkować utrzymaniem symulatorów pacjentów w należytym stanie technicznym zapewniającym ich optymalną sprawność i bezpieczne użytkowanie.
1.8. Wykonawca musi posiadać odpowiednią wiedzę, doświadczenie, środki, sprzęt do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością oraz zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy i techniki oraz dysponuje stosowną bazą do wykonania przedmiotu zamówienia.
1.9. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę elementy stosowane podczas realizacji przedmiotu postepowania i zamówienia były ze sobą kompatybilne, zapewniały pełną funkcjonalność bez konieczności dodatkowych inwestycji ze strony Zamawiającego i były to wyłącznie wyroby, materiały oraz urządzenia oryginalne oraz posiadające aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
1.10. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił minimum 6 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, liczony od podpisania protokołu odbioru.
1.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz sprzętu objęty usługą serwisową pogwarancyjną określa załącznik nr 2 do SWZ.
1.12. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
1.13. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 76473,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134931,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134931,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134931,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LAERDAL MEDICAL POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9542460470
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LAERDAL MEDICAL POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LAERDAL MEDICAL POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134931,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94062,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94062,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94062,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMEDU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9291952157
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94062,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - w terminie od stycznia do czerwca 2025 roku
- dostawa 1 szt. laptopa dla WEiP -DE-dzp.272-720/24
- ZP.160.2024 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa wyrobów przemysłu metalowego
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
- Dostawa bloków betonowych wraz z ich ułożeniem
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis sprzętu medycznego w Szpitalu Powiatowym w Radomsku" "PROCEDURA POWTÓRZONA" Nr Spr. 1343/2024
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ ZAMAWIAJĄCEGO
- Konserwacja i przeglądy sprzętu medycznego będącego na wyposażeniu 107 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Wałczu - powtórzone zadania
- Obsługa serwisowa aparatury okulistycznej III
- Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach na lata 2025-2026
- Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.