Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00289294/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
- 2024/BZP 00528995/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00382969/01 - Wynik z dnia 2024-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000657119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. dr. Stanisława Rybickiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468340821
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.wieczorek@wsz-skier.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalskierniewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/wsz-skierniewice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ea8d1fc-fc97-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00358550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00210013/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289294
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSZ.DAT.SZP.261.1.8/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 709333,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 31963,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 6912,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 2977,82 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 1981,69 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 8505,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 11047,17 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 122871,36 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 1425,60 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 4095,36 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 64800,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 25871,68 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 5487,80 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 13878,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 2120,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 1060,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 2120,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 1060,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 21999,99 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 60642,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 7776,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 15120,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 4077,37 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 97137,99 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 116860,90 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 65718,00 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 23950,08 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 14612,40 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 5547,30 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 15228,00 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 5447,52 PLN
Część 32
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 8557,92 PLN
Część 33
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 8208,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129379,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129379,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129379,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRESENIUS MEDICAL CARE POLSKA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631120477
7.3.3) Ulica: UL. KRZYWA 13
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 60-118
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129379,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59497,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59497,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59497,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CIRRO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002331830
7.3.3) Ulica: UL. ELEWATORSKA 58
7.3.4) Miejscowość: BIAŁYSTOK
7.3.5) Kod pocztowy: 15-620
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59497,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4939,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4939,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4939,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dräger Polska sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 090518586
7.3.3) Ulica: ul. Posag 7 Panien 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4939,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95165,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95165,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95165,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Getinge Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012328754
7.3.3) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95165,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 26)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21898,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21898,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21898,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 26)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630002936
7.3.3) Ulica: ul. Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 26)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21898,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 30
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 31
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 32
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach prowadzone jest na platformie PZP, Zamawiający przez omyłkę w zestawieniu pakietów na platformie nie zamieścił pakietu nr 32, co skutkuje brakiem możliwości złożenia prawidłowo oferty poprzez platformę Pzp. Wykonawca nie ma możliwości zaznaczenia, że składa ofertę na pakiet nr 32. Wobec powyższego Zamawiający zapewniając zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie Wykonawców, unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 32 na podstawie art. 256 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych: „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.”.
Część 33
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- "Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Skierniewice usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym"
- Świadczenie usług zapewniających tymczasowe schronienie osobom bezdomnym z terenu Miasta Skierniewice w 2025 roku
- Dostawa z montażem wyposażenia studia nagrań, 51/ZP/2024
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania IV
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap I
- Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej systemu monitoringu Miasta Skierniewice
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- Usługa wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- Świadczenie usług serwisowych i napraw urządzeń i oprogramowania firmy GETINGE użytkowanych w Sterylizatorni Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SYSTEMU UZDATNIANIA WODY PURELAB OPTION R7 WRAZ Z WYMIANĄ CZĘŚCI ZAMIENNYCH
- Obsługa serwisowa ultrasonografów
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.