Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00265316/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi do terenów pod budownictwo mieszkaniowe na terenie dzielnicy Leszczyny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG I SŁUŻBY KOMUNALNE W CZERWIONCE-LESZCZYNACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240785475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polna 6
1.5.2.) Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-238
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324272743
1.5.8.) Numer faksu: 324272743 wew.27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdisk@czerwionka-leszczyny.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdisk-czerwionka-leszczyny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdisk-czerwionka-leszczyny.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi do terenów pod budownictwo mieszkaniowe na terenie dzielnicy Leszczyny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ae21c53-ed96-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00358643
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027188/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa drogi do terenów pod budownictwo mieszkaniowe na terenie dzielnicy Leszczyny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265316
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDiSK-ZPM.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1903813,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa drogi o długości około 166,00 mb do terenów pod budownictwo mieszkaniowe na terenie dzielnicy Leszczyny w Czerwionce-Leszczynach w ramach zadania pod nazwą „Budowa drogi do terenów pod budownictwo mieszkaniowe na terenie dzielnicy Leszczyny”.
2. Na przedmiot zamówienia, określony w pkt 1, składa się w szczególności zakres rzeczowy obejmujący między innymi:
1) fazę projektową, przedmiotem której jest wykonanie następujących opracowań:
a) projekt wstępny opracowany i uzgodniony z Zamawiającym na podstawie założeń programu funkcjonalno-użytkowego –2 egz. (dopiero po akceptacji projektu wstępnego będzie można przystąpić do realizacji pozostałych prac projektowych ),
b) projekt zagospodarowania działki lub terenu – 5 egz.,
c) projekt architektoniczno-budowlany – 5 egz.,
d) projekt techniczny zawierający projekty branżowe: konstrukcyjny, drogowy, oświetlenia terenu, teletechniczny, odwodnienia terenu, przebudowy kolidującej infrastruktury technicznej, a także pozostałe niezbędne opracowania projektowe (w miarę potrzeb)- 4 egz. ,
e) opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi – 5 egz.,
f) projekt wykonawczy – 5 egz.,
g) projekt czasowej organizacji ruchu – 2 egz.,
h) projekt stałej organizacji ruchu – 2 egz.,
i ) inwentaryzacja zieleni istniejącej – 5 egz.,
j) opinia ornitologiczną (w miarę potrzeb) – 1 egz.,
k) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 5 egz.,
l) dokumentacja geodezyjna niezbędna do złożenia wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 162 z późń. zm.) - 1 kpl.,
m) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – 2 egz.,
n) przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie – 2 egz.,
o) wszelkie inne projekty i opracowania wymagane przepisami prawa oraz pozyskanie decyzji ZRID zezwalającej na wykonanie wszystkich robót objętych projektem – 1 kpl.
Wszelkie w/w dokumenty wchodzące w skład dokumentacji projektowej należy dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej ( płyta CD lub DVD) w formie plików .pdf oraz w wersji edytowalnej (numerycznej) w formie plików .dwg, .dxf oraz .doc.
2) fazę wykonawczą, przedmiotem której jest wykonanie m. in. wszelkich robót budowlanych obejmujących m.in.:
a) roboty przygotowawcze i prace geodezyjne (w tym wycinka drzew),
b) roboty rozbiórkowe oraz wykopy i wymiana gruntów (w miarę potrzeb),
c) wykonanie robót budowlano-montażowych,
d) roboty ziemne związane z wykonaniem przepustu,
e) wykonanie przepustu o średnicy wewnętrznej min. fi 1000 mm,
f) budowa sieci oświetleniowej wraz z latarniami,
g) budowa sieci kanalizacji deszczowej,
h) budowa nawierzchni wraz z niezbędną konstrukcją, w tym jezdni i ronda o nawierzchni z SMA, chodników o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, niezbędnej nawierzchni z kostki brukowej integracyjnej, ryflowanej itp. w miejscach przejść dla pieszych. (nawierzchnie oraz całą infrastrukturę należy dostosować do wymogów poruszania się po nich osób niepełnosprawnych)
i) wykonanie ewentualnych nasadzeń wynikających z decyzji dotyczącej wycinki drzew,
j) wykonanie humusowania i obsiania trawą powierzchni biologicznie czynnych w zakresie opracowania,
k) pełna obsługa geodezyjna wraz z sporządzeniem wszelkich niezbędnych dokumentacji,
l) wykonanie niezbędnych pomiarów, badań, protokołów oraz innych czynności mających na celu sprawne funkcjonowanie urządzeń, sieci, obiektów itp. zabudowanych podczas realizacji przedmiotowej inwestycji,
m) roboty związane z odtworzeniem terenów zielonych i przywróceniem nawierzchni po wykopach do stanu pierwotnego,
n) przestawienie słupów energetycznych betonowych wraz z ich wymianą na nowe,
o) roboty wykończeniowe i porządkowe,
p) zapewnienie nadzorów specjalistycznych,
r) pełnienie nadzoru autorskiego przez projektanta przez cały okres trwania inwestycji,
s) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, w tym dokonanych nasadzeń,
t) wprowadzenie tymczasowej i stałej zmiany organizacji ruchu.
Zamawiający wymaga, aby przy Wykonywaniu robót budowlanych stosować wyroby nowe, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego stosowania w budownictwie na podstawie odpowiednich przepisów. Wszystkie niezbędne elementy winne być wykonane zgodnie z ich technologią montażu i systemowymi rozwiązaniami przyjętymi przez producenta. Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z projektem budowlanym, STWiOR, warunkami stosowania i montażu materiałów wynikających z dokumentów dopuszczających je do obrotu (KOT, ETA, krajowych lub europejskich deklaracji właściwości użytkowych, informacji producentów, jednostek certyfikowanych itp.), zharmonizowanymi normami europejskimi, Polskimi Normami. Wszystkie zabudowane materiały, wyposażenie, urządzenia i osprzęt muszą być nieużywane i fabrycznie nowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1999211,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2080000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1999211,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWT Rekultivace a.s.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5263108967
7.3.3) Ulica: ul. Rychvaldská 2012
7.3.4) Miejscowość: Petřvald
7.3.5) Kod pocztowy: 735 41
7.3.7.) Kraj: Republika Czeska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Opracowanie wymaganej dokumentacji projektowej, uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizacji inwestycji drogowej (ZRID) - Biuro Projektowo Usługowe ‘ALDA” s. c. Hanna i Janusz Franiczek
2. Roboty przygotowawcze i prace geodezyjne, roboty rozbiórkowe oraz wykopy i wymiana gruntów, wykonanie robót budowlano-montażowych, wykonanie przepustu, budowa sieci oświetleniowej wraz z latarniami, budowa sieci kanalizacji deszczowej, budowa nawierzchni wraz z niezbędną konstrukcją, w tym jezdni i ronda o nawierzchni z SMA, chodników o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, niezbędnej nawierzchni z kostki brukowej, obsługa geodezyjna, wykonanie niezbędnych pomiarów, badań, protokołów, przywróceniem nawierzchni po wykopach do stanu pierwotnego, przestawienie słupów energetycznych betonowych wraz z ich wymianą na nowe, inwentaryzacja powykonawcza, wprowadzenie stałej zmiany organizacji ruchu -Firma Budowlana Anmir Aneta Sowulewska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1999211,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.