eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzeleczkiTermomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Strzeleczkach wraz z adaptacją pomieszczeń na potrzeby klas I - III (Tryb: zaprojektuj i wybuduj)



Ogłoszenie z dnia 2022-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Strzeleczkach wraz z adaptacją pomieszczeń na potrzeby klas I - III (Tryb: zaprojektuj i wybuduj)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZELECZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413107

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: Strzeleczki

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-364

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@strzeleczki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzeleczki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Strzeleczkach wraz z adaptacją pomieszczeń na potrzeby klas I - III (Tryb: zaprojektuj i wybuduj)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddf89d20-0dab-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041012/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Strzeleczkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288051/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.IV.271.39.2022.MM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4635473,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem projektu jest kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej w Strzeleczkach przy ul. Sienkiewicza 37, wraz z adaptacją pomieszczeń na potrzeby klas I – III.

Część 1 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Strzeleczkach
- docieplenie ścian zewnętrznych,
- docieplenie cokołów oraz ścian fundamentowych poniżej gruntu,
- docieplenie ścian zewnętrznych wraz z zabudową „zielonej ściany”,
- docieplenie stropodachów,
- wymianę stolarki okiennej,
- wymianę stolarki drzwiowej,
- przeniesienie kotłowni z piwnicy na poziom parteru budynku,
- wykonanie schodów zewnętrznych do kotłowni i piwnicy wraz z zadaszeniem z uwagi na konieczność przeniesienia kotłowni z piwnicy na poziom parteru budynku,
- modernizacje układu wytwarzania, przesyłu oraz regulacji systemu CO,
- modernizacje układu wytwarzania, przesyłu oraz regulacji systemu c.w.u.,
- przebudowa pomieszczeń WC na parterze budynku z uwagi na brak c.w.u,
- przebudowa pomieszczeń z natryskami, z uwagi na to iż obecne pomieszczenie jest słabo ogrzewane a instalacja c.w.u. jest niewystarczająca,
- modernizacje oświetlenia,
- budowa zbiornika na gaz płynny

Projektanci mają na celu utworzenie właściwych rozwiązań projektowych i wykonawczych oraz dostosowanie standardów technicznych, użytkowych i funkcjonalnych przebudowywanego obiektu do polepszenia jakości jego użytkowania.

Minimalne wymagania dotyczące dokumentacji dla każdej z części:
a) Projekt budowlany – 5 egzemplarzy papierowych oraz wersja elektroniczna ;
b) Projekt wykonawczy – 3 egzemplarze papierowe oraz wersja elektroniczna;
c) Kosztorysy inwestorskie szczegółowe całości zadania z rozdzieleniem na poszczególne branże, z zestawieniem materiałów (opracowane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Monistra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2021 poz. 2458) – 2 egzemplarze papierowe oraz wersja elektroniczna;
d) Przedmiary robót z rozdziałem na poszczególne branże, opracowany w oparciu o rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 poz. 2454) – 2 egzemplarze papierowe oraz wersja elektroniczna;
e) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze papierowe oraz wersja elektroniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne

45262700-8 - Przebudowa budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 4653515,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem projektu jest kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej w Strzeleczkach przy ul. Sienkiewicza 37, wraz z adaptacją pomieszczeń na potrzeby klas I – III.

Część 2 - adaptacja pomieszczeń na potrzeby klas I-III
Przebudowa pomieszczeń wg. projektu koncepcyjnego m.in.:
- przebudowa skrzydła południowego które zostanie przeznaczone dla klas I-III, wydzielenie pomieszczenia szatni, świetlicy oraz oddzielenie akustycznie skrzydła od reszty budynku poprzez zastosowanie ścianki przeszklonej z drzwiami ewakuacyjnymi zgodnie z projektem koncepcyjnym,
- wykonanie zaplecza dla pracowni chemicznej z uwagi na konieczność przeniesienia sali ze skrzydła południowego do północnego,
- wydzielenie pożarowe piwnicy budynku głównego, adaptacja piwnicy na pomieszczenia szatni (w miejscu istniejącej kotłowni) oraz pomieszczenia socjalnego dla sprzątaczek,
- przebudowa szatni przy Sali Gimnastycznej w celu możliwości ich naturalnego doświetlenia oraz w celu powiększenia zaplecza dla potrzeb sali gimnastycznej,
- przeniesienie pomieszczenia gospodarczego dla sprzątaczek,
- wydzielenie pożarowe piwnicy w segmencie sali gimnastycznej,
- wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego na klatce schodowej oraz w korytarzach w segmencie sali gimnastycznej o natężeniu 5 lx,
- wykonanie dodatkowych hydrantów wewnętrznych,
- przebudowa pomieszczeń WC w piwnicy i na piętrze budynku,
- wyburzenie podjazdu dla niepełnosprawnych oraz podniesienie poziomu terenu przed wejściem do budynku ( w miejscu łącznika szkoły z salą gimnastyczną), wykonanie nowego podjazdu przy tylnym wejściu do sali gimnastycznej,
- wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych oraz wstawienie nowych okien,
- oddzielenie akustyczne klatki schodowej i innych pomieszczeń od istniejącej antresoli połączonej z salą gimnastyczną.

Projektanci mają na celu utworzenie właściwych rozwiązań projektowych i wykonawczych oraz dostosowanie standardów technicznych, użytkowych i funkcjonalnych przebudowywanego obiektu do polepszenia jakości jego użytkowania.

Minimalne wymagania dotyczące dokumentacji dla każdej z części:
a) Projekt budowlany – 5 egzemplarzy papierowych oraz wersja elektroniczna ;
b) Projekt wykonawczy – 3 egzemplarze papierowe oraz wersja elektroniczna;
c) Kosztorysy inwestorskie szczegółowe całości zadania z rozdzieleniem na poszczególne branże, z zestawieniem materiałów (opracowane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Monistra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2021 poz. 2458) – 2 egzemplarze papierowe oraz wersja elektroniczna;
d) Przedmiary robót z rozdziałem na poszczególne branże, opracowany w oparciu o rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 poz. 2454) – 2 egzemplarze papierowe oraz wersja elektroniczna;
e) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze papierowe oraz wersja elektroniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne

45262700-8 - Przebudowa budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 1048116,51 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4653515,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4919016,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4653515,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BUDOPAP" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7560004942

7.3.3) Ulica: Opolska

7.3.4) Miejscowość: Krapkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 47-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4653515,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 975267,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1048116,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1048116,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BUDOPAP" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7560004942

7.3.3) Ulica: Opolska

7.3.4) Miejscowość: Krapkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 47-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1048116,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.